Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
44161/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Nyt sota Noelia vastaan alkakoon! Sabrinasta voisi kerrankin olla jotain hyötyä.

Ainahan musta on! Mä pelastin yhtiön niiltä Gunnarin sekoiluiltakin.

Vierailija
44162/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabrina Mustavaara kirjoitti:

Nyt sota Noelia vastaan alkakoon! Sabrinasta voisi kerrankin olla jotain hyötyä.

Ei muistella nyt niitä! Mä olen pelkkä neuvonantaja tässä suunnitelmassa. Te vahvat bisnesnaiset saatte hoidella sen Noelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44163/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar Mustavaara kirjoitti:

Ei muistella nyt niitä! Mä olen pelkkä neuvonantaja tässä suunnitelmassa. Te vahvat bisnesnaiset saatte hoidella sen Noelin.

Juuri näin! Minä olen oikein ylpeä että olemme saaneet tämän näin hyvin alkuun. Olen jo pitkään katsellut niitä Noelin toimia ja ei hyvältä näytä. Pelkkä nimen vaihtaminen tuntui erittäin tuhoisalta Mustavaara-yhtiön imagolle.

Vierailija
44164/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski kirjoitti:

Gunnar Mustavaara kirjoitti:

Juuri näin! Minä olen oikein ylpeä että olemme saaneet tämän näin hyvin alkuun. Olen jo pitkään katsellut niitä Noelin toimia ja ei hyvältä näytä. Pelkkä nimen vaihtaminen tuntui erittäin tuhoisalta Mustavaara-yhtiön imagolle.

Nyt siihen tulee muutos! Se juristin retale ei tätä firmaa enää kauan pidä ohjaksissaan.

Vierailija
44165/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki katseli Cindyn piirustuksia. Eipä sekään kuvio kauheasti edennyt.

Vierailija
44166/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ulkolavaste 🤮

Vierailija
44167/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemi 🤮

Vierailija
44168/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kultainen nuoruus

Jää unholaan

Vaan muistoissain jälleen

Sen luoksein saan

Ei kultainen nuoruus

Jää unholaan

Vaan muistoissain jälleen

Sen luoksein saan

Päivinä nuoruuden onnellisen

Kohdata sain, rakkaimpain

Vierailija
44169/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin kuulumiset kuitattiin sitten parilla lauseella. Toivottavasti noihin palataan vielä.

Vierailija
44170/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Noel rikko kondoomeja niin hänel oli semmoi sama hullumkiilto silmissä kun jjoskus aikasemminen. Eikai vaan hullu-ukko is bäck!

Vierailija
44171/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who run the world? Girls!

Who run the world? G-G-Girls!

Vierailija
44172/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Noel rikko kondoomeja niin hänel oli semmoi sama hullumkiilto silmissä kun jjoskus aikasemminen. Eikai vaan hullu-ukko is bäck!

Siitä ei päästä ikinä eroon. Yhtiö on pystyssä ainakin pitkään 😡

Vierailija
44173/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun se Noel oli masentuneen oloinen. Nyt olisi sopiva aika tehdä uusi näppärä nurkanvaltaus!

Oli niin 100 varmaa että tätä Elinan huijausta ei sairaala tutki lainkaan eikä Kallen vastuuta Elinan kandi-ohjaana mutta eipä Noelkaan myös tee mitää kannetta sairaalaa vastaan Elinan toimista ja ylipäänsä tästä Toivon isyyden menetyksestä koska se oli petoksella junailtu ja Elinan teot todistaa että Elina ei ole kelpo Toivon huoltajaksi. Elina kuuluu vankilaan. Miksi nämä juonet jätetään aina näin että asianomaiset toimivat epäloogisesti ja etunsa vastaisesti.

Vierailija
44174/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun se Noel oli masentuneen oloinen. Nyt olisi sopiva aika tehdä uusi näppärä nurkanvaltaus!

Oli niin 100 varmaa että tätä Elinan huijausta ei sairaala tutki lainkaan eikä Kallen vastuuta Elinan kandi-ohjaana mutta eipä Noelkaan myös tee mitää kannetta sairaalaa vastaan Elinan toimista ja ylipäänsä tästä Toivon isyyden menetyksestä koska se oli petoksella junailtu ja Elinan teot todistaa että Elina ei ole kelpo Toivon huoltajaksi. Elina kuuluu vankilaan. Miksi nämä juonet jätetään aina näin että asianomaiset toimivat epäloogisesti ja etunsa vastaisesti.

Kalle vielä itse sanoi Noelille, että voit olla varma että tämä selvitetään perinpohjaisesti. Ilmeisesti Jutta sairaalan johtajana on tästä pihalla täydellisesti.

Vierailija
44175/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle vielä itse sanoi Noelille, että voit olla varma että tämä selvitetään perinpohjaisesti. Ilmeisesti Jutta sairaalan johtajana on tästä pihalla täydellisesti.

Käsikirjoittajat on pihalla. Ensin Nellan vankilatuomiokin oli ongelma, sitten Nella puhui niin fiksuja Jutalle ettei silläkään ollut enää väliä.

Vierailija
44176/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Ekholmin hahmosta Aida Fanfanista tulee mieleen Nella, Emma Nopanen.

Vierailija
44177/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellalla ei ylioppilaana ole tuohon työhön minkäänlaista koulutusta eikä siten pätevyyttä. Valkolakki ei ole ammatti.

Vierailija
44178/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Ekholmin hahmosta Aida Fanfanista tulee mieleen Nella, Emma Nopanen.

Siihen on yhdistynyt myös Anna Ihalainen ja alkuperäinen Nella.

Vierailija
44179/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmääkö Dahlia Kariniin seuraavissa ennakoissa?

Vierailija
44180/58055 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ennen tässä sarjassa. Ainakin siihen asti että helikopterin palasia on pitkin asfalttia ulkolavasteen edessä.