Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Karin ottaa puheeksi, että Henrik jätti lukion kesken eikä ole ylioppilas ja töissä jossain hikisessä teinikuppila Moosessa?
Henrikin opiskelut olivat ehto Ekholmien Mustavaara osakkeille joita Aki tarvitsi. Tietenkään tähän ei palata.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-palaa-salkkareihin-aika…
Sillon kun Aki oli kaappaamassa sarjassa Mustavaaroilta niiden firmaa, sarjassa käsiteltiin ja puhuttiin osakkeista kuin jostain vessapaperista jota annettiin tosta noin vain toisille. Ärsytti oikein kun kukaan ei koskaan ostanut tai myynnyt osakkeita vaan aina kaikki antoi niitä toisille ilmaiseksi. Ihan kuin ne olisi ollut jotain arvotonta roskaa. Yhtä hyvin olisi voinnut kysyä, antaisiko joku 100.000e tosta noin vain rahana?
Mä luulen, että erika ei ole oikeasti Henun sisko ja ne panee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Karin ottaa puheeksi, että Henrik jätti lukion kesken eikä ole ylioppilas ja töissä jossain hikisessä teinikuppila Moosessa?
Henrikin opiskelut olivat ehto Ekholmien Mustavaara osakkeille joita Aki tarvitsi. Tietenkään tähän ei palata.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-palaa-salkkareihin-aika…
Sillon kun Aki oli kaappaamassa sarjassa Mustavaaroilta niiden firmaa, sarjassa käsiteltiin ja puhuttiin osakkeista kuin jostain vessapaperista jota annettiin tosta noin vain toisille. Ärsytti oikein kun kukaan ei koskaan ostanut tai myynnyt osakkeita vaan aina kaikki antoi niitä toisille ilmaiseksi. Ihan kuin ne olisi ollut jotain arvotonta roskaa. Yhtä hyvin olisi voinnut kysyä, antaisiko joku 100.000e tosta noin vain rahana?
Karinille tuskin tuntuu missään jotkut 100k Mustavaara-osakkeet, jos on oman suvunkin puolelta Gyllendorffin firmaan ja sitten Erikin perustama Ekholm Enterprises. Itsekin sijoittanut erilaisiin firmoihin.
Joku bisnessarja olisi parempi missä on muuta kuin osakkeiden vaihtoa ja sopimuspapereita. Ruohonjuuritasolla noista ei ole mitään saatu irti. Vain yleisesti puhuttu jostain kauppakeskushankkeesta tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että erika ei ole oikeasti Henun sisko ja ne panee vielä.
Eiköhän Erika iske silmänsä Matikseen, että saadaan jotain sutinaa. Miki voi sitten vihata Erikaa, kun selviää raskaus ja pitää Matiasta seuraavaksi vaarassa tulla teini-isäksi.
Kaikista päättömin juttu oli kuitenkin Dahlian istuminen kunnallisessa sairaalassa. Ei ole mitenkään avattu mikä pointti siinä on? Onko joku neuvonantaja vai mikä? 😆
Oon paholaisnainen mutta kotimainen
Tunnen seksin mä ilmassa, haisee Nellan kämpässä
On isot mun kannut
Hyppii Joonatanit ja Krisut
Käyn kuumana kuin kahvipannu
Äs äs äm mää, ässäm ämmää, äs äs äm mää, ässäm ämmää
Dahlian ja Saga tekee musta uuden sihteerin. Noelia ottaa suuresti päähän!
Vierailija kirjoitti:
Kaikista päättömin juttu oli kuitenkin Dahlian istuminen kunnallisessa sairaalassa. Ei ole mitenkään avattu mikä pointti siinä on? Onko joku neuvonantaja vai mikä? 😆
Eiii mit ään hättäää, se saa saa ta na POTKUTTTT!!!
Sairaala on punainen vaate, mutta näyttelijöiden pukuhuoneissa olevien pukukaappien luona voisi joskus kuvata sairaalan pukuhuonetta sekä loosseissa voisi olla yötä, jos on päivystämässä tarvittaessa -lääkärinä. Tai muuten vaan kotona tulee riitaa ja haluaa jäädä muualle nukkumaan. Eikö Sykkeessä vai Robassa ollut joskus vastaavaa, että työntekijä nukkui taukotilojen sängyssä, kun ei kotiinsa voinut mennä.
Juta Kor ho n kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut sieltä potkitaan pellolle kun se homesairaala puretaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairaala on punainen vaate, mutta näyttelijöiden pukuhuoneissa olevien pukukaappien luona voisi joskus kuvata sairaalan pukuhuonetta sekä loosseissa voisi olla yötä, jos on päivystämässä tarvittaessa -lääkärinä. Tai muuten vaan kotona tulee riitaa ja haluaa jäädä muualle nukkumaan. Eikö Sykkeessä vai Robassa ollut joskus vastaavaa, että työntekijä nukkui taukotilojen sängyssä, kun ei kotiinsa voinut mennä.
Jos nyt jotain erilaista seinää edes pistäisi siihen. Laura ja Hanna olivat niissä "kuntosalin" pukuhuoneissa :D
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Juta Kor ho n kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules... kuules nyt... m...mä teen sule parri asia selvä ks... MÄ ONNN SARRALAAN JOH TAJJA JA MÄÄRRÄÄN TÄÄLLLÄÄÄ PERKE LEEEEEE*!&@^
Ju a nen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Juta Kor ho n kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules... kuules nyt... m...mä teen sule parri asia selvä ks... MÄ ONNN SARRALAAN JOH TAJJA JA MÄÄRRÄÄN TÄÄLLLÄÄÄ PERKE LEEEEEE*!&@^
Hallitus tekee kuitenkin kaikki päätökset. Ilman minua et siinä edes istuisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jotain erilaista seinää edes pistäisi siihen. Laura ja Hanna olivat niissä "kuntosalin" pukuhuoneissa :D
Aijaa. Luulin kehittäväni jotain omaperäistä.
On suomalaisen naisen elämä
Niin raskasta ja yksinäistä
Kun oon jäässä
Mä olen niin jäässä
Mä tulin sairaalaan moppaamaan
Kun Krisu petti ja tytär lähti menemään
Mä olen jäässä
Mun avanto on jäässä
Se tuntuu alapäässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Luulin kehittäväni jotain omaperäistä.
Ihan hyvä idea kunhan vähän muokattaisi ettei ole selkeästi näyttelijöiden pukuhuone. Joku seinän kiinnitys pitäisi olla pikku homma.
Eva Tamminen kirjoitti:
On suomalaisen naisen elämä
Niin raskasta ja yksinäistä
Kun oon jäässä
Mä olen niin jäässäMä tulin sairaalaan moppaamaan
Kun Krisu petti ja tytär lähti menemään
Mä olen jäässä
Mun avanto on jäässä
Se tuntuu alapäässä
Sä olet Eva syvältä alapäästä!
Vielä yks kappale tälle illalle!
Tunnetko auringon huuman
Tuon miehen mustan ja kuuman
Ihan ottaa jo puuman
On aika Afrikan
Waka waka ee, deva kukkude
Waka waka ee, deva kukkude
On aika Afrikan
JP nyt on selkeästi Henrikiä vanhempi, ainakin joku 25v mutta ehkä 30v.