Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58498)
Dahlian hyvÀ ja muodokas hyvÀ peppu.
Vierailija wrote:
En oikein ymmÀrrÀ miksi Salkkareita muka aina pidetÀÀn roskasarjana, kun nÀyttelijÀt nÀyttelee vÀlillÀ ihan oudoissa jutuissa. Olkoot parempi tuotanto mutta on suomessakin ollut ihmeellisiÀ ja lapsellisia sarjoja huippunÀyttelijöillÀ. Kukaan ei silti ajattele ettÀ heillÀ menisi maine siitÀ.
Salkkareissa on se julkisuuden laajuuden ja suosion takia. Muut huonoina pidetyt sarjat eivÀt ole menestyneitÀ.
Saga Korkiakoski
Pörssikurssit ovatkin liian hieno asia tÀhÀn surkeaan pÀivittÀissarjaan. Parempi ettÀ meille ÀlykkÀÀmmille hahmoille tehdÀÀn oma sarja!
SiltikÀÀn en ymmÀrrÀ miksi pitÀÀ kaikkien suulla aina puhua. Jokainen sarjan katselija ei ole samanlainen, joka tykkÀÀ samoista asioista tai haluaa haukkua sarjan. Ei ihmekkÀÀn ettÀ tulee fiilis ettei saisi olla sitÀ mieltÀ, kun aina heti ammutaan alas kaikki mielipiteet ja vedotaan suureen yleisöön.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Pörssikurssit ovatkin liian hieno asia tÀhÀn surkeaan pÀivittÀissarjaan. Parempi ettÀ meille ÀlykkÀÀmmille hahmoille tehdÀÀn oma sarja!
Hilda Korkiakoski
Minun tyttÀreni on tullut meidÀn sukuun! MinÀ olen ylpeÀ sinusta!
Vierailija wrote:
Salkkareissa on liikaa surkeita hahmoja ja juonikuvioita. Toisin on paremmassa Rantabaarissa. SiinÀ ei tarvitse ohittaa kohtauksia.
YhtÀ ÀrsyttÀvÀ sekin on, siksi skippaan koko sarjan.
Marraskuun jaksoissa JP tulee nÀköjÀÀn Laiteloille jÀlleen Hanin puheille. Joonatan nÀyttÀÀ pariinkin kertaan juttelevan Hanin kanssa. Myöhemmin Hani on ollut kommuunissa suihkussa. Eva ja Linda on paikalla ja Linda nÀyttÀÀ taas kerran mustasukkaiselta. Tuskin heidÀn vÀlillÀ on mitÀÀn tapahtunut vaan Joonatan ottaakin Hanin asumaan kommuuniin, koska Hani nÀyttÀÀ olevan parissa muussa kuvassa paikalla.
Ilmiannan kohta tuon alapeukuttajan yllÀpidolle! Toivottavasti hÀnet bÀnnÀtÀÀn. Tuo vain pahaa mieltÀ kaikille.
Elina Taalasmaa
Lapsuus, se on korvaamaton. Paljon mÀ kÀrsin, siitÀ Noelia kiitÀn vain. Lapselleni vaan laulaa nyt saan, ÀideistÀ harhaimman hÀn nyt sai.
Lohdun mÀ toin, suojan mÀ toin. KÀrsimystÀ koin, siitÀ Noelia kiittÀÀ voi. Toivosta voimaa mÀ saan, ÀideistÀ harhain mÀ oon.
Ullan lemmenjuoma on tainnut olla ehkÀ vÀhÀn yliluonnollinen asia, ettÀ oikeasti muka jotkut vÀlimeren kasvuston rehut saivat aikaan Karin mouruamaan Kristiinan perÀÀn. Lindalla ja Karilla tuli toisella kerralla ruokamyrkytys :D
Ulla Taalasmaa
Pahoittelut Dahlia, mutta kyllÀ meidÀn Lellu laulaa paremmin kuin sinÀ!
Vierailija wrote:
Ullan lemmenjuoma on tainnut olla ehkÀ vÀhÀn yliluonnollinen asia, ettÀ oikeasti muka jotkut vÀlimeren kasvuston rehut saivat aikaan Karin mouruamaan Kristiinan perÀÀn. Lindalla ja Karilla tuli toisella kerralla ruokamyrkytys :D
Ulla tiesi korteista myös, ettÀ joku tulee kuolemaan. Ulla ois voinut estÀÀ Kososen kuoleman.
ĂrsyttÀÀ. Kallen löyhkĂ€ pieru. Huoh . đ€ź
MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllÀ yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. MÀ tiedÀn kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestÀ sitÀ ettÀ se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympÀriinsÀ. Me teen siitÀ heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hÀnestÀ lÀhetteen mielenterveysosastolle jossa voi kÀsitellÀ tunteitaan.
Vierailija wrote:
MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.
Ismo Laitela
Salla on rasittava kimisijÀ jota kukaan ei jaksa kuunnella!!
Ulla Taalasmaa
Vai on Dahlia kateellinen Jutalle. SÀÀliks kÀy.
Onhan Salla periaatteessa hyvÀÀ haluava, mutta siinÀ on juonittelijaakin. KiristÀminen ei ole ok.
En oikein ymmÀrrÀ miksi Salkkareita muka aina pidetÀÀn roskasarjana, kun nÀyttelijÀt nÀyttelee vÀlillÀ ihan oudoissa jutuissa. Olkoot parempi tuotanto mutta on suomessakin ollut ihmeellisiÀ ja lapsellisia sarjoja huippunÀyttelijöillÀ. Kukaan ei silti ajattele ettÀ heillÀ menisi maine siitÀ.