Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Vierailija wrote:
Mä haluaisin Noelin näköisen seksirobotin. Sillä olisi ihana violetti puku päällä ja se puhuisi kaikkea tuhmaa, korostaisi miten on toimitusjohtaja yms. 🥰
Salatut seksielämät kauppaan fanituotteeksi :D
Olen vajaa ja minua kiinnostaa enemmän joku salkkarit kuin sota jossa ihmisiä kuolee?
Vierailija wrote:
Olen vajaa ja minua kiinnostaa enemmän joku salkkarit kuin sota jossa ihmisiä kuolee?
Perustat siis koko elämäsi sodalle eikä elämässäsi ole muuta sisältöä?
Tamara takaisin!! Hänellä on asennetta.
Miksi Mira lähtee!! Mitä tapahtuu!!!
Itse kaipaan äärimmäisen paljon vanhoja aikoja. Siksi etenkin Lasse, Joonatan, Salla, Kalle, Ismo, Kari, Aki ja Ulla tuo muistoja valtavasti mieleen. En sillä tavalla välitä hahmojen nykyluonteesta. Huomaan muutenkin, että mielenkiinto vaihtelee lähinnä aiheiden perusteella. Dahlian on hyvä mutta en saa samalla tavalla irti, kun mitään ei tapahdu. Toisaalta Erika, JP tai Aino eivät ole suosikkejani, mutta kiinnostaa miten heidän kuvionsa tästä menevät eteenpäin.
Käsikirjoittajilla on niin huonot ideat että Vauva-palstakin on suurempi mahdollisuus sarjalle 😆
En näe käsikirjoittajissa mitään vikaa. Ongelma on siinä, että jokainen saippuasarja menee samaa kaavaa. Eri asia jos Salkkarit olisi vielä selvä draamasarja jota ei enää vuosiin ole ollut.
Vierailija wrote:
Itse kaipaan äärimmäisen paljon vanhoja aikoja. Siksi etenkin Lasse, Joonatan, Salla, Kalle, Ismo, Kari, Aki ja Ulla tuo muistoja valtavasti mieleen. En sillä tavalla välitä hahmojen nykyluonteesta. Huomaan muutenkin, että mielenkiinto vaihtelee lähinnä aiheiden perusteella. Dahlian on hyvä mutta en saa samalla tavalla irti, kun mitään ei tapahdu. Toisaalta Erika, JP tai Aino eivät ole suosikkejani, mutta kiinnostaa miten heidän kuvionsa tästä menevät eteenpäin.
Dahliasta katosi paljon kun joutui sarjasta ulos kevään 2020 jälkeen. Nyt ei ole Pupua, limusiinia, yhtiötä, hääjärjestelyitä, mitään sellaista kiinnostavaa mitä aikaisemmin. Turhaa kiemurtelua Aaron ja Rajalan välissä. Itse en kaipaa suoraan vanhoja aikoja, vaan että olisi edes jotain uutta ja kiinnostavaa, kuten kartanon remontti.
Mä olen päättänyt antaa mahdollisuuden. Muutaman viikon päästä alkaa uuden tuottajan jaksot. Jos hänenkään jaksot eivät ole tässä vuoden loppuun mennessä tehnyt muutosta, niin uskon yleisen linjan olevan sama vanha.
Vierailija wrote:
En näe käsikirjoittajissa mitään vikaa. Ongelma on siinä, että jokainen saippuasarja menee samaa kaavaa. Eri asia jos Salkkarit olisi vielä selvä draamasarja jota ei enää vuosiin ole ollut.
Ei mene. On ihan eri asia Emmerdale, Kaunarit ja Salkkarit. Ainoa yhdistävä tekijä on genre. Tuotannoissa, kuvauspaikoissa ja tyylissä on paljon eroavaisuuksia muuten.
Vierailija wrote:
Mä olen päättänyt antaa mahdollisuuden. Muutaman viikon päästä alkaa uuden tuottajan jaksot. Jos hänenkään jaksot eivät ole tässä vuoden loppuun mennessä tehnyt muutosta, niin uskon yleisen linjan olevan sama vanha.
Käsikirjoitukset ja suunnitelmat Äijön ajoilta kestää pitkään. Sen takia on tosi kurjaa odottaa kun tässä kohtaa ei voida edes nähdä mitään muutoksia, eikä välttämättä vielä syksyn aikana. Ensi vuonna saattaa vaikuttaa isommin Seiliksen tekemät mahdolliset muutokset ja juhlavuosi. Sekin voidaan flopata täysin, kun ei yhtään osaa odottaa mitä sieltä on tulossa.
Kunnon j untti se Äijö olikin. Huh huh.
Vierailija wrote:
Kunnon j untti se Äijö olikin. Huh huh.
Stiina Laakso ainakin johti hyvin alkuaikoja. Sitten tapahtui Äijö.
Se on jännä miten ihmiset suhtautuvat eri projekteihin eri tavalla. Kaikesta huolimatta Äijö on ollut tuottamassa, ohjaamassa ja käsikirjoittamassa mun lapsuuden lempielokuvaa Heinähattua ja Vilttitossua.
Maarit Salin
Näyttäkääpäs sitä kässäriä "hik". Siis mitä tää on, ei ei ei, nyt nyt, kuulkaas, nyt lähdetään muuttamaan tätä "hik" rankalla kädellä. Kuten näin! Oho, nyt on sairaala kokonaan poistettu "hik" juonikuvioista. Mitäs muuta jännää me keksittäs? Hei nyt mä tiedän, se ihana Roosa takaisin, joo! Kuulkaa nyt otatte tästä vähän mun tuomaa "hik" gin tonicia niin katoaa noi teidän nyrpeät ilmeet. Nyt aletaan nostamaan "hik" sarjan tasoa! Tästä tulee mahtava ilta!
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Näyttäkääpäs sitä kässäriä "hik". Siis mitä tää on, ei ei ei, nyt nyt, kuulkaas, nyt lähdetään muuttamaan tätä "hik" rankalla kädellä. Kuten näin! Oho, nyt on sairaala kokonaan poistettu "hik" juonikuvioista. Mitäs muuta jännää me keksittäs? Hei nyt mä tiedän, se ihana Roosa takaisin, joo! Kuulkaa nyt otatte tästä vähän mun tuomaa "hik" gin tonicia niin katoaa noi teidän nyrpeät ilmeet. Nyt aletaan nostamaan "hik" sarjan tasoa! Tästä tulee mahtava ilta!
Dahlia Mustavaara
Minun kartanon remonttilavasteet on saatava ehdottomasti! Aamu, Mikael ja Sebastian tekevät paluun remontin yhteydessä.
Monestihan täällä toivotaan myös sellaisia hahmoja, jotka tuskin enää koskaan palaavat. Eikä siinä mitään. Saahan sitä toivoa, mutta eihän se ole tuotannon vika. Varmasti tiettyjä tyyppejä kysellään koko ajan. Ihan kuten Jasper ja Pete molemmat kertoneet, että tasaisesti tuotanto soitteli ja yritti kysellä että josko nyt olisi hyvä hetki tulla takaisin.
Mä haluaisin Noelin näköisen seksirobotin. Sillä olisi ihana violetti puku päällä ja se puhuisi kaikkea tuhmaa, korostaisi miten on toimitusjohtaja yms. 🥰