Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58403)

Vierailija
45961/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Maarit Salin

Näyttäkääpäs sitä kässäriä "hik". Siis mitä tää on, ei ei ei, nyt nyt, kuulkaas, nyt lähdetään muuttamaan tätä "hik" rankalla kädellä. Kuten näin! Oho, nyt on sairaala kokonaan poistettu "hik" juonikuvioista. Mitäs muuta jännää me keksittäs? Hei nyt mä tiedän, se ihana Roosa takaisin, joo! Kuulkaa nyt otatte tästä vähän mun tuomaa "hik" gin tonicia niin katoaa noi teidän nyrpeät ilmeet. Nyt aletaan nostamaan "hik" sarjan tasoa! Tästä tulee mahtava ilta!

Dahlia Mustavaara

Minun kartanon remonttilavasteet on saatava ehdottomasti! Aamu, Mikael ja Sebastian tekevät paluun remontin yhteydessä.

Maarit Salin

Voi mitä "hik" hienoja ideoita! Kaikki toteutukseen heti! Kyllä mä olen aina tiennyt että Mustavaaroilla ja Ekholmeilla on laatutietoisuutta. Ei anneta "hik" mun ja Camillan vanhojen kaunojen vaikuttaa tähän.

Vierailija
45962/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Monestihan täällä toivotaan myös sellaisia hahmoja, jotka tuskin enää koskaan palaavat. Eikä siinä mitään. Saahan sitä toivoa, mutta eihän se ole tuotannon vika. Varmasti tiettyjä tyyppejä kysellään koko ajan. Ihan kuten Jasper ja Pete molemmat kertoneet, että tasaisesti tuotanto soitteli ja yritti kysellä että josko nyt olisi hyvä hetki tulla takaisin.

Jos niin surkeasti on ettei kukaan legendaarinen sivuhahmon näyttelijäkään suostu palaamaan takaisin. Sanna Liusta kysyttiin varmasti pitkään ennen kuin nostettiin kädet ylös ja löydettiin rooliin Inna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45963/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Ei sairaalaa voi poistaa! Mä olen sen paikan johtaja. Ja ette kai te oikeasti sielläkin kuuntele sen vansen katkeran kurpan juttuja? Voi että mä vihaan sitä naista saa ta na!

Vierailija
45964/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvijärvi ja Toroppa takaisin niin vahvistuisi sarja melkoisesti.

Vierailija
45965/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sanna Lius varmaan nauroi Elinan uusille naurettaville käänteille ja sanoi että ei kiitos.

Vierailija
45966/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Ei sairaalaa voi poistaa! Mä olen sen paikan johtaja. Ja ette kai te oikeasti sielläkin kuuntele sen vansen katkeran kurpan juttuja? Voi että mä vihaan sitä naista saa ta na!

Dahlia Mustavaara

Kukaan ei kaipaa sitä mautonta kunnallisen sairaalan käytävää!! Minun remonttini on kiinnostavin juonikuvio aikoihin! Pääsisin sieltä sviitistäkin joskus pois.

Vierailija
45967/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se ihanan herkkä ääninen Pekka kidnapata mut? Mielelläni menen naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija
45968/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Polvijärvi ja Toroppa takaisin niin vahvistuisi sarja melkoisesti.

Jos poliisilaitoksesta saisi uskottavamman ja kuulusteluhuone poistuisi ja se naurettava putkakoppi tai mikä lie vankiselli. Oikealle poliisiasemalle kuvaukset.

Vierailija
45969/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Tää on niin mun tuuria. Heti ku mä sain työpaikan niin rikkaat on tulossa ottamaan senkin pois. Ihan ku mä en olis kärsiny jo tarpeeksi.

Vierailija
45970/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö avata telkku. Tää pask a alkaa ihan just.

Vierailija
45971/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Kukaan ei kaipaa sitä mautonta kunnallisen sairaalan käytävää!! Minun remonttini on kiinnostavin juonikuvio aikoihin! Pääsisin sieltä sviitistäkin joskus pois.

Jutta Korhonen

Mun tyttäreni Aamu kyllä mielellään tulee auttelemaan sinne kartanolle. Nimittäin moukarin kanssa!

Vierailija
45972/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eva Tamminen

Tää on niin mun tuuria. Heti ku mä sain työpaikan niin rikkaat on tulossa ottamaan senkin pois. Ihan ku mä en olis kärsiny jo tarpeeksi.

Lasse Sievinen

Saisit hävitä sinne Siuntioon tai mistä ikinä oletkaan ilmestynyt sotkemaan meidän elämää.

Vierailija
45973/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Hei hei hei! Nyt rauhoitutaan! Eiköhän me "hik" jonkinlaiseen kompromissiin päästä. Ottakaas hörpyt niin ette oo enää niin "hik" kireitä.

Vierailija
45974/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Mun tyttäreni Aamu kyllä mielellään tulee auttelemaan sinne kartanolle. Nimittäin moukarin kanssa!

Dahlia Mustavaara

Sitten hän saa potkut! Olen tilannut purkajat sinne sairaalan lavasteisiin.

Vierailija
45975/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eva Tamminen

Lasse Sievinen

Saisit hävitä sinne Siuntioon tai mistä ikinä oletkaan ilmestynyt sotkemaan meidän elämää.

Joanna Lumijoki

Niin tyypillistä sua. Sä kun aina itse pidät perheen koossa. Se Karin muuten sopii sulle paljon paremmin ku mä, saatte yhdessä oikein hekumoida perinteidenne kanssa.

Vierailija
45976/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i ttu tuo Rajala oli kuumana tossa äsken !!!

Vierailija
45977/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Aamu Korhonen

Sä et voi tehdä näin!

Vierailija
45978/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eva Tamminen

Lasse Sievinen

Joanna Lumijoki

Niin tyypillistä sua. Sä kun aina itse pidät perheen koossa. Se Karin muuten sopii sulle paljon paremmin ku mä, saatte yhdessä oikein hekumoida perinteidenne kanssa.

Käsikirjoittaja

Sinut kirjoitetaan ulos sarjasta!

Vierailija
45979/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Vuorela

Mä remontoin täällä yläkroppa paljaana niin saa Rouva Mustavaara vähän silmänruokaa tässä samalla.

Vierailija
45980/58403 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

<

Dahlia Mustavaara

Kyllä voin, jos pintakäsittely ei etene!! Sairaalan paikalle saisi jotain paljon parempaakin.