Keväällä lähtee taas Aku Ankan nimi äänestyslippuun
Ja ai että mä nauran kun kukkahatut taas närkästyneenä taivastelee miten joku kehtaa ja jaksaa nähdä vaivaa.
Kommentit (22)
ap, onko aamulääkkeet taas ottamatta, kun yrität lietsoa eripuraa? Ei onnistu taaskaan, sori.
Minkä puolueen ukkoja hän on?
Veikkaan persua...
Minulla Iines Ankka. Tahdon naista kuitenkin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan persua...
Vasemmistoliitto ku se on töissä siellä Kattivaaran margariinitehtaalla
Voi kun maailma olisikin Ankkalinna. Ei tiedettäisi somesta, sodista eikä uskonnoista. Vapaapäivinä lojuttaisiin luonnossa ongella.
Olen ihan oikeasti tilanteessa, että aion äänestää tyhjää ensimmäistä kertaa koskaan. Syynä on hoitolan rokotuspakkolakimuutos. Aion kuitenkin mennä äänestämään. Mietinkin, että kirjoittaisinko lappuun minkä vuoksi en enää äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan oikeasti tilanteessa, että aion äänestää tyhjää ensimmäistä kertaa koskaan. Syynä on hoitolan rokotuspakkolakimuutos. Aion kuitenkin mennä äänestämään. Mietinkin, että kirjoittaisinko lappuun minkä vuoksi en enää äänestä.
Entä jos lähettäisit kirjeen, ei niitä sun terveisiä käydä vaalilipusta lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lähettäisit kirjeen, ei niitä sun terveisiä käydä vaalilipusta lukemassa.
Kyllä niitä luetaan ja jos monta laittaa terveiset niin se ylittää myös uutiskynnyksen. Onhan noita jo aiemminkin lehdestä luettu, että mitä ihmiset on niihin kirjoitellut.
Kyllä minä aion taiteilla lappuuni ison ja lihavan kirkkoveneen tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan persua...
Kyllä. Minäkin äänestän Aku Ankkaa koska hän on meidän persujen mestari
Vaikka koko Ankkalinnan väki valittaisiin eduskuntaan, ei päätökset ainakaan nykyistä huonompia olisi.
Tuskin valitaan tälläkään kertaa, mutta lyö vaan päätäsi seinään.
Minä aion laittaa lippuun nimeksi Pupu Tupuna, Aku Ankka on niin lulunut ja vanha juttu jo.
Tällä hetkellä yksikään puolue ei ole ääneni arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Panosta hyvään ja kiinnostavaan piirrokseen, ne saavat suurimman julkisuuden.
jos piirtää kirkkoveneen, niin meneekö ääni suoraan kokoo...ei sori, ai kamala, en kai paljastellut tarpeettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Lappuun 313
Ne joilla on oikeasti tuo numero, niin paljonkohan saavat etua näistä protestiäänistä...
Panosta hyvään ja kiinnostavaan piirrokseen, ne saavat suurimman julkisuuden.