Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei runkkarit

Runq
03.01.2023 |

Kuinka moni tunnustaa runkkaavansa kun lukee palstan keskusteluja? Olkaa rehellisiä!

Hei runkkarit

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyssä positiivisen kuuloinen vire kun ei-vaihtoehto puuttuu kokonaan. Mutta ei olisi vastaukseni. Ei sillä, että tässä mitään vikaan olisi mutta kyllä se omalla kohdalla mielikuvituksen tai visuaalista materiaalia vaatii.

Vierailija
2/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselyssä positiivisen kuuloinen vire kun ei-vaihtoehto puuttuu kokonaan. Mutta ei olisi vastaukseni. Ei sillä, että tässä mitään vikaan olisi mutta kyllä se omalla kohdalla mielikuvituksen tai visuaalista materiaalia vaatii.

Asiaa. Tämä ei ole mikään, oikea ja aito, kysely:

3.kohta: EI -vastaus. (puuttuu kokonaan.pelletouhua!)

Ja tämä saitti, on kaikkea muuta! kuin inspiroiva kanava (seksuaalisesti, ainakaan.normaaleille) seksiä harrastaville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ketjuille ei voi olla runkkaamatta.

Etenkään niille, joissa avaudutaan kokemuksista.

Vierailija
4/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tumputan, kun luen femdom-vivahteisia viestejä. Mitä muutakaan voisin tehdä?

Vierailija
5/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tumputan, kun luen femdom-vivahteisia viestejä. Mitä muutakaan voisin tehdä?

Se on oikein.

Vierailija
6/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä sormeile, mutta aika usein kiihotun kovasti.

Vierailija
7/42 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi kiihottua tämmösistä p.akan jauhamisesta, mitä täällä saa lukea?

No en mä mistään kh ja paten jutuista kiihotukaan, kierrän ne ketjut kaukaa. On täällä asiallisiakin juttuja.

Vierailija
8/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Jos joskus olen valmiiksi kiihottuneena ja kulli kovana, niin saattaahan sitä runkkailla lukiessaan, mutta harvoin käy kyllä niin että jonkun jutun lukeminen täältä saa seisokin aikaan. Kuitenkin 80% sisällöstä on joko trollausta, turhanpäiväistä vänkäystä tai muutamien vakionaamojen tuhanneskuudessadas versio siitä samasta viestistä jonka he kirjoittavat aiheesta oma elämä vähintään kerran päivässä.

Oikeasti kiihottavia juttujahan täällä ei oikein edes suvaita, sellaisia joiden on tarkoituskin saada muut lukijat kiihottumaan, häviävät aika helposti. Tosin muutaman kerran olen saanut hyvää palautetta, kun olen kysyttäessä yksityiskohtaisesti kuvaillut vaikka itsetyydytystäni tai sitä miltä orgasmi tuntuu. Ehkäpä niissä jutuissa onkin taka-ajatuksena ollut, että joku lukija saattaisi jopa niiden lukemisesta kiihottuakin, ja joka tapauksessa sopivaan kirjoitusvireeseen pääseminen on vaatinut sen että jäykkänä on ja mieluiten jo vähän kosteutta valuvana 😉

Vierailija
9/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Jos joskus olen valmiiksi kiihottuneena ja kulli kovana, niin saattaahan sitä runkkailla lukiessaan, mutta harvoin käy kyllä niin että jonkun jutun lukeminen täältä saa seisokin aikaan. Kuitenkin 80% sisällöstä on joko trollausta, turhanpäiväistä vänkäystä tai muutamien vakionaamojen tuhanneskuudessadas versio siitä samasta viestistä jonka he kirjoittavat aiheesta oma elämä vähintään kerran päivässä.

Oikeasti kiihottavia juttujahan täällä ei oikein edes suvaita, sellaisia joiden on tarkoituskin saada muut lukijat kiihottumaan, häviävät aika helposti. Tosin muutaman kerran olen saanut hyvää palautetta, kun olen kysyttäessä yksityiskohtaisesti kuvaillut vaikka itsetyydytystäni tai sitä miltä orgasmi tuntuu. Ehkäpä niissä jutuissa onkin taka-ajatuksena ollut, että joku lukija saattaisi jopa niiden lukemisesta kiihottuakin, ja joka tapauksessa sopivaan kirjoitusvireeseen pääseminen on vaatinut sen että jäykkänä on ja mieluiten jo vähän kosteutta valuvana 😉

Kiintoisaa. Kerro lisää...😘

N

Vierailija
10/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollithan täällä partioi ja poisti villeimpiä ketjuja aikonaan. Varmasti aktivoituisivat uudelleen, jos tilaisuus tulisi.

