Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58423)
Tunteisiin, paskasarjan loppu on
Joo ja niin, toivottavasti pian loppuukin.
On toi Nella raskas äm mä. Yhyy kun äiti meni sänkyyn sinkkumiehen kanssa jotka eivät tienneet yhteyttään.
Ei mikään ihme että Nella aina jätetään ja petetään eikä kukaan halua sen kanssa olla.
Vierailija wrote:
Ei mikään ihme että Nella aina jätetään ja petetään eikä kukaan halua sen kanssa olla.
Miten niin? En näe Nellassa mitään vikaa. Pettäminen toki voi johtua huonosta suhteesta. Jos suhde on kunnossa ei tarvitse pettää, mutta ei se kyllä ole toisen osapuolen syy automaattisesti.
Ensi viikkoa vaikuttaa aika tylsältä juonipaljastuksien ja kurkistuksen perusteella.
"Paremmat" näyttelijät eivät edes katso roskasarjaan päin, kun roskasarja tekee vain paskaa lopputulosta.
Vierailija wrote:
Ensi viikkoa vaikuttaa aika tylsältä juonipaljastuksien ja kurkistuksen perusteella.
Mikä viikko ei olisi tylsä? Mikään viikko ei ole ollut koko vuoden aikana erityisen hyvä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikä viikko ei olisi tylsä? Mikään viikko ei ole ollut koko vuoden aikana erityisen hyvä.
Musta on ollut, mutta ensi viikko ei kiinnosta. Karinin kohtaukset vähän ja Joannan mahdolliset selitykset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Musta on ollut, mutta ensi viikko ei kiinnosta. Karinin kohtaukset vähän ja Joannan mahdolliset selitykset.
Itseäni ei Joannan selitykset yhtään. Koko juonikuvio on ollut rasittavaa roikottamista. Dahlian kaatuminen ja keskustelut Amandassa eniten Karinin lisäksi.
Ulkolavaste, pois pois pois!
Minkähän takia se Eetu asuu yksin siellä omakotitalossa? Hirveän kallista nykyisillä sähköhinnoilla tai lämmitysöljyllä. Missä Eetun auto? Pihassa ei näkynyt mitään.
Ulla Taalasmaa
Nyt tämän surkean sarjan on loputtava!
Että oli tylsät viikon kurkistukset. Ei mitään selkoa. Miran äiti kuviokin jätettiin täysin ulos.
Vierailija wrote:
Että oli tylsät viikon kurkistukset. Ei mitään selkoa. Miran äiti kuviokin jätettiin täysin ulos.
Ainakin Dahliaa ja Karinia näkyy, vaikkei mitään kartanoita näy.
Pipsa Tiilikainen
Yks ja kaks, käsikirjoitukset roskiin niin kuin ois!
Roosa Kemppainen
Mä ainakin revin uusia käsikirjoituksia roskikseen huomenna ja aika rajusti!
Mestari Patio
Ei ole hyvä että sarjaa tehdään näin, ei ole hyvä että jotain paskaa käsikirjoitetaan, mutta täällä ei ole surkeita hahmoja vaan minä, onko selvä!?
Camilla Mustavaara
Kamottavaa kuraa se Salatut elämät.
Aamu Korhonen
Okei sitten, jos tää laatu ei ala muuttumaan parempaan niin mä maalaan kaikki nykyiset lavasteet mustalla maalilla läpikotaisin!!
Dahlia Mustavaara
Luulis teidänkin välittävän jos parhaimmat näyttelijät hukkaavat potentiaalinsa roskasarjan kuvauksissa!