Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Sabrina Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Nyt sota Noelia vastaan alkakoon! Sabrinasta voisi kerrankin olla jotain hyötyä.
Ainahan musta on! Mä pelastin yhtiön niiltä Gunnarin sekoiluiltakin.
Ei muistella nyt niitä! Mä olen pelkkä neuvonantaja tässä suunnitelmassa. Te vahvat bisnesnaiset saatte hoidella sen Noelin.
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Nyt sota Noelia vastaan alkakoon! Sabrinasta voisi kerrankin olla jotain hyötyä.
Ei muistella nyt niitä! Mä olen pelkkä neuvonantaja tässä suunnitelmassa. Te vahvat bisnesnaiset saatte hoidella sen Noelin.
Juuri näin! Minä olen oikein ylpeä että olemme saaneet tämän näin hyvin alkuun. Olen jo pitkään katsellut niitä Noelin toimia ja ei hyvältä näytä. Pelkkä nimen vaihtaminen tuntui erittäin tuhoisalta Mustavaara-yhtiön imagolle.
Saga Korkiakoski kirjoitti:
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Juuri näin! Minä olen oikein ylpeä että olemme saaneet tämän näin hyvin alkuun. Olen jo pitkään katsellut niitä Noelin toimia ja ei hyvältä näytä. Pelkkä nimen vaihtaminen tuntui erittäin tuhoisalta Mustavaara-yhtiön imagolle.
Nyt siihen tulee muutos! Se juristin retale ei tätä firmaa enää kauan pidä ohjaksissaan.
Aki katseli Cindyn piirustuksia. Eipä sekään kuvio kauheasti edennyt.
Ei kultainen nuoruus
Jää unholaan
Vaan muistoissain jälleen
Sen luoksein saan
Ei kultainen nuoruus
Jää unholaan
Vaan muistoissain jälleen
Sen luoksein saan
Päivinä nuoruuden onnellisen
Kohdata sain, rakkaimpain
Henrikin kuulumiset kuitattiin sitten parilla lauseella. Toivottavasti noihin palataan vielä.
Kun Noel rikko kondoomeja niin hänel oli semmoi sama hullumkiilto silmissä kun jjoskus aikasemminen. Eikai vaan hullu-ukko is bäck!
Who run the world? Girls!
Who run the world? G-G-Girls!
Vierailija kirjoitti:
Kun Noel rikko kondoomeja niin hänel oli semmoi sama hullumkiilto silmissä kun jjoskus aikasemminen. Eikai vaan hullu-ukko is bäck!
Siitä ei päästä ikinä eroon. Yhtiö on pystyssä ainakin pitkään 😡
Voi että kun se Noel oli masentuneen oloinen. Nyt olisi sopiva aika tehdä uusi näppärä nurkanvaltaus!
Oli niin 100 varmaa että tätä Elinan huijausta ei sairaala tutki lainkaan eikä Kallen vastuuta Elinan kandi-ohjaana mutta eipä Noelkaan myös tee mitää kannetta sairaalaa vastaan Elinan toimista ja ylipäänsä tästä Toivon isyyden menetyksestä koska se oli petoksella junailtu ja Elinan teot todistaa että Elina ei ole kelpo Toivon huoltajaksi. Elina kuuluu vankilaan. Miksi nämä juonet jätetään aina näin että asianomaiset toimivat epäloogisesti ja etunsa vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun se Noel oli masentuneen oloinen. Nyt olisi sopiva aika tehdä uusi näppärä nurkanvaltaus!
Oli niin 100 varmaa että tätä Elinan huijausta ei sairaala tutki lainkaan eikä Kallen vastuuta Elinan kandi-ohjaana mutta eipä Noelkaan myös tee mitää kannetta sairaalaa vastaan Elinan toimista ja ylipäänsä tästä Toivon isyyden menetyksestä koska se oli petoksella junailtu ja Elinan teot todistaa että Elina ei ole kelpo Toivon huoltajaksi. Elina kuuluu vankilaan. Miksi nämä juonet jätetään aina näin että asianomaiset toimivat epäloogisesti ja etunsa vastaisesti.
Kalle vielä itse sanoi Noelille, että voit olla varma että tämä selvitetään perinpohjaisesti. Ilmeisesti Jutta sairaalan johtajana on tästä pihalla täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle vielä itse sanoi Noelille, että voit olla varma että tämä selvitetään perinpohjaisesti. Ilmeisesti Jutta sairaalan johtajana on tästä pihalla täydellisesti.
Käsikirjoittajat on pihalla. Ensin Nellan vankilatuomiokin oli ongelma, sitten Nella puhui niin fiksuja Jutalle ettei silläkään ollut enää väliä.
Erika Ekholmin hahmosta Aida Fanfanista tulee mieleen Nella, Emma Nopanen.
Nellalla ei ylioppilaana ole tuohon työhön minkäänlaista koulutusta eikä siten pätevyyttä. Valkolakki ei ole ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Erika Ekholmin hahmosta Aida Fanfanista tulee mieleen Nella, Emma Nopanen.
Siihen on yhdistynyt myös Anna Ihalainen ja alkuperäinen Nella.
Törmääkö Dahlia Kariniin seuraavissa ennakoissa?
Aivan kuin ennen tässä sarjassa. Ainakin siihen asti että helikopterin palasia on pitkin asfalttia ulkolavasteen edessä.