Mitä ihmettä lelut tekivät 17-vuotiaana kuolleen haudalla?
Ei tuon ikäinen enää leluilla leiki! Ja muutenkin. Miksi tuoda krääsää haudoille? Meinasin heittää ne roskiin, mutta poikani esti minua.
Kommentit (32)
Riippuu leluista mitä tekevät. Perinteinen lelu vaan on siinä liikkumattomana.
Ihmiset on nykyään niin lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolleiden haudoille viedään kukkia ja kynttilöitä, koska eiväthän he enää itse ole niitä näkemässä?
Muistoa kunnioittaen.
Jaaha, haudanhäpäisijä-trolli taas vauhdissa.
En tajua, miksi haudoille täytyy roudata muuta roinaa kuin kukkia.
Mitä hittoa sulle kuuluu toisten haudat?
Vierailija kirjoitti:
Tukholman hautausmaat on nykyään kuin sirkuksesta. Täynnä krääsää ja korkein hautakivi on noin 3 metriä.Mihin tämä loppuu.
Keväällä varastetaan jopa uudet istutukset.
Ei ollut vielä jouluna kun kävin. Kävin siis Kungsholmenin hautausmaalla ja Söderissä. Voihan toki jossain olla.
Ei kuulu Luterilaiseen uskoon ja hautausmaille krääsä! Kynttilät ja kukat on omaisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholman hautausmaat on nykyään kuin sirkuksesta. Täynnä krääsää ja korkein hautakivi on noin 3 metriä.Mihin tämä loppuu.
Keväällä varastetaan jopa uudet istutukset.
Ei ollut vielä jouluna kun kävin. Kävin siis Kungsholmenin hautausmaalla ja Söderissä. Voihan toki jossain olla.
Norra kyrkogården Solnassa. Käyppä niin yllätyt. Sirkus ja barbienukkeja, läikkyviä valonauhoja kaikissa väreissä. Ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolleiden haudoille viedään kukkia ja kynttilöitä, koska eiväthän he enää itse ole niitä näkemässä?
Vainajille pitää viedä uhrilahjoja, etteivät suutu omaisille ja palaa kummittelemaan.
Kukin suree ja muistaa tavallaan, kuka kukin, kynttilöin, kuka leluin. Ei pitäisi olla ulkopuolisten päänvaiva millään tavalla.
No juu. Pitäisi olla säännöt hautausmailla, mikä on sallittua ja mikä ei. Ei kai siinä kummempaa.