Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58069)
Hetkinen, miten tuotanto aiotte hyvittää ulkolavasteen käytön!?
En tosiaan tiedä minkä ikäisiä poika- ja miesoletettuja täällä kommentoi, mutta Lailan ja Erikan näyttelijät ovat molemmat lapsia, alle 18-vuotiaita. Mutta heidä kovasti halutaan seksualisoida ja hekumoidaan tissejä. Jotenkin ei kovin sopivaa. Onko lapsetkin pakko vetää tähän mukaan, kun oikeita haavoittuvia nuoria hekin ovat tosielämässä. Vaikka toivottavasti kumpikaan heistä ei eksy tänne lukemaan kommentteja itsestään.
Karinilla viiraa pahemman kerran lähtee nyt jonkun Lasse Sievisen matkaan ahtaaseen koppiin tekemään jotain sopimatonta!
"Amandakin on pelkkä surkea röttelö ilman sua." 😂
Vierailija kirjoitti:
"Amandakin on pelkkä surkea röttelö ilman sua." 😂
Se on jo valmiiksi surkea ja ahdas 😆
Toivottavasti tulisi kirjautumispakko kun on huomenna se katkos täällä .
Tää on sun yö
Nyt juhlitaan
Koska sä oot ilotulite
Näytä niille kaikille
Ja ne huutaa jee jee jee
Kun sä nouset korkeelle
Oot ilotulite
Näytä väris kaikille
Ja ne huutaa jee jee jee
Ne jää maantasalle
Vierailija kirjoitti:
Niin että kaltaisesi hienot ihmiset voisivat pelkästään kirjoittaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Sitten siirrymme Kaksplussan puolelle. Se on viimeinen oljenkorsi. Päästään siitä peukkujen valittamisestakin sitten eroon.
Kyllä se vitsailu kirjautuneenakin onnistuu.
Kaksplussa sulla on perseessäsi
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Karinilla viiraa pahemman kerran lähtee nyt jonkun Lasse Sievisen matkaan ahtaaseen koppiin tekemään jotain sopimatonta!
Kai sä haluut voittaa ne?
Mulla on varaa ostaa maan paras panija tätä kilpailua varten.
Karin Ekholm kirjoitti:
Mulla on varaa ostaa maan paras panija tätä kilpailua varten.
Minulla on kaksi Pupua. Toinen on oikein hyvässä kunnossakin vaikka on hieman lyhyenläntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä sitten vain poistun keskustelusta. Yritin olla asiallinen peukkukommentissa ja saada muuta keskustelua puhumalla vanhasta. Tuloksesta. Joo sori olen varmasti vähän epävakaa ja huono suhtautumaan muutoksiin. Katson jopa kesken unien joskus onko kommenttia ja jään ärtyisälle tuulelle jos on vain pelkkää negatiivista. En voi pakottaa muita mihinkään muottiin tai ajattele kenestäkään pahaa. Kaipaan vaan tosi paljon vanhoja aikoja. En jotenkin osaa suhtautua tähän muutokseen ja se stressaa ihan älyttömästi.
Moneskohan kerta tämä on kun aiot lopettaa keskustelun? Ihan hyvä jos puhut asiallisesti, kyllä täällä sinullekin löytyy keskustelua. Jokainen tyylillään.
Varmaa sata kertaa uhannu lähteä : D
Huomenna on sitten viimmoinen lähetys!! Meikkäläiseltäkin alkaa työt huvveta.
Pitäs niin haudanvakavana täällä olla.
Mitä Aki aikoo nyt Cindyn suhteen? Tajuaako tehdä tällä kertaa heti saman ja koittaa unohtaa Cindyn? Maksaa ilmeisesti toki hoidot mutta muuten. Akilla ei varsinaisesti ole mitään kiinteitä töitä, että kyllähän Aki voisi käydä Sveitsissä useasti Cindyn luona. Sehän on vain järjestelykysymys mutta ilmeisesti näin ei käy, koska hahmo poistui. Toki Camillastakin näytettiin vain sitä samaa kuvaa sairaalasängyssä.
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Kai sä haluut voittaa ne?
Totta kai! Pupuilla on tallessa tarkat ohjeet!
Onko hallintosiipi heti siinä aulan vieressä, kun Jutan huoneen pitäisi olla siellä hallintosiivessä.