Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija wrote:
On se kumma että kaiken maailman pervoilut ja pommit tulee läpi, mutta normiviestit ei.
Asenteesi vuoksi, kun pidät itseäsi muiden yläpuolella. Nyt kärsit seuraukset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On se kumma että kaiken maailman pervoilut ja pommit tulee läpi, mutta normiviestit ei.
Asenteesi vuoksi, kun pidät itseäsi muiden yläpuolella. Nyt kärsit seuraukset.
Kannattaako tässä nyt lähteä tälle linjalle. Ei muita tarvitse lytätä, kun kukaan mitään sen suuntaista enää sanonut.
Aikamoinen bottom toi lääkäri Laitela. Ismo on taas niitä top miehiä.
Ajatteleekohan käsikirjoittajat, että miesten väliset suhteet ovat oikeasti noin lällyjä vai miksi kirjoitettu teinimeingit.
Poikkesin välillä veskissä...
Voisin antaa Dr. Feelgoodia niinku backstage.
Silloin kun Laiteloiden asunto oli Kaukovaarojen omistuksessa ja erilainen, niin siellähän oli monta huonetta. Panulla ja Veeralla oma, Ainolla ja Otolla yhteinen, Sampolla ja Pepillä kummallakin omansa.
Ajatelkaa, jos Ismokin olisi bottom miehiä?
Helmi-Simpukka
Hei hei vaan! Oletteko herra Noel Axelsson? Minä haluaisin sijoittaa tähän teidän yhtiöönne merkittävää pääomaa, kun tämä teidän kurssinne suunta ei näytä hyvältä. Voisin oikein oikein ilomielin pelastaa tämän teidän konserninne. Mitäs sanotte herran pääomistaja?
Voisko Ainon muuton myötä myös Kalle saada tietää huijauksesta. Kuulee vahingossa Ainon ja Sampon puheet jne.
Aina Inkeri Ankeinen
Voi Maikkari, ota tämä sarja jo pois täältä!
Dahlia Mustavaara
Kammottavaa keskustella kuivin suin.
Juri Kakka
Mustavaara-yhtiön bruttokansantuote oli suurempi kuin Axelsson Companyn.
Vierailija wrote:
Juri Kakka
Gunnar Mustavaara
Tämä on täysin totta! Noel on myös unohtanut Mustavaara-yhtiön eettiset ja ekologiset lupaukset. Se Noel on mennyt pelkkä hullun kiilto silmissä, eikä ajatellut yhtään pidemmälle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juri Kakka
Gunnar Mustavaara
Tämä on täysin totta! Noel on myös unohtanut Mustavaara-yhtiön eettiset ja ekologiset lupaukset. Se Noel on mennyt pelkkä hullun kiilto silmissä, eikä ajatellut yhtään pidemmälle.
Dahlia Mustavaara
Minä en ole lainkaan yllättynyt siitä mitä se kiero Axelsson on saanut aikaan. Tuhosi meidän perheyhtiön ja samalla vielä laskenut koko yhtiön tulosta.
Tamara
Eva, sä et osaa käsitellä miehiä. Mä otan ne, sä säälittävä lunttu vaan annat.
Dahlia Mustavaara
Nyt raavitte tuotanto ne neliöt jostain kartanolle kasaan tai sanotte sarjalle hyvästit!
Baari-Lissu
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään, sä tuot niin hiljaa kätes kädellein
Sanot: "Kultasein, mä näin tahdon olla vain"
Noel Axelsson
Mul on tästä asti pantava, Danielan kans lapsii aluilleen
Mielin määrin rikottuja kondomei
Tästä asti houkuteltava, Daniela kohta sängylle
Mielin määrin rikottuja kondomei
Taitaa olla palsta vielä päivityksistä sekaisin tai huonot suodatusjärjestelmät. Itse olen huomannut, että moni teksti jää tarkistukseen lainauksessa mutta teksti pelkästään laitettuna tulee läpi. Yhden lyhyen viestin sain läpi uudelleen samoilla sanoilla, mutta eri sanajärjestyksellä. Tuntuu ettei missään ole mitään logiikkaa.