Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
44181/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käsikirjoitus 😡

Vierailija
44182/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Eva Tamminen saa tukehtua siihen moppiinsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44183/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolavaste, huonosti rakennettiin

Ei voi niin, enää sille mitään

Ulkolavaste, ei lähde minnekään

Se saa pysyä paikoillaan

Ja kaikkia ärsyttää!

Vierailija
44184/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandaan, Lassen kanssa mentiin niin

Portaisiin, yhdessä käveltiin

Amandaan, siihen samaan huoneeseen vaan

En muuta enää voi vaatiakaan

Budjetti on mikä on!

Vierailija
44185/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja sen veli. Eikö Tuure Boelius ois vielä hyvä pikkuveli?

Vierailija
44186/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa nauttia elämästä kuivin suin! Eikö tässä ahtaassa vanerivarastossa ole minkäänlaista palvelua? 😡

Vierailija
44187/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari on käytännössä lähes konkurssikypsä yritys. Varmasti käyttävät rahansa mielummin johonkin muuhun kuin saippuasarjan ulkolavasteeseen. Kun nämä asiat pistetään todellisuudessa tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
44188/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että kommentoijilla on temperamenttia. MUTTA MINUN KETJUSSANI EI HUUDA KUKAAN MUU KUIN MINÄ! ONKO SELVÄ?

Vierailija
44189/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kappaleen nimi on Voi ei!

En kaipaa ystävii

Menestystä mä tarviin

En suhteita etsi lain

En höllennä mun otettain

En autoa en rahaa haluu

No haluanpa

En rahaa en mainetta

Haluun aikaan saada muutoksen

Haluun muuttua, haluun muuttua

Mä tiedän kyllä kuka oon ja mitä haluan

Mä tiedän kyllä miksi konetta mä muistutan

Ja nyt mä kaikki omat ennusteeni toteutan

Voi, voi ei, voi ei, voi ei, ei

Vierailija
44190/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä mahtaa nyt tulla Sallan uusi luottoystävä, kun Cindy lähti Sveitsiin? Kenties Salla voisi löytää yhteisen sävelen vaikkapa Joannan kanssa? Tosin Joannakin on lähdössä pois näyttelijän raskauden myötä. Tai sitten Mirkku tulisi katsomaan uutta lapsenlastaan ja jäisi Helsinkiin nyt pidemmäksi aikaa. Viime kerrallahan Salla ja Mirkku saivat jollain tasolla välinsä kuntoon. Toivottavasti Ismon ja Mirkun välillä ei kuitenkaan tulisi uudelleen sutinaa jos Mirkku tulisi käymään Helsinkiin. Jo pelkästään Ressun kannalta olisi aika kiusallista. :D Tuija itse sanoi että tulisi enemmän kuin mielellään jos vain kutsu kävisi viimeksi poistuessaan sarjasta.

Vierailija
44191/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Linda saa sovittua asiansa myös Sallan kanssa, koska Linda tarvitsee uuden ystävän Joannan tilalle.

Vierailija
44192/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa pohdittiin miksi Ismo, Miki, Kalle ja Sampo ovat samassa autossa ja yhteisiä kohtauksia. Nyt on valottunut tämä Hanin salaisuus Cindyn onnettomuudesta ja Mikin vaara. Varmasti tämä jotenkin liittyy tähän asiaan JP:n suhteen. Muuten viikon viimeisiä kohtauksia ensi viikolta on se, kun JP soittaa Mikille ja sanoo että pomo haluaa sittenkin tavata, mutta oikeasti JP:llä on ase ja aikoo ilmeisesti yrittää tappaa uudelleen.

Vierailija
44193/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vttu alapeukuttaa jokaista kommenttia? Ei taida mikään kelvata tälle negailijalle. Surullista.

Negailija tuntuu alapeukuttavan suurinta osaa asiallisista viesteistä, ja varmaan sama tekijä yläpeukuttaa alatyylisiä viestejä. 

Vierailija
44194/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vttu alapeukuttaa jokaista kommenttia? Ei taida mikään kelvata tälle negailijalle. Surullista.

Negailija tuntuu alapeukuttavan suurinta osaa asiallisista viesteistä, ja varmaan sama tekijä yläpeukuttaa alatyylisiä viestejä. 

Kaikki alatyyliset viestitkin saa sen alapeukun.

Vierailija
44195/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne mun laulujen yläpeukut oikein on???

