Avipero tulossa mies häätää yhteisestä talosta, voinko mennä turvakotiin
Mulla ei ole paikkaa mihin mennä. Ei rahaa hotelliin. Mies käskee häipymään vuorostani viikoksi pois. Mihin voin mennä? Turvakotiin?
Kommentit (47)
Joo, en lähtenyt, enkä lähde. Täällä kuuntelen haukkumista ja arvostelua siitä miten huono ja epäonnistunut olen. Kaikessa.
Eiköhän tämä parissa kuukaudessa vihdoin lopu lopullisesti ja pääsen muuttamaan ihan omaan kotiin. Ja pidän ehdottomasti huolen, että tämä kyseinen mies ei ikinä sinne astu jalallaan minua haukkumaan ja arvostelemaan. Olen saanut ja tulen tässä vielä saamaan tätä kuraa päälleni paljon.
Tai, varmasti hänellä on vaan niin paha olla kanssani. Että kaikki tämä loppuu ja helpottuu kunhan vihdoin pystymme muuttamaan erillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun ole mikään pakko sieltä poistua mihinkään. Jos mies ei kestä katsella sinua, niin poistukoon itse, kunnes torppa on myyty jne.
aviopero on espanjaa siis avioperro joka tarkoittaa aviokoira.
Lintukoira?
Ikinä en kenellekkään muulle jakanut, kun sille omalle.
Se kyllä jakeli itseään muille.
Käytetty kortsu kun löytyi kotoa vessasta, käänsi senkin minun syyksi. Että huono parisuhde niin pettäähän sitä vähemmästäkin.
Haasta oikeuteen heitteille jätöstä. Siitä saa ainakin 5000 euroa korvauksia. Aviopuoliso ei saa heittää toista kadulle.
Soitat poliisit jos uhkailee. Maksakoon sinulle puolet talon hinnasta, tai häipyköön itse, ei voi sinua häätää.
Turvakodit eivät ole kehitysvammaisten säilöntäpaikkoja.
Sossuun otat yhteyttä ja kerrot sosiaalityöntekijälle tilanteesi.
Kunnissa on sosiaalipäivystys, mutta en tiedä miten paha kuulustelu ja tutkiminen siellä on. Olisipa Suomessa helpompi systeemi kaikille, koska voisihan olla joku muukin syy miksi joku joutuu asunnosta pois vaikka hinnan nousut.