Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Minun kallein hajuvesi on Creed Aventus, jonka hinta on noin 250 euroa pullo. En voisi koskaan käyttää mitään muuta, sillä se tuoksuu niin raikkaalta ja miehiseltä. Sen tuoksu kestää pitkään ja siksi se sopiikin erinomaisesti toimistolle. T. mat.tek DI M30
Creed Aventus on ns. perushyvä tuoksu. Ei tosin hintansa väärti. Sehän on jatkuvasti nostanut hintaansa ja pienentänyt pullokokoaan. Ihan pelkkä stretegia, että profiloituisi jotenkin parhaimmaksi ja kalleimmaksi miesten tuoksuksi. Esimerkiksi Versacen Eros Edp lähtee 100ml 100€. Siinä on vähintään yhtä miehekäs tuoksu ja parempi hinta-/laatusuhde.
Onhan niita versace, dior, hermes yms. Aika kokoelma ja ostoslistalla on muutama kuten se uusi robotti hajuvesi ja guerline.
Mutta en kayta! En ole kayttanyt 6vuoteen, koska niista tulee paansarky ja pahoinvointi.
Ei voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kallein hajuvesikokoelman tuoksu taitaa olla L'Occitane en Provence -merkin laventelin tuoksuinen hajuvesi. Se on ihana, raikas ja rauhoittava tuoksu ja maksaa vain parikymmentä euroa.
Miten noin halvalla edes pääsee? Mun hajuvesien halvimmat maksaa yli kymmenen kertaa enemmän
Viime kesän hajuostokseni oli Jean Paul Gaultterin Le Beau. Maksoi 2.140.000d (dong).
Maksoin käteisellä ja aika hauska nippu siihen tuli seteliä pöydälle.
On aika mukavat tuokset.
Vierailija kirjoitti:
Minun kallein hajuvesi on Memo Paris Shams Narcissus, jonka hinta on noin 500 euroa pullo. Olen aina ollut suuri Lady Gagan fani ja kun kuulin, että hän oli käyttänyt tätä hajuvettä, tiesin, että se oli minun hajuvesi! Se tuoksuu niin elegantilta ja naiselliselta ja minusta tuntuu, että se nostaa minut ylemmälle tasolle ja tekee minusta paremman ihmisen. Käytän sitä aina, kun haluan tuntua erityiseltä tai tahdon viestiä muille, että olen jotain enemmän kuin tavallinen pulliainen.
Sinulla on siis näyte, ehkä 5 ml. Tuoksu on aika miehinen ja jotenkin tulee sairaala mieleen. En käyttäisi itse, mutta makujahan on monenlaisia. Ei nostata muiden yläpuolelle. Sorry!
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Lindemanin työhiki. Hänelle on maksettu jo 37-vuotta tukia ja nyt hän valitti kuinka hiostaa tehdä lumitöitä.
Tuossa se on maailman kallein tuoksu.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Ostin lomamatkalta Floridasta itselleni 50v. lahjaksi järjettömän kalliin Parfums de Marly, Delina, Eau de Parfum, $ 355. Tämä on nykyään suosikkituoksuni ja käytän tätä hyvin säästeliäästi. Ehdoton Nro. 1.
https://www.dillards.com/p/parfums-de-marly-delina-eau-de-parfum/513034…
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Himskutin