Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58209)

Vierailija
44981/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4500: Hän on kartanon remontin sabotoija

Vierailija
44982/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Eerikäinen

Maarit Salin, Aamu Korhonen, Mikael Tuominen, Eva Tamminen ja Sebastian Vuorela. Joku heistä yrittää estää Dahlian kartanon remontin valmistumisen. Ja mä aion selvittää kuka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44983/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Mustavaara-yhtiö pitää saada myös takaisin!! 😡

Vierailija
44984/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Mä lähetän sairaalan tililtä lahjuksen Lindalle, jottei mun tyttäreni osuutta tutkittaisi.

Vierailija
44985/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Hyvä on! Kyllä! Minä maksoin kartanon remontin sabotoimisesta. Enpä saanut siitäkään kiitosta että se valittava ak ka sai ansionsa mukaan.

Vierailija
44986/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelin voisi siirtää Ruukin lakifirmaan.

Vierailija
44987/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara

Se oli hyvä diili se. Sain Evan lavastettua syylliseksi. Nyt lennän aurinkoon!

Vierailija
44988/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on ollut "Rakasi" koru, joka kai viittaa Roosaan joka sano jollekin, että Rakasi, Rakasi Jaria tms. Ihan hauska. 

Vierailija
44989/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000: Pihlajakatu etsii sabotoijaa

Vierailija
44990/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salla Mattila

Hyvä on! Kyllä! Minä maksoin kartanon remontin sabotoimisesta. Enpä saanut siitäkään kiitosta että se valittava ak ka sai ansionsa mukaan.

Jutta Korhonen

Haluan kiittää sinua. Kiitos.

Vierailija
44991/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4510: Mikael on remonttijohtaja

4511: Sagan kirjaa raotetaan

4512: Terveisiä Kankaanpäästä, sanoo Mervi

4513: Aki saa Beigen käyrän nousuun

4514: Petunia kukkii kartanon puutarhassa

4515: Dahlian sukujuuret

4516: Sonyan onnen tiellä on Senegalin Fadigat

Vierailija
44992/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sykkeen studio laadukas? Tiktok videossa tuntui kiinnittävän huomiota sairaalalavasteen liitäntäkohtiin. Matala katto sielläkin. Ellei jopa matalampi. Samalla kadulla on Ruosilantiellä heidänkin studio.

Vierailija
44993/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Mä tuon niille remppa ukoille pullot viinaa per nuppi. Alkaa remontti edistymään.

Vierailija
44994/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi tätä juonta ei ole Salkkareissa? Parempi kuin yksikään nykyisistä.

Tuotantoa pitää ihmetellä tai käsikirjoittajia. Ehkä tuotannolliset ja taloudelliset syyt estää ettei voida rakentaa remonttia varten lavasteita. Siitäkin joku vuosi aikaa kun Dahlia viimeksi puhunut remontista.

Uskon vahvasti tuotannollisia syitä. Varmasti aika kallista rakentaa kokonaan uutta seinää ja huonekalut maksavat omansa. Dahlian kartanoon kun ei voisi ostaa mitään Ikeaa. Pelkästään niitä tulisi useiden satojen, ellei tuhansien eurojen hankinnat. 

Vierailija
44995/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko Sykkeen studio laadukas? Tiktok videossa tuntui kiinnittävän huomiota sairaalalavasteen liitäntäkohtiin. Matala katto sielläkin. Ellei jopa matalampi. Samalla kadulla on Ruosilantiellä heidänkin studio.

Ainakaan Sykkeessä ei kiinnitä lavasteisiin samalla tavalla huomiota kun se on uudempi sarjakin. Ensimmäisillä kausilla oli se joku johtoportaan käytävä ja Marjutilla oli erilainen työhuone. Olisiko ne olleet sitten oikeassa paikassa ja Ruudun kausille rakennetty lavaste? Matalat tilat on ongelmana Salkkareissa ainakin. Amandakin olisi parempi jos pystyisi tekemään portaat ylemmäs tai muihin lavasteisiin enemmän korkeutta. Ehkä myös rappukäytäväänkin kerroksia.

Vierailija
44996/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käärijällä on ollut "Rakasi" koru, joka kai viittaa Roosaan joka sano jollekin, että Rakasi, Rakasi Jaria tms. Ihan hauska. 

Olet nyt jo hiljaa.

Vierailija
44997/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet nyt jo hiljaa.

Selvä, oon hiljaa. Tänään on varsin suorasti tehty viimeistään selväksi etten kelpaa tänne.

Vierailija
44998/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi tätä juonta ei ole Salkkareissa? Parempi kuin yksikään nykyisistä.

Tuotantoa pitää ihmetellä tai käsikirjoittajia. Ehkä tuotannolliset ja taloudelliset syyt estää ettei voida rakentaa remonttia varten lavasteita. Siitäkin joku vuosi aikaa kun Dahlia viimeksi puhunut remontista.

Uskon vahvasti tuotannollisia syitä. Varmasti aika kallista rakentaa kokonaan uutta seinää ja huonekalut maksavat omansa. Dahlian kartanoon kun ei voisi ostaa mitään Ikeaa. Pelkästään niitä tulisi useiden satojen, ellei tuhansien eurojen hankinnat. 

Ehkä jotain hienoja barokkikalusteita löytyy varmasti käytettynäkin ja niitäkin voi maalata tai verhoilla paremmaksi. Olihan sviittiinkin kalusteet. Varmaan sillä budjetilla saisi kartanoonkin, jos kyse olisi jostain parista kolmesta huoneesta maksimissaan. Sen enempää ei kartanoon välttämättä tarvittaisi lavasteita jos oikeillakin paikoilla saisi välillä täydennettyä kohtauksia. Ulkokuvauksissa voisi olla limusiinin ajoa kartanon pihaan.

Vierailija
44999/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet nyt jo hiljaa.

Selvä, oon hiljaa. Tänään on varsin suorasti tehty viimeistään selväksi etten kelpaa tänne.

Ihan oikeasti. Sen kun kirjoittelet muiden joukossa. Alkaa ärsyttää tuo jatkuva uhriutuminen ja "nyt minä lähden" hokema. Kyllä täällä muutkin saa osansa. Roolipelaajia haukutaan mielisairaiksi mutta ei se maailmaa kaada.

Vierailija
45000/58209 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Maarit tosiaankin tarjosi tälle remonttiporukalle juotavaa. Ehkä menenkin sitten hänen juttusille että häiritsee työajalla minun työntekijöitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän