Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58321)

Vierailija
58301/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindan ohella Laila on alkanut nyppiä mua. Taisin tosin sen jo eilen täällä sanoa. Onko muita joita nyppii samat hahmot. 

Vierailija
58302/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindan ohella Laila on alkanut nyppiä mua. Taisin tosin sen jo eilen täällä sanoa. Onko muita joita nyppii samat hahmot. 

Nyppii koko sarja ja kaikki mukana olevat hahmot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58303/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaan selvittämättömiä keissejä joita Linda Eerikäinen ei ole selvittänyt. 

- Noel ajoi Elinan yli ja vieritti syyn Akin niskoille.

- Matias ampui Noelia mutta Linda tai poliisi ylipäätään kyennyt selvittää.

- Aki rikosliigan pomo. JP jäi kiinni, Aki ei.

- Aki, Henrik ja Petrin huumekauppa. Petri jäi kiinni mutta onnistui pakenemaan. Aki ja Henrik selvisivät.

- Sampo kaappasi Tukun. Linda ei tutkinut asiaa oikeastaan mitenkään. Sampon kohdalla olisi pitänyt tarkistaa ns. sankariteoria.

- Linda on luvannut selvittää Mariannan vainoojat. Onko asia edennyt?

- Mika  Luukko murha. Lindan tutkimukset polkee täysin 0 pisteessä. 

Olisiko kenelläkään tähän jotain lisättävää? Voi olla että en muistanut kaikkea. 

-Eivä

Älähän nyt. Linta on sentään palkittu vuoden poliisina.. Mikähän rikosten ratkaisun taso on muilla poliiseilla😱🤣

Vierailija
58304/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken tuli Valion Arjen klassikko jogurtti mainos jossa punahilkkana Kerttu. 

Vierailija
58305/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää nuo lempinimet kuten toi Linta :D

Vierailija
58306/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Miten tuo Linda on noin saamaton poliisi, ettei mikään keissi selviä. Peittelee isänsä rikoksia ja on itsekin kiikun kaakun niillä rajoilla, ettei tee jotain rikollista.

Vierailija
58307/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Miten tuo Linda on noin saamaton poliisi, ettei mikään keissi selviä. Peittelee isänsä rikoksia ja on itsekin kiikun kaakun niillä rajoilla, ettei tee jotain rikollista.

Jokaisella tutkinnalla on tutkinnanjohtaja. Linda ei voisi tutkia Luukon asiaa ja toimia siinä tutkinnanjohtajana ja pimittää tietoa että oman isän nimi esiintyy jotenkin jutussa. Linda on jo nyt syylistynyt virkavirheeseen, jälleen. 

Vierailija
58308/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän poliisi koskaan tainnut kuulla Kalleakaan vaikka sopivat tekevänsä sen myöhemmin. Tuo keissi pyöri pari viikkoa sitten pöydällä. Luulisi sen nousevan esille, ellei Linda TAAS salaa Tatulta Joannan kertomia asioita.

Vierailija
58309/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linta on "vanhanajan" sana, näin Lindaa ennenvanhaan kutsuttiin. Mitäs sanot Jorista, joksi Dahlia Jiriä kutsui.. Dahlia oli  muuten Daalia😄

Vierailija
58310/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski takaisin välittömästi vaikka sit Helmi-Simpukan asussa.

Vierailija
58311/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää toi Kallen ja Tatun koko ajan kaksimielinen keskustelutermit paineista ja koholla. Muka hauskaa. Ja vatut on hauskaa. 

Vierailija
58312/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna !!

Vierailija
58313/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilma ei paranna kama-viekkareita. Eikä koksun köytöstä vapauduta ihan vaan huilaamalla. Sama juttu oli Kallen kanssa. Sillä ei ollut koskaa krapulaa aamuisin. Kallen viinakierre loppu laakista kun asunnon myynti oli Noelille selvä. Ilman krapulaa, ilman viekkareita. Sillon Kallen teki koko ajan mieli viinaa. Nyt on kuin ei mitää. Jokainen alkoholismin kanssa kamppaillut tietää, ettei se todellakaan mene noin ja kamariippuvuus on ihan toista kuin viinapiru. 

Vierailija
58314/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää toi Kallen ja Tatun koko ajan kaksimielinen keskustelutermit paineista ja koholla. Muka hauskaa. Ja vatut on hauskaa. 

Mua nauratti kun mulle on sanottu lähes sama asia, mutta siitä ei sentään ollut tällaista taustalla 😅

Vierailija
58315/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti meille ei näytetty oikein kertaakaan kun Henrik käytti sitä kamaa kadulla. Näytettiin vai istuva ja puhumaton Henrik. Oikeasti hyvin "huvittava" esitys 😁

Vierailija
58316/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasauna !!

Ja yhtäkkiä Amandan sali on täynnä jotain randomeja. Jos Amandassa olisi tuollainen sali, se olisi asiakkaille. Ei kai toi sali toimi ilmaiseksi ihan kenelle vaan. Ja toi olisi tuollain myös tavallaan turvallisuusriski. Todella epäuskottavaa. 

Vierailija
58317/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik ei ole oikeasti lopettanut kaman käyttöä. Ei kai niitä viekkareita tuu.

Vierailija
58318/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linta on "vanhanajan" sana, näin Lindaa ennenvanhaan kutsuttiin. Mitäs sanot Jorista, joksi Dahlia Jiriä kutsui.. Dahlia oli  muuten Daalia😄

Linta ajaa lintassa.

Vierailija
58319/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evahan käyttäytyy jo kuin raivohullu ja sekopää ja tulee käyttäytymään jonka johdosta oikeus määrää Nadjan sijaishuoltajiksi Danielan ja Noelin, kunnes oikeus tekee päätöstä Evan ja Aaron välillä. 

Vierailija
58320/58321 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein Kalle otti jo mulkkua suihin Tatulta 😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän