Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58338)
Se jakson 4500 nimi Elävä kuollut tai joku vastaava vain herätti taas ajatuksen siitä, että joku kuolleeksi luultu onkin elossa.
Vierailija wrote:
Se jakson 4500 nimi Elävä kuollut tai joku vastaava vain herätti taas ajatuksen siitä, että joku kuolleeksi luultu onkin elossa.
Ihan naurettavaa jos taas joku herää kuolleista. Ehkä todennäköisintä sitten on se Noelin veli Pauli kun ovat Jarkko Tammisen kanssa olleet tekemisissä.
Vierailija wrote:
Miksi hemmetissä Sampo ja Kalle eivät pane enään?
Ensi viikolla melkein, mut Aino keskeyttää ovikellolla.
Siis Jarkko Tamminen sopisi esittämään parhaiten sitä Noelia veljeä juurikin siksi, koska muistuttaa ulkonäöltään niin paljon Noelin näyttelijää. Tämä siis niille, jotka näitä puheita ihmettelevät. Varmasti sarjan tuotantokin on asiasta tietoinen. Ainakin nämä kaksi Jarkkoa ovat itse asiasta tietoisia.
Vierailija wrote:
Ulla Taalasmaa
pilalla tää on koko palsta. Sensurointi menee ihan överiksi!!
Dahlia Mustavaara
Kerrankin minä olen jostain kanssasi täsmälleen samaa mieltä!
Entä jos elävä kuollut viittaa elävien kuolleiden pyykkipäivään? Toisinsanoen mä ajattelen tässä nyt vain Oonaa.
Pauli voisi olla takaumissa tai Noelin kummituksena, mutta en ainakaan sarjaan oikeasti kuolleista heräävänä haluaisi.
Toivoin Jennin tai Paula paluuta, ja se meni sensurointiin.
Vierailija wrote:
Toivoin Jennin tai Paula paluuta, ja se meni sensurointiin.
Tiettyihin kommentteihin olen koittanut vastata varmaan 10 kertaa, mutta ei mene mitenkään läpi vaikka kirjoittaisi eri tavalla. Ilmeisesti niissä on jotain sanoja ja sitten ehkä sekin että on yrittänyt vastata niin monta kertaa.
Pitäisikö meidän kaikkien häipyä tältä palstalta, jos tätä keskustelua aiemmin ohjailtiin nyt on mennyt päin helvettiä.
Vierailija wrote:
Entä jos elävä kuollut viittaa elävien kuolleiden pyykkipäivään? Toisinsanoen mä ajattelen tässä nyt vain Oonaa.
Se olisikin hyvällä tavalla yllättävää jos Sara Lohiniva tekisi paluun Oonaksi ja jos vielä Mirokin.
Vierailija wrote:
Pitäisikö meidän kaikkien häipyä tältä palstalta, jos tätä keskustelua aiemmin ohjailtiin nyt on mennyt päin helvettiä.
Vaihtoehtoina on sitten ainakin Kaksplus. Jodelissa myös sensuroidumpaa keskustelua. Samanlaista ei saisi missään muulla palstalla, kun ei ole niitä nuoliakaan siellä Kaksplussassa.
Dahlia Mustavaara
Sä olet joskus niin heikko sarja Salatut elämät.
Maarit Salin
Hei hei, hei Hanna oikein hyvin menee!!
Seppo Taalasmaa
Eihän sitä tiedä jos siitä Mustavaarojen paremmasta sarjasta tulis mun uusi suosikki.
Kun päästään 45,476 kommentin yli niin tämä on kaikkien aikojen kommentoiduin Miks Salkkareissa.
Fiksu palsta ja alapeukuttaja.
Vierailija wrote:
Missä Susu? Sali Sport & Grill Vantaa https://www.penninki.fi/wp-content/uploads/IMG_4105.jpg
Missä sensurointi? Kuvassa näkyy Koffia, Karhua ym., vaikka pitäisi olla Ahmaa, Hurjaa ja mitä näitä on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Missä Susu? Sali Sport & Grill Vantaa https://www.penninki.fi/wp-content/uploads/IMG_4105.jpg
Missä sensurointi? Kuvassa näkyy Koffia, Karhua ym., vaikka pitäisi olla Ahmaa, Hurjaa ja mitä näitä on.
Huonosti oli peitettykin jollain Hurjan merkillä se hana. Jossain Jodelissa oli kuva kuinka oikea logo näkyi alla.