Silikonit vai ei tässä tapauksessa?
Täällä ollaan kovin silikonirintavastaisia. Kaikki tykkää vaan pienistä rinnoista. Mikä on mielipide jos vaihtoehtona on A. Imetyksestä ja laihdutuksesta jääneet tyhjät pussit. Kuitenkin ihan sievät ulkonäoltä, mutta niistä pystyy hädintuskin ottamaan kiinni. Kuppikoko A tai AA.
B. Sopivan kokoiset silikonit. Käytännössä vähän suuremmat, kuin mitkä naisella oli ennen imetyksiä. Kuppikoko E.
Kommentit (27)
Minusta aivan pienet tisut ovat vain entistäkin kiihottavammat jos ne joskus alkavat hiukan riippua.
Jos tykkään kumipallojen puristelusta menen XXL:n tennishyllylle tumputtamaan
Miehet tykkää silareista ja isoista napakoista tisseistä....paitsi jos vaimo on vieressä.
E kupin silikonit. Tyhjät roikkuvat pussit ei oo kovin kauniit. Jos silikonit niin kannattaa jotain E tai F kokoa minimissään ottaa, tyhmintä mitä nainen voi tehdä on ottaa pienet silarit. Mieluummin sitten pienet luomut kun pienet silarit.
Isot silarit, jos on alunperinkin ollut isot tissit, joihin tarvitaan vaan ryhtiä ja muotoa.
Laihalle ja tissittömälle pienet silarit, koska isot näyttää luonnottomilta kumipalloilta rinnan päällä.
E on ihan liikaa. B tai C jos on pakko silikonit laittaa. Mutta mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
E kupin silikonit.
Ja ikää oli 13v ?
Siis henkistä. Ei tälle foorumille kukaan alle 50v äijä kuitenkaan kirjoittele.
AP ota ne jos siltä tuntuu. Itse ainakin pidän kauniina. M37
Mä naisena valitsen b vaihtoehdon. Olin ennen toi a. Laitoin sopusuhtaiset vartaloon nähden. Oon melko harteikas ja m kokoa. Nyt menee ekan kerran ikinä c kupin liivit. En ikinä yltänyt edes b:hen. Ja valitsin vain luonnollisen muotoiset ja tuntuiset. Onneks malleja saa puristela ja tunnustella etukäteen. En ikinä ottais sellasia tökeröitä, edes ilmaseks. S neomat huonot ois paremmat.
Täällä toinen nainen samassa tilanteessa mutta en halua silareita vaan rasvansiirron.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen nainen samassa tilanteessa mutta en halua silareita vaan rasvansiirron.
Oon toi edellinen.. mä mietin kanssa tota ja oikeastaan ihan kaikkea muuta ku silikoneja. Mutta toi on paljon kalliimpaa, isompi operaatio ja pitää parantua sieltä ja täält. Eikä välttämättä kestä hirveen kauan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno aloitus, mikäli tarkoitus on herättää keskustelijoissa pahaa mieltä ja ärtymystä.
M48, osaaja
Hieno vastaus, mikäli tarkoitus oli pahoittaa mielesi. Eiköhän se ole jokaisen naisen oma asia ottaako silikonit vai ei, ja jos ottaa, niin minkälaiset. Tästäkin saa ottaa itselleen pahaa mieltä ja ärtymystä jos niin haluaa.
Silikonitissit ja hirveät pumpatut huulet.... Takuuvarma ehkäisykeino.
Vierailija kirjoitti:
Silikonitissit ja hirveät pumpatut huulet.... Takuuvarma ehkäisykeino.
Miten nämä liittyvät aloitukseeni? M
ulla on perusnaisen naama ja rinnoissa on tavoite päästä siihen aikaisempaan normaaliin. Tiesitkö, että yleisimmin silikonit laittavat tavalliset perheenäidin, te ette vaan erota niitä rintoja missään ulkonäöltä. Mediassa näkyy vain niitä megatyrkkyjä.
T. Ap
Vaihtoehto B, sopivan kokoiset silarit. Ei sen pitäisi olla keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
E on ihan liikaa. B tai C jos on pakko silikonit laittaa. Mutta mieluummin ilman.
Tietääköhän tämä, että E-kuppi ei vielä ole mikään jättikoko. On se iso/isohko, mutta monella on ihan E-kupin luomutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän tämä, että E-kuppi ei vielä ole mikään jättikoko. On se iso/isohko, mutta monella on ihan E-kupin luomutkin.
Porukka täällä mitään tajua. Kuppi ei kerro vielä mitään. Miltä se näyttää, riippuu onko nainen 150cm taskuraketti vai 200cm ryhävalas, vai silti väliltä.
Luomutissisi kuulostavat oikein haluttavilta. Ei syytä tehdä muutosta.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää kyllä koska sillä itsellään on 70C ja pienemmätkin olisi ihan hyvät. Vaatekaupoilla huomattu että jo nyt kiristää monesti tisseistä vartalonmyötäisissä vaatteissa. Jos olisi isommat pitäisi ottaa isompi koko ja sitten on jo muualla liikaa tilaa ja näyttää säkiltä. Imettäessä oli 70E ja ne oli todella hankalat ja epämukavat.
Itse arvostan luonnollisuutta, silikoonit ei mielestäni kuulu ihmiskroppaan.
Putkiaivoni assosioivat pienet rinnat sporttisuuteen ja hyvään kuntoon. A kuppista timmi tarakkaista naista rakastelen paljon mielummin kuin isorintaista fitnessbimboa.
M32
Hieno aloitus, mikäli tarkoitus on herättää keskustelijoissa pahaa mieltä ja ärtymystä.
M48, osaaja