Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Vierailija wrote:
Monestihan täällä toivotaan myös sellaisia hahmoja, jotka tuskin enää koskaan palaavat. Eikä siinä mitään. Saahan sitä toivoa, mutta eihän se ole tuotannon vika. Varmasti tiettyjä tyyppejä kysellään koko ajan. Ihan kuten Jasper ja Pete molemmat kertoneet, että tasaisesti tuotanto soitteli ja yritti kysellä että josko nyt olisi hyvä hetki tulla takaisin.
Jos niin surkeasti on ettei kukaan legendaarinen sivuhahmon näyttelijäkään suostu palaamaan takaisin. Sanna Liusta kysyttiin varmasti pitkään ennen kuin nostettiin kädet ylös ja löydettiin rooliin Inna.
Jutta Korhonen
Ei sairaalaa voi poistaa! Mä olen sen paikan johtaja. Ja ette kai te oikeasti sielläkin kuuntele sen vansen katkeran kurpan juttuja? Voi että mä vihaan sitä naista saa ta na!
Polvijärvi ja Toroppa takaisin niin vahvistuisi sarja melkoisesti.
No Sanna Lius varmaan nauroi Elinan uusille naurettaville käänteille ja sanoi että ei kiitos.
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Ei sairaalaa voi poistaa! Mä olen sen paikan johtaja. Ja ette kai te oikeasti sielläkin kuuntele sen vansen katkeran kurpan juttuja? Voi että mä vihaan sitä naista saa ta na!
Dahlia Mustavaara
Kukaan ei kaipaa sitä mautonta kunnallisen sairaalan käytävää!! Minun remonttini on kiinnostavin juonikuvio aikoihin! Pääsisin sieltä sviitistäkin joskus pois.
Voisko se ihanan herkkä ääninen Pekka kidnapata mut? Mielelläni menen naimisiin hänen kanssaan.
Vierailija wrote:
Polvijärvi ja Toroppa takaisin niin vahvistuisi sarja melkoisesti.
Jos poliisilaitoksesta saisi uskottavamman ja kuulusteluhuone poistuisi ja se naurettava putkakoppi tai mikä lie vankiselli. Oikealle poliisiasemalle kuvaukset.
Eva Tamminen
Tää on niin mun tuuria. Heti ku mä sain työpaikan niin rikkaat on tulossa ottamaan senkin pois. Ihan ku mä en olis kärsiny jo tarpeeksi.
Pitäisikö avata telkku. Tää pask a alkaa ihan just.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Kukaan ei kaipaa sitä mautonta kunnallisen sairaalan käytävää!! Minun remonttini on kiinnostavin juonikuvio aikoihin! Pääsisin sieltä sviitistäkin joskus pois.
Jutta Korhonen
Mun tyttäreni Aamu kyllä mielellään tulee auttelemaan sinne kartanolle. Nimittäin moukarin kanssa!
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Tää on niin mun tuuria. Heti ku mä sain työpaikan niin rikkaat on tulossa ottamaan senkin pois. Ihan ku mä en olis kärsiny jo tarpeeksi.
Lasse Sievinen
Saisit hävitä sinne Siuntioon tai mistä ikinä oletkaan ilmestynyt sotkemaan meidän elämää.
Maarit Salin
Hei hei hei! Nyt rauhoitutaan! Eiköhän me "hik" jonkinlaiseen kompromissiin päästä. Ottakaas hörpyt niin ette oo enää niin "hik" kireitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Mun tyttäreni Aamu kyllä mielellään tulee auttelemaan sinne kartanolle. Nimittäin moukarin kanssa!
Dahlia Mustavaara
Sitten hän saa potkut! Olen tilannut purkajat sinne sairaalan lavasteisiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Lasse Sievinen
Saisit hävitä sinne Siuntioon tai mistä ikinä oletkaan ilmestynyt sotkemaan meidän elämää.
Joanna Lumijoki
Niin tyypillistä sua. Sä kun aina itse pidät perheen koossa. Se Karin muuten sopii sulle paljon paremmin ku mä, saatte yhdessä oikein hekumoida perinteidenne kanssa.
V i ttu tuo Rajala oli kuumana tossa äsken !!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Aamu Korhonen
Sä et voi tehdä näin!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Lasse Sievinen
Joanna Lumijoki
Niin tyypillistä sua. Sä kun aina itse pidät perheen koossa. Se Karin muuten sopii sulle paljon paremmin ku mä, saatte yhdessä oikein hekumoida perinteidenne kanssa.
Käsikirjoittaja
Sinut kirjoitetaan ulos sarjasta!
Sebastian Vuorela
Mä remontoin täällä yläkroppa paljaana niin saa Rouva Mustavaara vähän silmänruokaa tässä samalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
<
Dahlia Mustavaara
Kyllä voin, jos pintakäsittely ei etene!! Sairaalan paikalle saisi jotain paljon parempaakin.
Maarit Salin
Voi mitä "hik" hienoja ideoita! Kaikki toteutukseen heti! Kyllä mä olen aina tiennyt että Mustavaaroilla ja Ekholmeilla on laatutietoisuutta. Ei anneta "hik" mun ja Camillan vanhojen kaunojen vaikuttaa tähän.