Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58485)
Niin paskaa ettei legendaariset näyttelijät enää tule takaisin. Tuotanto on paskansa aiheuttanut.
Vierailija wrote:
Rajala ja Dahlia puhuvat Aarolle kuin lapselle. Itse ovat keskenkasvuisia. Mä en lähtisi kummankaan kanssa treffeille jos "tämä on pelleilyä".
Dahlia Mustavaara
Pelleilyä on jos ei osaa sitoutua. En alkaisi mihinkään polyamoriseen leikkiin!
Surkea sarja ansaitsee vain surkeita näyttelijöitä. Ennen tämäkin oli paljon parempi.
Paskaa pitää tuottaa niin paljon että pitää tyytyä muoviseen ulkolavasteeseen, vääränlaisiin kuvauspaikkoihin ja halpoihin näyttelijöihin 🤣
Laitelat, Sieviset ja Tammiset on ihan loppuun asti nähtyjä hahmoja. Kajanderit tylsiä.
Axelsson Company on yhden miehen ja sihteerin yhtiö 🤣
Surkea sarja ansaitsee halvan näköisen ja lasten leikkiin sopivan ulkolavasteen.
Surkea sarja ansaitsee halvan näköisen ja lasten leikkiin sopivan ulkolavasteen.
Seksisisältöä taas ensi viikolla.
Vierailija wrote:
Paskaa pitää tuottaa niin paljon että pitää tyytyä muoviseen ulkolavasteeseen, vääränlaisiin kuvauspaikkoihin ja halpoihin näyttelijöihin 🤣
Sekä epäloogisuuksiin.
Vierailija wrote:
Ketkä panee?
Jestas että Mira on sitten raskas hahmo! Jo ennen tätä koko äidin etsintääkin aina vaan vinkui ja valitti, vastasi ihan kaikkeen äyskimällä. En enää yhtään jaksaisi katsoa Miraa koko ajan naama norsunv*tulla. Ei tuollaista ihmisistä kukaan täyspäinen kestäisi oikeassa elämässä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rajala ja Dahlia puhuvat Aarolle kuin lapselle. Itse ovat keskenkasvuisia. Mä en lähtisi kummankaan kanssa treffeille jos "tämä on pelleilyä".
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Aaro kerto että oot jotain likasta Rivieralla harrastanu. Ja olet mukamas hieno nainen! Pas kan marjat.
Noelille uusi runkkauskohtaus! Eikä mitään kiinni jäämisiä, vaan nyt ihan laukeamiseen asti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Aaro kerto että oot jotain likasta Rivieralla harrastanu. Ja olet mukamas hieno nainen! Pas kan marjat.
Dahlia Mustavaara
Minä en voi sille mitään jos et ole elänyt nuoruuttasi!
Vierailija wrote:
Noelille uusi runkkauskohtaus! Eikä mitään kiinni jäämisiä, vaan nyt ihan laukeamiseen asti.
Kesken työpäivän ja laukeaa hallituksen päälle jota näkyy taas pitkästä aikaa.
Tamara Goes Striptease on uusi rohkeampi spin-off - Mukana liuta Salkkareista tuttuja näyttelijöitä sekä uusia tähtiä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ketkä panee?
Jaksokuvissa on Susu ja Rami sekä Kalle ja Sampo. Teinien juttuja tuskin näytettäisi.
Iida Vainio on uusi TGS-tähti: "Minua jännitti ensimmäinen kuvauspäivä!"
Dahlialla oli sulavammat liikkeet kun olivat Aaron kanssa hotellissa.