Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58475)
Minä lähden Pohjois-Karjalaan!
Eva Tamminen
Ai että, mulla iso musta dildo mun pillussa! Aaahhh!
Kuulemma tällä hetkellä kuvattavat jaksot tulevat ensi vuonna ulos. Sen verran ollaan kuitenkin edellä jaksoissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Irina Saari
Vieläkö se mun tyttären tappaja on yhdessä sen Kallen kanssa!?
Tajusin vasta äsken tyhmänä, ettei nämä Irina Saaret täällä olekaan laulaja Irinoita vaan Victorian mutsi.
Äitiä näyttelisi Tiina Lymi.
Missä jaksossa tuo Victorian äiti mainittiin? Ei mitään muistikuvaa mistään Irina Saaresta :D Itselläkin tuli vaan mieleen se laulaja
Kyllästyttää nää samat juonikuviot. Pettämisiä, kolmiodraamaa ja raskauksia. Toinen asia mitä ihmettelen on että miksi melkein aina joku hahmo paljastuu jonkun äidiksi tai isäksi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Irina Saari
Vieläkö se mun tyttären tappaja on yhdessä sen Kallen kanssa!?
Tajusin vasta äsken tyhmänä, ettei nämä Irina Saaret täällä olekaan laulaja Irinoita vaan Victorian mutsi.
Äitiä näyttelisi Tiina Lymi.
Missä jaksossa tuo Victorian äiti mainittiin? Ei mitään muistikuvaa mistään Irina Saaresta :D Itselläkin tuli vaan mieleen se laulaja
Yleisesti puhuttiin kai vanhemmista ja oli saanut rahaa isältään.
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Nella Tamminen
Pappa, äiti on tuolla vessassa! Mä yritin estää ettei se pääsis tänne sisälle, mutta se ei kuunnellut mua. Nyt se on lukittautunut tonne vessaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Nella Tamminen
Pappa, äiti on tuolla vessassa! Mä yritin estää ettei se pääsis tänne sisälle, mutta se ei kuunnellut mua. Nyt se on lukittautunut tonne vessaan.
Lasse Sievinen
Eva! Jumalauta sä tulet ulos sieltä! Nyt!! Mä otan nää pihdit ja väännän ton koko oven paskaks jos sä et tule sieltä pois! Siis mitä sä oikeen teet siellä vessassa.... hyi helvata!
Henrik Ekholm
Aah, seksiä miesten kesken, aah!
Vierailija wrote:
Henrik Ekholm
Aah, seksiä miesten kesken, aah!
JP Kokko
Hehhe, pannaan kunnolla!!
Tuliko se iso D i ldo jo ulos sieltä p llusta?????!! 🤢
Noel Axelsson
Hehehe! Vedellääs Laria takaapäin!
Ressu Redford ja Jesse Kristus :D Karilla on välillä liian hauskoja juttuja.
Pietari Haukkala
Pane mua pikkubroidi!
Vierailija wrote:
Pietari Haukkala
Pane mua pikkubroidi!
Janne Haukkala
Haukkapala tulee! 😜
Camilla Mustavaara
Miten mä en oo yhtään yllättynyt ettei sille Noelille naisetkaan riitä!
Vierailija wrote:
Camilla Mustavaara
Miten mä en oo yhtään yllättynyt ettei sille Noelille naisetkaan riitä!
Dahlia Mustavaara
Tyrkkäät vaan oikeushaasteen Noelille, hänhän sitä halusi!
Oliko Erikan näyttelijä kipeä? Tuntui että oli vaikea saada selvää puheesta. Ihan kuin ääni olisi entistä pahemmin lähtenyt. Hanihan kanssa kerran lähes kuiski äänenlähdön takia.
Saga Korkiakoski
Noel haastetaan ihan ehdottomasti oikeuteen! Hän on syyllistynyt vilppiin oman etunsa tähden!
Ihan oikeasti. Olit sitten missä vaan niin aina on mahdollista että saa osakseen inhottavaa kohtelua. Älä anna sen aina estää sinua.