Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija wrote:
Odotin että Eeva ja Kristian menevät jonnekin siivouskomeroon panemaan. Mutta Nellan vihainen ilme pilasi tunnelman.
Miksi Nellan ilme on vihainen? Eihän Nellaa voisi enää vähempää kiinostaa? Eikä hallintosiipi ole edes tuolla päinkään... Eksynyt?
Eva ja Kristian eivät enää paneskele missään siivouskomerossa tms. koska niistä tulee varmaankin ihan virallinen pari. Tämä Evan sekaantuminen Eetuun on vain kärjistyksen maksimointia tyttären ja äidin välille. Karmeaa kirjoittaa näin. Parempi puhua Nellasta ja Evasta kuin tyttärestä ja äidistä. Eva kävi vain saastuttamassa Eetun ja keskittää sen jälkeen enerkiansa Kristianiin.
Miltähän Nellasta mahtaa tuntua kun se seuraavan kerran antaa esmes suu- tai käsikivaa Eetulle ja sitten sille välähtää, että myös oma äiti on varmaan antanut tätä samaa Eetulle, mutta onko äiti antanut paremmin? Voiko tämän ajatuksen kanssa elää?
Liisa Toivio
Sisaret apuun! Katsokaa että Tammiset ja Kajanderit poistuvat sarjasta suorinta tietä!!
Dahlia Mustavaara
Yhtiö, se on korvaamaton.
Silloin mä sain, siks muistelen nyt vain.
Seijalle vaan laulaa nyt saan,
Koska kartano tulee?
Toivon hän toi, uutta hän soi.
Sviitin mä koin, nyt pyytää vaan voin.
Kartanosta voimaa mä saan,
Varakas rouva mä oon.
Mun mielestä ei olla sairaalassa koskaan näytetty missä kohtaa on hallintosiipi. Se on eri näköinen paikka. Onhan tuolla portaikkokin, jossa törmäilivät eri kerrosten välissä. Sen sijaan takaovea ei näytetä. Pepin ja Pietarin ambulanssin aikoihin Kalle meni sellaisesta sisään. Kuten normaalisti henkilökunta kulkisi muuta kautta kuin osastoja pitkin.
Yövuoroja ei koskaan näytetä. Sairaalassa kukaan ei hakeudu hoitoon yöllä tai Amandassa humalaisia sisään. Eihän siellä näytä olevan henkilökuntaa. Edes häiden aikaan. Ihan hiljasta alakerrassa.
Vierailija wrote:
Mun mielestä ei olla sairaalassa koskaan näytetty missä kohtaa on hallintosiipi. Se on eri näköinen paikka. Onhan tuolla portaikkokin, jossa törmäilivät eri kerrosten välissä. Sen sijaan takaovea ei näytetä. Pepin ja Pietarin ambulanssin aikoihin Kalle meni sellaisesta sisään. Kuten normaalisti henkilökunta kulkisi muuta kautta kuin osastoja pitkin.
Vaikea ottaa tosissaan että olisi kokonaista hallintosiipeä kun on se yksi sairaalan käytävä ja portaikko. Sen lisäksi joku vastaanottotiski. Saman tyylinen portaikko menee sinne studion oikeaan käytävään joka esittää hallintosiipeä.
Sairaalaan pitäisi olla myös joku kanttiinikin, että olisi uskottavampi. Siitä kun ollaan höpisty ja kahvikupit tai muovitetut sämpylät ilmestynyt käsiin. Siihen vankilaankin kuvattiin jotain ruokalaa, niin miksei sitten sairaalaakiin voisi edes joskus laajentaa oikeille kuvauspaikoille? Niitä ulkokuvauksiakin oli moneen otteeseen.
Mistä sitä tietää, vaikka Friida olisikin lepakkonainen ja Alissa hänen naisensa. Toki olisi kyllä Alissan hahmon pilaaminen, jos hänestä tehtäisiin lepakko. Suositumpi teoria on, että Friida ja Alissa ovat sisaruksia. Tätä itsekin kannatan. Äidiksi sopisi hyvin joku Liisa Salon tyylinen ahneilija.
Mutta minusta turhaa palauttaa Friidaa ja Alissaa kutoskaudelle. Juonen kannalta paljon järkevämpi, että viettäisivät loppuelämänsä jossain etelässä. Toisaalta jos Aki tulisi myös kutoskaudelle hänhän voisi paljastua molempien isäksi. Tai aatelkaa mikä käänne ois jos Camilla tulis rantabaariin!! Mun mielestä toisi sarjaan muutosta. Sitten Aki ja Camilla voisi asua vaikka Suvilla vuokralla.
