Kuinka paljon meteliä saa lapsiperhe pitää kerrostalossa?
Nyt viisi tuntia tauotonta huutoa, juoksemista, itkua, kolistelua, rymistelyä, raahaamisääniä jne. ja on vasta puolipäivä. Koskeeko kotirauha päiväaikaa lainkaan?
Kommentit (33)
Sen verran, että meteliäänet pysyvät omassa asunnossa eivätkä kuulu naapuriin. Sama sääntö koskee kaikkia iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Lasten saa olla lapsia ja leikkiä ja juosta.
Muuta pois kerrostalosta jos äänet häiritsee.
Ei, vaan älä muuta kerrostaloon, jos et osaa olla hiljaa.
Lapset kun ovat kiljusia. Hanki itsellesi korvasuojaimet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Vain ne ovat, joita ei ole kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitäisi sulkea laitoksiin siihen asti, että osaavat elää hiljaa.
Kauhea utopia, lapset laitoksiin, että osaavat olla hiljaa. Olen neljän äiti ja huolestuisin kovasti, jos alle kymppivuotiaat lapseni lopettaisivat leikkimisen, äänekkäänkin. Parkuuhan vauvakin välillä. jotain on pahasti vialla, jos lapsi olisi liian hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se huomaa milloin menee kaupungin vuokrataloon ja milloin osaketaloon. Vuokratalon kakarat ovat ihan elukoita.
Hyi, miten rumaa tekstiä. Lapset eivät ole kakaroita eivätkä elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötä nyt kaksivuotiaalle, ettei saa puhuakaan kuin kuiskaten. Lasten äänet ja kiljahdukset eivät ole kasvatuksen puutetta, ne kuuluvat lapsen luonnolliseen kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötä nyt kaksivuotiaalle, ettei saa puhuakaan kuin kuiskaten. Lasten äänet ja kiljahdukset eivät ole kasvatuksen puutetta, ne kuuluvat lapsen luonnolliseen kehitykseen.
Älä saivartele, huutaminen ei ole puhumista.
Kotirauha kuuluu jokaiselle. Laita lappu postiluukusta, ja isännöitsijälle viestiä. Tuommoinen riehuminen kuuluu vähintään 4 jos ei 6 asuntoon, kumma kun nykyvanhemmat eivät osaa opettaa lapsilleen toisten huomioimista. Mm sisällä ei juosta, hypitä eikä huudeta, ulkona vaan. Hyvin yksinkertaista. Tai soita poliisit sinne että kauhea huuto ja kiljuminen, niin minä olen tehny pariinkin asuntoon..
Olen nyt ollut viikonlopun poissa metelin takia. Kävin pari kertaa kotona ja palasin äsken kotiin. Sama huutaminen ja kolistelu jatkuu yhä. Ilman hetken taukoa siis koko viikonloppu. Yritin alkaa katsoa elokuvaa, mutta se ei onnistu metelin takia. Minun kotini on pilalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut viikonlopun poissa metelin takia. Kävin pari kertaa kotona ja palasin äsken kotiin. Sama huutaminen ja kolistelu jatkuu yhä. Ilman hetken taukoa siis koko viikonloppu. Yritin alkaa katsoa elokuvaa, mutta se ei onnistu metelin takia. Minun kotini on pilalla.
Ap
Otan osaa. Hirvittävä tilanne. Lapsiperheet ja heidän aiheuttamansa täysin kohtuuton metelöinti kerrostalossa on kyllä varsinainen pyhä lehmä nykyään. Vanhoina hyvinä aikoina sisällä ei saanut huutaa, hyppiä tai juosta. Nykyään saa tehdä ihan mitä vaan. Pelata vaikka koripalloa. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOtan osaa. Hirvittävä tilanne. Lapsiperheet ja heidän aiheuttamansa täysin kohtuuton metelöinti kerrostalossa on kyllä varsinainen pyhä lehmä nykyään. Vanhoina hyvinä aikoina sisällä ei saanut huutaa, hyppiä tai juosta. Nykyään saa tehdä ihan mitä vaan. Pelata vaikka koripalloa. Järkyttävää.
He ovat nyt muun metelin lisäksi hakanneet vasaralla pari tuntia ja rymistelleet todennäköisesti kalusteita ympäriinsä. Aivan moukkia.
Ap
Asun omistusasunnossa, hyvällä alueella.
Ap