Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ehkä tuotanto unohti, että kesätyöntekijöillä alkoi koulut ja lopettivat viime viikolla. Tällä viikolla ei kukaan muista, ettei juonipaljastuksilla ole julkaisijaa. Liekö niitä edes kirjoitettu valmiiksi?
Ei kukaan tarvitse jotain nyky-Salkkareiden juonipaljastuksia. Itse en ole niitä edes lukenut varmaan vuosiin. Laatu on vajonnut niin pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli oli ainoa oikea lesbo tyttöystävineen.
Paneskeli kuitenkin naapurin pojan kanssa? Aloitti suhteen opettajansa kanssa. Sairas ohjelma.
Fiktiivisessä sarjassa voidaan käsitellä hankaliakin ohjelmia. Sun kannattaa katsoa pikku kakkosta ettet järkyty.
Opettajat hässivät oppilaita? Sinustako vain hankalaa? Hakeudu terapiaan.
Hakeudu itse kun et ymmärrä lukemaasi.
Millainen on hyvä tapa tehdä itsemurha jos on sarjaa katsova luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää kaikki jotka tätä yhä katsotte. Juoni ei ole juuri mihinkään liikkunut vuoden aikana, eikö vain? Saatatte itsekin olla kyllästyneitä, mutta katsotte tätä sontaa kun ei ole muutakaan tekemistä
Itseään parempana pitävä tuli kiusaamaan muita heidän tekemisistään. Häpeä. Kuitenkin katsot itsetkin, kun olet tietoinen sarjan nykytasosta ja ketjuunkin tulit valittamaan, kun sulla on niin paljon vapaata aikaa.
En katso ohjelmaa, mutta tiedän kuitenkin miten juoni on jäänyt junnaamaan paikalleen: se on yleistä tietoa, että alkkarit on nykyään pelkkää sontaa, jokainen sen tietää edes vilkaisematta koko ohjelmaa. Tämän ketjun etusivulla nähdessäni aina välillä käyn naureskelemassa alkkareita yhä katsoville luusereille.
Itse vielä silmäilen jaksoja läpi ja kelailen paljon vaikka tavallaan lopetinkin 2021 kevään jälkeen kokonaan. Dahlian, Camillan, Ullan paluut saivat kuitenkin jatkamaan katsomista.
Olet siis luuseri.
Miten niin? :D
Teresa teki meidän Helistä lesbon!
Kuinka muistinsa menettänyt ex-rikollinen, hullujenhuoneella ollut, siivoja ja palkanlaskija voi olla sairaalan johtaja? Pappeusko puolsi asiaa?
Minulla on niin tylsä elämä, että tulen tänne nauramaan sarjaa katsoville idiooteille.
Ekana Heli oli opettajansa kanssa ja sitten Nella. Voi perkele tätä perhettä!
Mä olen niin täydellinen kun en katso sarjaa. Ihan sattumalta tiedän nykytasosta.
Lättäpillua, pillujen hieromista vastakkain.
Luuseriksi haukkuja saisi tehdä jasminit. Kukaan ei jäisi kaipaamaan.
Mä vien Lasselta Joannan ja jynssään häpyä sen häpyyn!
Aika suuri ero monilla sarjan katsomisessa. Jotkut katsoo Salkkareita, että löytäisi sieltä epäkohtia, kuten hyvin moni täällä ja osa taas katsoo sarjaa eikä huomaa edes epäkohtia koska katsovat sarjaa eikä epäkohtia.
Säälittävää katsoa sarjaa, että voisi löytää siitä epäkohtia, koska itse en edes kiinnitä huomiota niihin. Kyseessä on fiktiosarja ja katson vain sarjaa, sarjan nimi ei ole Epäkohtia etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika suuri ero monilla sarjan katsomisessa. Jotkut katsoo Salkkareita, että löytäisi sieltä epäkohtia, kuten hyvin moni täällä ja osa taas katsoo sarjaa eikä huomaa edes epäkohtia koska katsovat sarjaa eikä epäkohtia.
Säälittävää katsoa sarjaa, että voisi löytää siitä epäkohtia, koska itse en edes kiinnitä huomiota niihin. Kyseessä on fiktiosarja ja katson vain sarjaa, sarjan nimi ei ole Epäkohtia etsimässä.
Se on ainoa oikea mielipide että sarjan laatu on vajonnut syvälle.
Nyt on uudet juonarit julki.
"Elina keksii keinon päästäkseen käsiksi Noelin potilastietoihin."
Eikö se päässyt niihin käsiksi jo aikapäiviä sitten? Kulki Noelin kansio kädessään ja vihjaili mielenkiintoisista löydöksistään.
Mä muistelen niitä aikoja lämmöllä kun leivottiin pipareita Evan kanssa!
Monica Mustavaara kirjoitti:
Mä muistelen niitä aikoja lämmöllä kun leivottiin pipareita Evan kanssa!
Sähän olit ihan sen näkönen kun oisit käynyt piparirasialla.
Olet siis luuseri.