Jokunen jatkokertomus sai, ihme kyllä, jäädä rauhaan. Heidän huomionsa keskittyi tiettyihin juttuihin.

Vierailija
11/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintoisaa. Kerro lisää...😘

N

Yritin etsiä malliksi jotain vanhoja viestejäni, mutta eihän täältä hakutoiminnolla mitään löydä. Ihan sellaisia omakohtaisia kiihotuksen, orgasmin ja siemensyöksyn tuntemusten kuvailuja ne olivat, jotka parasta vastakaikua saivat.

Tykkään ihan yleisesti ottaen kirjoitella eroottisia tekstejä, voivat olla paitsi palstakirjoituksia, niin myös seksiviestittelyä vaimolle, tai vähän pidempiä novellimuotoisia kertomuksia joita olen omaksi ilokseni kirjoitellut. Se on tullut huomattua, että parasta sellaista tekstiä syntyy kun on oikeasti vireessä kirjoittaessaan. Alasti sängyllä, kulli puolijäykkänä vaappuen ja aina välillä hieroen sen kovaksi kun hakee samaistumista ja tuntemuksia työn alla olevaan tekstiin. Vähänkään enemmän kun tekstiä tuottaa, niin kyllä siinä jo moneen kertaan on orgasmin lähestymisen tunteesta ehtinyt samalla nautiskella ja kiihotuksen tuottama liukkaus vain valuu vartta pitkin...

Lieköhän millään kirjoituskurssilla mainitaan edgetystä työmenetelmänä eroottisen tekstin tuottajille? Ihan varmasti tekstistä huokuu läpi se, onko se kirjoitettu kiireessä tusinatuotantona, vai aidosti kiihottuneena 🙂

Vierailija
12/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollithan täällä partioi ja poisti villeimpiä ketjuja aikonaan. Varmasti aktivoituisivat uudelleen, jos tilaisuus tulisi.

Jokunen jatkokertomus sai, ihme kyllä, jäädä rauhaan. Heidän huomionsa keskittyi tiettyihin juttuihin.

Kerro lisää, kuuntelen.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
13/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tarvittaisiin kyllä hyvin kirjoitettuja pidempiä tarinoita.

Vierailija
14/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän on netti pullollaan. Etkö voi lukea niitä joltain novellisivustoilta?

Vierailija
15/42 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin mutta miksei täälläkin voisi olla?

Vierailija
16/42 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää, kuuntelen.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Kirjoitin tänne tarinaa miehestä, joka antoi vaimonsa toisen käyttöön. Se oli kaksiosainen. Jälkimmäisen tekstin tuottoon osallistui myös eräs muu henkilö.

Vierailija
17/42 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että toisinaan palstan tarinat ja keskustelut siivittävät mielikuvituksen lentoon. Kun kovetun en malta olla hyväilemättä itseäni edes hieman. Onhan se nyt kuitenkin nautinnollista antaa mielikuvituksen värittää teksti kuviksi, ja käden hyväillä orgasmia huutavaa sykkivää kullia. Parasta on nauttia ihan ajan kanssa, ja viedä itsensä huipun partaalle useasti, joka kerta lähemmäs kynnystä, ja sitten lopulta viimeinkin antaa kasautuneen paineen purkautua.

M35

Vierailija
18/42 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä runkattua naisten kirjoituksille ja fantasioille. Minä saatan kiihottua ihan niistä kirjoituksista, ei tarvitse muuta. Voi alkaa nousta pystyyn sykkivänä ja on pakko alkaa runkata. M47

Vierailija
19/42 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luen literotica piste comista. Hyvää suomenkielistä matskua on netissä valitettavan niukasti.

Vierailija
20/42 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin mutta miksei täälläkin voisi olla?

Kirjoita sinä sellainen, äläkä vaan odota valmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän