Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58423)
Gunnar Mustavaara
Mun puolesta tää sarja sais upota vaikka jätelaitokseen!
Kari ja Salla olivat aika ruskettuneen näköisiä kurkistuksessa. Osa kohtauksista jo elokuulta?
Ulla Taalasmaa
Nyt tämä kauhea ohjelma pois ja sassiin tai muuten voi käyä niin että se tietää vielä huonompaa tulevaisuutta!!
Tiistain jaksossa on seksimerkintä. Liittyykö se näihin Aaron treffeihin tai Kariniin?
Dahlia Mustavaara
Lähdemmekö jo sinne paremman sarjan kuvauksiin, ehkä siellä tarjotaan kartano tai yhtiö minun tasoiselle seurapiirikaunottarelle!!
Vierailija wrote:
Tiistain jaksossa on seksimerkintä. Liittyykö se näihin Aaron treffeihin tai Kariniin?
Karin ja Lasse jälleen. Siinä pressikuvassa olivat vanerikopissa uudemman kerran.
Dahlia Mustavaara
Minun ei tarvitse katsella tällaista soopasarjaa! Ansaitsen paremman sarjan!
Saga Korkiakoski
Me haastamme Akin kanssa Noelin oikeuteen yliajon lavastuksesta ja yhtiön maineen tahraamisesta!
Surkealle sarjalle käy niin kuin Tyyne Puustiselle.
Ennakot on pettymys, sen tietää jo!
Roskasarja on kaikin tavoin täysi floppi! Mustavaaroja ei voi edes verrata Salkkareihin!!
Vierailija wrote:
Roskasarja on kaikin tavoin täysi floppi! Mustavaaroja ei voi edes verrata Salkkareihin!!
Dahlia Mustavaara
...Eikä sviittiä Mustavaaran kartanoon!
Pitäiskö mun alkaa spämmimään sarjan parhautta? Jaksaako sitä lukea?
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Siinä on pikkunen vika! Se ei ole totta, hahhaa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Siinä on pikkunen vika! Se ei ole totta, hahhaa!
Mulle se on totta. Jos tykkään, kai mielipife saa olla.
Mitenkä Dahlia tai Gunnar viihtyvät päivät pitkät niin tylsässä huoneistossa. Ei ole telsua, ei kunnon löhösohvaa... Ei jääkaappia?
Vierailija wrote:
Mitenkä Dahlia tai Gunnar viihtyvät päivät pitkät niin tylsässä huoneistossa. Ei ole telsua, ei kunnon löhösohvaa... Ei jääkaappia?
Ylipäätänsä harvoin kukaan katsoo tv:tä. Ollaan vaan kotona. Itsekin tylsistyisin. Joskus selataan puhelinta. Teineillä on varmasti Snäpit ja Tiktokit. Vanhemmilla Instagramit. Kalle ainakin huomasi Instasta Sabrinan lähtöpostauksen.
Dahlia Mustavaara
Tämähän painaa enemmän kuin roskasarjan käsikirjoitukset vuodessa, tästä raahamisesta pitäis maksaa!!