Kenellä on "piuha poikki pillun ja pään välillä"?
Tämä termi on ollut palstalla muutamasti esillä joten kysyisin kokemuksianne, sekä naiset että miehet.
- tuntuuko välillä, että piuha väliltä on poikki? Haluttaa, mutta alapää on tunnoton tai toisinpäin, että pillussa on tuntoa, mutta ole ei ole halukas?
- Miksi nainen et laukea jos kerran haluat seksiä? Miksi alapääsi ei tykytä klitoris tyrkyllä ja emätin kouristellen jos kerran olet kiimassa? Ja jos et ole kiimasta halukas niin miksi ylipäätään harrastat seksiä?
- Miksi et laukea nussimisesta jos se kerran tuntuu hyvälle? Suurin osa sitä penetraatiota tiemmä haluaa kun miehen kullin koko on niin saakelin tärkeää.
- Jos et laukea kullista niin miksi et sormeile klittaa lisäksi ja laukea näin? Miehelle tämä kaikki on hankalampaa, jopa mahdotonta panemisen yhteydessä. Miksi et itse koske itseäsi paikasta joka tykyttää orkkua vaille?
Kommentit (8)
laukea sinäkin sitten, mies, itseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eihän joka ejakulaatiossa ole sopivaa vulvaa / vaginaa läsnä vaikka olenkin parisuhteessa naisen kanssa ja ryhmäseksin harrastaja.
M48, osaaja
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko sulta edes yksinäsi?
Mulla on ne piuhat aivan yhteydessä. Taas viikkoja panettanu hirveesti joka päivä. Ja se tuntuu koko kehossa. Pillussa ja muutenki levoton olo ja pää täynnä seksiä ja kaikenlaisia ajatuksia.
En miehenä usko, että kellään naisella on piuhat poikki pillun ja aivojen välistä. Uskon ennemmin siihen, että tarpeeksi kiihoittuakseen pitää ensin löytää joku täydellinen sielunkumppani joka saa pillun vuotamaan mahlaa ja jolle nainen haluaa ehdottomasti antautua täysin vietäväksi. Aivot on ihmisen suurin seksuaalinen elin ja sinne pitää olla suurin vaikutus. Joillakin on vain niin, että pitää olla kemista ja tunteet täysin kohillaan ja mukana, jotta haluaa ylipäätään seksiä ja pystyy täysin siihen heittäytymään ehdoitta. Pitää vain löytää se oikea, joka herättää horroksesta. Perusteluna tähän, ettei minua miehenä ole kukaan muu saanut kiimasta sekaisin kuin vaimoni. Vaikka miten suutelin tyttöjä, niin ei tehnyt mieli seksiä. Vaimon kohdallla taas ensisuudelta räytti tajunnan ja herätti seksuaalisuuden. Eikä tilanne ole koskaan siitä mihinkään muuttunut. Kaiken maailman seireenit on yrittäneet murtaa taikaa mutta turhaan, muttei ole alapäässä värähtänytkään.
Luulen että kovin moni nainen jota asia jotenkin koskee ei jaksa kirjoittaa vastausta koska tietää että se on aloittajan mielestä väärä joka tapauksessa.
Jokainen vastaa orgasmistaan itse, tässä mielessä olen kokoomuslainen.
M48, guru