Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
44081/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on kuitenkin sarjassa myös alaikäinen. Siinä mielessä JP on aikuinen, ehkä lähemmäs 30v.

JP nyt on selkeästi Henrikiä vanhempi, ainakin joku 25v mutta ehkä 30v.

Vierailija
44082/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Karin ottaa puheeksi, että Henrik jätti lukion kesken eikä ole ylioppilas ja töissä jossain hikisessä teinikuppila Moosessa?

Henrikin opiskelut olivat ehto Ekholmien Mustavaara osakkeille joita Aki tarvitsi. Tietenkään tähän ei palata.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-palaa-salkkareihin-aika…

Sillon kun Aki oli kaappaamassa sarjassa Mustavaaroilta niiden firmaa, sarjassa käsiteltiin ja puhuttiin osakkeista kuin jostain vessapaperista jota annettiin tosta noin vain toisille. Ärsytti oikein kun kukaan ei koskaan ostanut tai myynnyt osakkeita vaan aina kaikki antoi niitä toisille ilmaiseksi. Ihan kuin ne olisi ollut jotain arvotonta roskaa. Yhtä hyvin olisi voinnut kysyä, antaisiko joku 100.000e tosta noin vain rahana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44083/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että erika ei ole oikeasti Henun sisko ja ne panee vielä.

Vierailija
44084/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Karin ottaa puheeksi, että Henrik jätti lukion kesken eikä ole ylioppilas ja töissä jossain hikisessä teinikuppila Moosessa?

Henrikin opiskelut olivat ehto Ekholmien Mustavaara osakkeille joita Aki tarvitsi. Tietenkään tähän ei palata.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-palaa-salkkareihin-aika…

Sillon kun Aki oli kaappaamassa sarjassa Mustavaaroilta niiden firmaa, sarjassa käsiteltiin ja puhuttiin osakkeista kuin jostain vessapaperista jota annettiin tosta noin vain toisille. Ärsytti oikein kun kukaan ei koskaan ostanut tai myynnyt osakkeita vaan aina kaikki antoi niitä toisille ilmaiseksi. Ihan kuin ne olisi ollut jotain arvotonta roskaa. Yhtä hyvin olisi voinnut kysyä, antaisiko joku 100.000e tosta noin vain rahana?

Karinille tuskin tuntuu missään jotkut 100k Mustavaara-osakkeet, jos on oman suvunkin puolelta Gyllendorffin firmaan ja sitten Erikin perustama Ekholm Enterprises. Itsekin sijoittanut erilaisiin firmoihin.

Vierailija
44085/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku bisnessarja olisi parempi missä on muuta kuin osakkeiden vaihtoa ja sopimuspapereita. Ruohonjuuritasolla noista ei ole mitään saatu irti. Vain yleisesti puhuttu jostain kauppakeskushankkeesta tms.

Vierailija
44086/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että erika ei ole oikeasti Henun sisko ja ne panee vielä.

Eiköhän Erika iske silmänsä Matikseen, että saadaan jotain sutinaa. Miki voi sitten vihata Erikaa, kun selviää raskaus ja pitää Matiasta seuraavaksi vaarassa tulla teini-isäksi.

Vierailija
44087/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista päättömin juttu oli kuitenkin Dahlian istuminen kunnallisessa sairaalassa. Ei ole mitenkään avattu mikä pointti siinä on? Onko joku neuvonantaja vai mikä? 😆

Vierailija
44088/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paholaisnainen mutta kotimainen

Tunnen seksin mä ilmassa, haisee Nellan kämpässä

On isot mun kannut

Hyppii Joonatanit ja Krisut

Käyn kuumana kuin kahvipannu

Äs äs äm mää, ässäm ämmää, äs äs äm mää, ässäm ämmää

Vierailija
44089/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlian ja Saga tekee musta uuden sihteerin. Noelia ottaa suuresti päähän!

Vierailija
44090/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista päättömin juttu oli kuitenkin Dahlian istuminen kunnallisessa sairaalassa. Ei ole mitenkään avattu mikä pointti siinä on? Onko joku neuvonantaja vai mikä? 😆

Eiii mit ään hättäää, se saa saa ta na POTKUTTTT!!!

Vierailija
44091/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala on punainen vaate, mutta näyttelijöiden pukuhuoneissa olevien pukukaappien luona voisi joskus kuvata sairaalan pukuhuonetta sekä loosseissa voisi olla yötä, jos on päivystämässä tarvittaessa -lääkärinä. Tai muuten vaan kotona tulee riitaa ja haluaa jäädä muualle nukkumaan. Eikö Sykkeessä vai Robassa ollut joskus vastaavaa, että työntekijä nukkui taukotilojen sängyssä, kun ei kotiinsa voinut mennä.

Vierailija
44092/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juta Kor ho n kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut sieltä potkitaan pellolle kun se homesairaala puretaan.

Vierailija
44093/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaala on punainen vaate, mutta näyttelijöiden pukuhuoneissa olevien pukukaappien luona voisi joskus kuvata sairaalan pukuhuonetta sekä loosseissa voisi olla yötä, jos on päivystämässä tarvittaessa -lääkärinä. Tai muuten vaan kotona tulee riitaa ja haluaa jäädä muualle nukkumaan. Eikö Sykkeessä vai Robassa ollut joskus vastaavaa, että työntekijä nukkui taukotilojen sängyssä, kun ei kotiinsa voinut mennä.

Jos nyt jotain erilaista seinää edes pistäisi siihen. Laura ja Hanna olivat niissä "kuntosalin" pukuhuoneissa :D

Vierailija
44094/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Juta Kor ho n kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules... kuules nyt... m...mä teen sule parri asia selvä ks... MÄ ONNN SARRALAAN JOH TAJJA JA MÄÄRRÄÄN TÄÄLLLÄÄÄ PERKE LEEEEEE*!&@^

Vierailija
44095/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju a nen kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Juta Kor ho n kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules... kuules nyt... m...mä teen sule parri asia selvä ks... MÄ ONNN SARRALAAN JOH TAJJA JA MÄÄRRÄÄN TÄÄLLLÄÄÄ PERKE LEEEEEE*!&@^

Hallitus tekee kuitenkin kaikki päätökset. Ilman minua et siinä edes istuisi!

Vierailija
44096/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain erilaista seinää edes pistäisi siihen. Laura ja Hanna olivat niissä "kuntosalin" pukuhuoneissa :D

Aijaa. Luulin kehittäväni jotain omaperäistä.

Vierailija
44097/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalaisen naisen elämä

Niin raskasta ja yksinäistä

Kun oon jäässä

Mä olen niin jäässä

Mä tulin sairaalaan moppaamaan

Kun Krisu petti ja tytär lähti menemään

Mä olen jäässä

Mun avanto on jäässä

Se tuntuu alapäässä

Vierailija
44098/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Luulin kehittäväni jotain omaperäistä.

Ihan hyvä idea kunhan vähän muokattaisi ettei ole selkeästi näyttelijöiden pukuhuone. Joku seinän kiinnitys pitäisi olla pikku homma.

Vierailija
44099/58055 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen kirjoitti:

On suomalaisen naisen elämä

Niin raskasta ja yksinäistä

Kun oon jäässä

Mä olen niin jäässä

Mä tulin sairaalaan moppaamaan

Kun Krisu petti ja tytär lähti menemään

Mä olen jäässä