Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Petyin, koska Linda Potter ei taikonut Evamortia pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin ihmetellä näitä mielikuvituksettoman surkeita jaksonimiä.
Kumpaan viittaat: käsikirjoittajien keksimiin vai tässä ketjussa oleviin?
Kirjoittajien. Harvoin täällä ketjussa näkee keksittyjä jaksonnimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan seuraajat keksisivät parempia nimiä kuin tuotanto.
Sarjan seuraajat keksivät paremmat juonenkäänteet kuin tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Gunnar on vanha pervo pappa
Ja itsekäs. Yrittää omia Sallan lapsen itselleen vaikka ei varmaan ole edes isä. Mokomakin dementoitunut homeinen tonttu!
Vierailija kirjoitti:
Se oli sairasta kun Gunnar hipelöi jotain vierasta lasta puistossa.
Se oli sairasta kun Akin kohtauksissa kaikui "lopeta, toi ei oo enää kivaa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan viittaat: käsikirjoittajien keksimiin vai tässä ketjussa oleviin?
Kirjoittajien. Harvoin täällä ketjussa näkee keksittyjä jaksonnimiä.
Tamara palaa Suomeen olisi parempi jakson nimi kuin Lindapotterit huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajat eivät mieti hahmojen historiaa eivätkä välitä myöskään suurista epäloogisuuksista. Ymmärrettävää on että ihan tosielämän mukaan ei aina voi sarjassa mennä, mutta voisi edes yrittää välttää liiallista epärealistisuutta.
Aaro yritti taivutella Ismoa antamaan Sampolle teot anteeksi ja unohtamaan. Eihän se Ismo ole, jonka pitäisi antaa anteeksi! Sehän on Kalle joka on joutunut Sampon väärinkäytöksien kohteeksi! Ainoa henkilö joka pystyisi antamaan asiat anteeksi on siis Kalle! Ei Ismo voi Kallen puolesta antaa anteeksi ja painaa asiaa villasella! Kallen pitää saada kuulla kaikki mitä Sampo on tehnyt ja sitten se on Kallen päätäntävallassa antaako teot anteeksi!
Kestin vuosikaudet hirveää paskan hajua mutta lopulta mittani tuli täyteen ja muutin muualle.
Entinen Pihlajakadun asukas kirjoitti:
Kestin vuosikaudet hirveää paskan hajua mutta lopulta mittani tuli täyteen ja muutin muualle.
Vuosikausia on ulkolavasteen myrkkymuovin kärytkin haisseet 🤢
Sori kun mä täällä pimpottelen, mutta mulla olis vähän asiaa... semmosta asiaa mitä en ehkä haluaisi tässä rapussa alkaa kertomaan. Kun mä olen vähän miettinyt että oletko sä kiinnostunut minusta? Että jos me mentäisi treffeille...? Mitä, ai et vai? Etkö sä edes voisi harkita? Mä olen kunnon mies!! Suako ei kiinnosta kunnon miehet?? Kiitos vaan paljon! Sua odottaa vessassa kohta löyhkäinen yllätys, etkä sä voi estää mua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajat eivät mieti hahmojen historiaa eivätkä välitä myöskään suurista epäloogisuuksista. Ymmärrettävää on että ihan tosielämän mukaan ei aina voi sarjassa mennä, mutta voisi edes yrittää välttää liiallista epärealistisuutta.
Tarja Huhtala vaikuttaa sellaiselta joka nauttii tehdä huonoja tai älyttömiä käänteitä. Ihme että hän on kirjoittanut jopa kirjoja Salkkareista, kun nykyinen taso on näin surkea, ettei siitä huonoa saippuasarjaa kummoisempaa tuotetta synny.
Vierailija kirjoitti:
Aaro yritti taivutella Ismoa antamaan Sampolle teot anteeksi ja unohtamaan. Eihän se Ismo ole, jonka pitäisi antaa anteeksi! Sehän on Kalle joka on joutunut Sampon väärinkäytöksien kohteeksi! Ainoa henkilö joka pystyisi antamaan asiat anteeksi on siis Kalle! Ei Ismo voi Kallen puolesta antaa anteeksi ja painaa asiaa villasella! Kallen pitää saada kuulla kaikki mitä Sampo on tehnyt ja sitten se on Kallen päätäntävallassa antaako teot anteeksi!
Niinpä, ja Ismo muka pitää poikansa puolia. Miksi ei nyt kerro totuutta?
Tapan itseni jos Salkkarit jatkuu vuoden 2024 jälkeen.