Oletteko käyttäneet jalkoihin kuorintasukkia? Kokemuksia?
Ne ovat aika kalliita, mutta jos toimivat, niin sitten eivät. Raha on tiukassa ja jalatkin ovat kamalat. En haluaisi heittää rahojani hukkaan.
Kommentit (39)
Hohkakivellä raspaaminen jalkakylvyn tai suihkuttelun jälkeen ei vahingoita jalkoja. Sellainen terävä raspi, joka irrottaa ihonpaloja, on eri asia tumpeloiden tai diabeetikoiden yms. jalkavaivaisten käsissä.
Hanki ureapitoinen voide jaloille. Lidlistä saa parilla eurolla, apteekeissa on hintavampia vaihtoehtoja. Raspaa kerran viikossa ja laita voidetta joka päivä. Jalkoihin tulee nopeasti kovettumia ja paksua ihoa, jos luistaa rutiinista, etenkin tuo rasvaaminen on tärkeää.
Hyvin tuleekin kaikenlaisia vinkkejä. Siispä taidan hankkia sellaiset pussukat. Onko vielä vinkkiä mitä merkkiä EI kannata ostaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä nahkaliuskoja alkaa irtoilla, voiko/kuuluuko sitten myös voidetta laittaa vai antaa olla niin kauan kuin jalat hilseilee? Mikä merkki on sellainen, että menee rahat kankkulan kaivoon?
Ap
Ei saa rasvalla.
Dermosilin kuorintasukista ei ollut mihinkään.
Terveet jalat pysyy kunnossa ilman mitään. Ei lastenkaan jalat ole "kamalat"
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sinun mielestäsi on jaloilla, joissa on kovettumia?
Eli mikä asia pitää hoitaa terveeksi?
Onko diabetes vai miksi jalat menee huonoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä asia pitää hoitaa terveeksi?
Sydämen vajaatoiminta, diabetes jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä asia pitää hoitaa terveeksi?Sydämen vajaatoiminta, diabetes jne
Minulle tulee kovettumia jalkoihini. Kuten isälläni. Ja minulla on masilman paras työterveyshuolto. Ketään ei tutkita niin hyvin kuin minua. Sydämessäni ei ole mitään vikaa ja sokeritkin aina alatasoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä asia pitää hoitaa terveeksi?Sydämen vajaatoiminta, diabetes jne
Mulla ei ole sydämen vajaatoimintaa, diabetestä eikä jne:ä, mutta jalat olleet nuoresta asti kuivat ja iho paksuuntuvaa, erityisesti kanatapäissä ja varpaissa. Sukuvika, sanoisin, koska ainakin äidilläni, äidinisälläni ja omilla lapsillani on aivan sama juttu.
Hoidettava asia on siis ne kuivat ja paksuuntuvat kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes ryppyjä naamassa eikä mitään kuluma vaivoja. Ottakaa lapsista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Irtoavat palaset?? Jotenkin luulin, että iho vain nätisti ns
liukenee johonkin. Ilmeisesti siis toimii. Katselin, että viitisentoista euroa on hintaa eli rahoilleen saa vastinetta. Ap
Normalissa 3,90€ ja toimii.
Eikä kuulosta yhtään epäilyttävältä...
Millainen ihminen haksahtaa tuollaiseen?
Laittakaa ne sukat saman tien naamalle.
Vaikka jaloissa ei ole mitään vaivaa mitä pitäisi hoitaa, niin etelän loman ja hiekkarannalla kävelyn jälkeen jalat näyttivät erityisen siloisilta. Tässä siis budjettivaihtoehto, rannalle tepastelemaan :)
En kykenisi mitenkään. En voi käyttää edes sukkia kotona, puhumattakaan että olisi jalat paksussa rasvassa ja siinä vielä sukat päällä. Ja yöllä! Tulisin hulluksi. Onneksi jalkahoitajat on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten sen vertaa tiedä, että ihon paksuuntuminen, halkeilukin jalkapohjissa on perinnöllinen ominaisuus (ei sairaus!), joka alkaa ilmentyä murrosiästä eteenpäin?
Samoin voisi sanoa, että "terve iho on karvaton, ei lapsillakaan kasva paksuja tummia karvoja ympäri kehoa".
Mä oon käyttänyt kuorintasukkia niin että pidin niitä jalassa yön yli, se tapa tehokkaampi.
Jaloissa ei sitten saa olla haavoja tai hyttysen puremia. Liemi kirvelee niissä pirusti.