Vierailija
44196/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Kalle oli ainakin Sallan ja Karin lapsen ristiäisissä. En toki tiedä minkä tason tuttuja ovat tällä hetkellä. Toisaalta Salla on saattanut kutsua sinne paljon porukkaa. Onhan Salla periaatteessa ollut aikoinaan Kallen äitipuoli, vaikka eivät ole olleetkaan tekemisissä ja veljen äiti. Joskin koko Ressu aina unohtuu.

Vierailija
44197/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus päivän jaksoa. Tottakai Kalle, nimenomaan Kalle on se joka leikkaa Cindyn. Kalle tietää jopa heti pintapuolisesti ilman röntgeniä että pitää leikata ja mistä leikata. Sehän on selvää myös, että kirurgi tulee tauolle huilaa steriilistä tilasta steriileillä vaatteilla johonkin yleisötilaan hörppää juotavaa. Ja tottakai Cindyn tila selvitetään niin nopeasti, että Kallen tasoinen lääkäri tekee diagnoosin ja päätöksen että Cindy siirretään, ei johonkin sopivampaa sairaalaan Suomessa, vaan tadaaaa... Sveitsiin!!!

Lindan ja Joannan paikalle näkyvästi tuleminen lätkien kanssa jäi puuttumaan, ehkä maanantaina sitten.

Itse asiassa Kalle kyllä sanoi lanssityypeille, että otetaan kaikki pakolliset pikana ja sitten leikkuriin. Eiköhän Cindy päästä varpaisiin kuvattu ennen saliin menemistä. Oletus oli vähintään sisäisestä verenvuodosta. Cindyn tapaus oli taas yksi näistä, jossa ei varsinaisesti käynyt ilmi, mitä lopulta leikattiin ja missä sitä vikaa on. Minkälaisesta ongelma on kysymys? Aivojen turvotusta voi olla ihan iskunkin takia.

Lassin henkilökunta eivät raahaa potilasta yhtään pidemmälle kuin korkeintaan johonkin toimenpidehuoneeseen. Kaikki verikokeet ja röngtenit huolehtii sairaalan henkilökunta. Eikä Kalle voi vastaanottolääkärinä tuosta vaan joustaa leikkaussaliin. Eikä Kalle ole kirurgi eivätkä kirurgit päivystä josko joku tarvitsee laastarin sormeen ja kotiin.

Jos toimihenkilöitä (Jutta, Nella) ei lasketa mukaan, sairaalan henkilökunta on tällä hetkellä Kalle ja Kikkis ja ehkä se laboratoriossa ollut, jonka Elina huumasi. Kovin ohuella siis mennään, mutta niinhän se tuntuu olevan oikeassakin elämässä, kun hyvinvointialueet ruikuttavat hoitaja- ja lääkäripulaa.

Vierailija
44198/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka mikä Hani

Jänishousu.

Jää JP:n ansaan kuin Kani.

Ois kaikki valta.

Vetää matto JP:n alta.

JP tutiseva ukko.

Häkki kilahtaa, oveen lukko.

Mutta ei vielä.

Mitä tapahtuu?

Ei tiedä.

Vierailija
44199/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Daniela tulee raskaaksi, mutta tekee Noelilta salaa abortin. Sukupuolitauti olisi kanssa kiinnostava, mutta onko Henrikillä ollut muita? Siltähän se olisi melkein pitänyt tarttua...

Noel pamahteli Rummukaisen Raisan koloon ja tartuttaa kondylooman Danielaan

Saisi pamauttaa Axelsson Companyn konkurssiin. Miten se voi olla vieläkin pystyssä?

Taitaa Axelsson Co:lla mennä ihan ok kuitenkin, vaikka Akin firma vei kaikki tärkeimmät asiakkaat. On isot hyvät toimitilat ja sihteeri, ja firma porskuttaa, vaikka tj. firman ainoana tulosta tekevänä synkistelee kotonaan.   

Vierailija
44200/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel on yksi sarjan uusista hahmoista, josta ei haluta luopua. Sitä koko ajan pitää pyörittää samassa liemessä. Hetkellisesti tulee aallonpohjia, mutta kaikki jatkuu vain hullumpana. Niissä yksissä storyissa Axelsson Companylla oli ruusuja ja pari kuohuvalasia. Kuulostaa enemmän yksityiselämän käänteeltä.