Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri hakee aina saikkua kun pitäs hakea töitä

Vierailija
03.01.2023 |

Kun työkkäriltä tulee että pitäs hakea töitä, niin kaveri varaa heti ajan lääkärille ja keksii millon minkäkin syyn, että sais saikkua niin ei tartte hakee töitä.

Taitaa olla aika vetää välit poikki. On lisäksi monia muitakin syitä jotka kaverissa ärsyttää, mm se että maksatuttaa miehellänsä kaiken.

Tuntuu ettei me jaeta samanlaisia elämän/moraalin arvoja enää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
2/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tohon kohta puututaan ja laitetaan saikuttelulle loppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on ärtymys kaveriin ja olen ottanut etäisyyttä. Mies on 34v eikä mitään aikomusta mennä töihin. Näin on suoraan sanonut. Koulutustakaan ei ole.

Näitä on ilmeisesti paljon, kun työnantajat huutaa työvoimapulaa ja työikäiset makaa kotona.

Vierailija
4/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen neuvo: älä ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa et viihdy vaikkapa liian erilaisen asenne- ja arvomaailman vuoksi. En ole minäkään.

Sen sijaan se, että kaverisi maksattaa kaiken miehellään ei ole sinun asiasi yhtään.

Vierailija
5/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on ärtymys kaveriin ja olen ottanut etäisyyttä. Mies on 34v eikä mitään aikomusta mennä töihin. Näin on suoraan sanonut. Koulutustakaan ei ole.

Näitä on ilmeisesti paljon, kun työnantajat huutaa työvoimapulaa ja työikäiset makaa kotona.

Sama juttu tuolla mun kaverilla. On itse joskus sanonu ettei halua mennä töihin koska töissä on p*skaa olla yms.. On kivempaa päivät maata ja somettaa.

Vierailija
6/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan ole tekemisissä yhteiskunnan loisten kanssa. Elämäntapatyöttömät on alempaa sakkia kun narkkarit.

Vierailija
7/7 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu tuolla mun kaverilla. On itse joskus sanonu ettei halua mennä töihin koska töissä on p*skaa olla yms.. On kivempaa päivät maata ja somettaa.

Onneksi tulee kokoomus hallitus niin lähtee laiskuri töihin tai makoilee nälissään.