Vierailija wrote:
Mistä sitä tietää, vaikka Friida olisikin lepakkonainen ja Alissa hänen naisensa. Toki olisi kyllä Alissan hahmon pilaaminen, jos hänestä tehtäisiin lepakko. Suositumpi teoria on, että Friida ja Alissa ovat sisaruksia. Tätä itsekin kannatan. Äidiksi sopisi hyvin joku Liisa Salon tyylinen ahneilija.
Mutta minusta turhaa palauttaa Friidaa ja Alissaa kutoskaudelle. Juonen kannalta paljon järkevämpi, että viettäisivät loppuelämänsä jossain etelässä. Toisaalta jos Aki tulisi myös kutoskaudelle hänhän voisi paljastua molempien isäksi. Tai aatelkaa mikä käänne ois jos Camilla tulis rantabaariin!! Mun mielestä toisi sarjaan muutosta. Sitten Aki ja Camilla voisi asua vaikka Suvilla vuokralla.
Uskon että ovat vain Anssia vastaan. Olisi jotenkin järkevämpi kuin tehdä kaikista toistensa sukulaisia, vaikka olisihan Alissan äiti voinut pistää Friidan aluilleen jonkun tumman miehen kanssa. Camilla ja Aki vois toimia hyvin siinä mukana.
Amandaan voisi tulla joskus ryöstötapaus, jossa vastaanotto kolkataan ja huoneista käydään yöllä asiakkaiden nukkuessa varastamassa arvotavaroita. Sitten pitäisi selvittää kuka tuttu se on. Joku rahapulassaan jne.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Okei rantabaari 5 katottu ja yllätyin positiivisesti. Juoni oli hyvä eikä ylimenevä mikä tuppasi käymään Minnan kanssa. Narsisti-Olavi ja Suvi haluamassa elämään spontaaniutta. Osittain komiikkaa esim. auditoriokuhertelu ja bimbo-Krista Merivirtojen veljesten kanssa vedessä kaatuilemassa. Eemeli suoraselkäistyi loppujaksoissa, kun taas Anssi paatui. Onnenksi Anssi sai nenilleen. Toki vamppihuora Friida kaikkein pahin ja Alissa myös takana. Lisäksi koskettava Akselin kohtalo.
Tää o salkjarit ketju kos et satu huomaa. Mee selittää rantabaarias hel*ettiin.
Kuka jaksaa näistä roskasarjan ja Evan panoista höpistä, huoh.
Valtteri haudattiin tosi tosi myöhään...
Mutta. Miten Valtterin ruumiille annettiin hautauslupa jos kuolemassa on jotain epäselvää, meinaan että sitä ei saa jos näin on?
Miten Aino on onnistunut myymään kartanon? Suomessa ei mitään vainajan omaisuutta voi ottaa hallintaa tai myydä, ennen kuin vainajan perunkirjat on tehty. Ja ne tehdään vasta vainajan hautaamisen jälkeen.
Miten Sallan ja Karin lapsesta tulee Mattila eikä Taalasmaa jos Kari eroaa Sallasta. Jos lapsi on juridisesti todettu Kari Taalasmaan jälkeläiseksi ja lapsi on syntynyt avioliitossa, lapsen sukunimeksi tulee Taalasmaa.
Nyt on täysin selvää, että Kristian ei tule häipymään Evan elämästä, tahtoi sitä Joonatan tai ei. Mutta ensin Eva Nella kriisiä syvennetään sillä että ne a) panee ja b) Evan ja Eetun suhde paljastuu Nellalle. Tai en en ole varma paljastuuko niiden pano Nellalle vai minkä hätävalheen ne keksii Nellalle miksi Eva on myös Eetun talolla kun Nella tulee sinne.
Jotenkin tunne, että Evasta ja Kristianista tulee pari.
Keiden lapsia on nää vaavinäyttelijät? Kyllä on ihana Sallan ja Karin pikkuinen. Se voimisteli siinä istuimessa ja hymyili.Salkkareiden parhaat näyttelijät on pikkulapsinäyttelijät tietysti Ismon lisäksi. Ismo on toisessakin ohjelmassa koirana.
Venlan ja Akselin stoori oli niin kaunis. Tykkäsin myös siitä lopusta kun Friida ajaa punaisella avoautolla ja nousee yksityiskoneen kyytiin. Luulin että Friida on myös naisiin päin ennen kun näin Alissan. Sitten tiesin että yhdessä ovat juonineet.