Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyttävät ns. hengettömiä kehyksiä?

Vierailija
14.11.2006 |

Värittömät, hajuttomat, mauttomat???

Vai fiksut, tyylikkäät, ajattomat???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ois niin piilari-addikti, hommaisin sellaset

Vierailija
2/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän kyllä piilareita, en ole " rilli-ihminen" ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetii tulee mieleen matti vanhanene, vaikkei sillä niitä laseja, mutta muuten niin kuivan kuiva ihminen

Vierailija
4/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ap. :)

Vierailija
5/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän nimenomaan sopii useimmille kasvoille.

Vierailija
6/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim. minulla on vaativat kasvot, joihin ei hengettömät lasit sovi. Olen hyvin vaalea ja mitäänsanomattomat rillit saavat minut näyttämään todella värittömältä. Mieluummin pidän näyttäviä, kasvoja kauniisti pukevia laseja.

Miehelleni hengettömät taas sopivat hyvin, koska hänellä on väriä omasta takaa. Varsinainen syy niiden hankintaan miehellä oli sankojen joustavuus.

Vierailija
7/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tämä varsin tyylitajuton mieheni näkee, että hengettömät rillit tekevät minusta ihan kamalan sairaan ja värittömän näköisen!!

Vierailija
8/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rillit sopii huonosti. Itsekin kuulun heihin. Sopivia rillejä on tosi vaikea löytää!

Vierailija
9/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin valokuvissa näytän nämä rillit päässä ihan sairaalta. Ne heijastaa valoa kasvoille ihan kummallisesti. En ole myöskään tyytyväinen linssien muotoon.

Olen ajatellut seuraavaksi kehystäm jossa ainakin kehyksen yläosassa olisi raamia. Aikoinaan hankin nää nykyiset varmaan sen takia just kun ärsytti kehyksen alaosan raamit, se miten ne piirtyi tohon poskille.

Vierailija
10/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät hengettömät saa ketään sairaan näköiseksi. Se saa, jos ette osaa meikata niiden kanssa. Tai ehkä se, että rillien kanssa näette oman peilikuvanne? (Tämä oli tarkoitettu hyvässä hengessä, vaikka voi kuulostaa pahalta. itsekin olen kriittisempi peilikuvaanikohtaan rillit päässä kuin ilman niitä....)

Minustakin hengettömien paras puoli on sankojen joustavuus. SIinä menossa, jonka nuo kestävät hienosti, tavalliset rillit olisivat hajonneet jo monta kertaa. Olen itsekin hajottanut...

Vierailija
11/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eivät hengettömät saa ketään sairaan näköiseksi. Se saa, jos ette osaa meikata niiden kanssa. Tai ehkä se, että rillien kanssa näette oman peilikuvanne? (Tämä oli tarkoitettu hyvässä hengessä, vaikka voi kuulostaa pahalta. itsekin olen kriittisempi peilikuvaanikohtaan rillit päässä kuin ilman niitä....)

Kyllähän nyt oman peilikuvansa näkee kaikkien rillien ja piilarienkin kanssa! :DD Sitä paitsi silmälasit ovat huonot nimenomaan silloin, jos niiden kanssa pitää käyttää meikkiä näyttääkseen ihmiseltä. Sama pätee vaatteiden ja hiusten väriin. Meikki korostakoon sitä, mikä on kaunista ilmankin, mutta jos ilman jokin (rillit, vaatteet tms) saa aikaan meikkauspakon, niin silloin on jotain pahasti pielessä.

10

Vierailija
12/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap, mutta yksi joka niiden hankintaa harkitsee. :)

Vierailija
13/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangat kyllä joustavat, mutta itse linssit menevät reunoista helposti kuluneet näköisiksi (lohkeilee). Kaverini miehellä on tällaiset ja olivat jo vajaan vuoden kuluttua kuluneet pahan näköisiksi. Vaikka linssit olivat " kaikilla mausteilla" varustetut.

Vierailija
14/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että lasien pitää näkyä! Jos en halua niiden näkyvän, käytän piilareita. Useimmiten piilarit laitankin, mutta rillipäivinäkin haluan olla näyttävä. :)

Vierailija
15/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosi olisi 2000-2002 olisit ajan tasalla nyt olet vain tylsä jos sellaiset hankit. Lapsiperheeseen en voi suositella. Varsinkin jos on erittäin kalliit linssit. Kehykset eivät hajoa mutta linssi kylläkin. Ainoa malli mitä voisin harkita löytyy tanskalaiselta Lindbergiltä. Ei reikiä linssissä vaan ohuen ohut titaani lanka linssin ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme