Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pitkävihaista ihmisistä? Esim.

Vierailija
02.01.2023 |

Ei ole jonkun kanssa tekemisissä vuosikymmeniin.
Ja aina murehtii, mitä joku on sanonut vuosi sitten.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä yleensä on vaikeampi huijata useampaan kertaan.Silleen hankalia ihmisiä.

Vierailija
2/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat valita seuransa, terveet rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaloittavat omaa elämäänsä. En jaksa murehtia asiaa heidän puolestaan.

Vierailija
4/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen pitkävihainen, minulle ei tarvitse kun yhden kerran valehdella/varastaa niin se oli sen ystävyyden loppu.

Vierailija
5/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein fiksuja.

Vierailija
6/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välttämättä tarvitsee olla vihainen jos ei vaan muuten kiinnosta olla enää missään tekemisissä. 

Minä en siedä kaikkia ihmisiä eikä kaikki siedä minua. Väkisin yrittäminen ei ole onnistunut. 

Vierailija
7/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siedä läheisiltä ihmisiltä huonoa käytöstä, kiusaa, epärehellisyyttä... Olen katkaissut välit ja tulen katkaisemaan jatkossakin huonosta kohtelusta. En vain tarvitse epämiellyttäviä ihmisiä elämääni.

Vierailija
8/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkävihainen, poistan vain tuttavista ja ystävistä epäluotettavat tyypit kokonaan.

Vierailija
9/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään mieltä. Varmaan jatkuva vihantunne on kuormittavaa ja vaikuttaa elämänlaatuun jne. mutta luulisin, että harva esimerkiksi välit katkaissut kuuluu tähän kategoriaan. Myöskään ikävien asioiden tai sanojen muistaminen pitkän ajan päästä ei välttämättä liity vihaamiseen lainkaan vaan esimerkiksi traumaan.

Jokainen valitsee itse pitääkö yhteyttä ja kehen pitää, eipä siihen ole muilla mitään sanomista. Samoin ei toisten ajatuksia voi määräillä tai edes traumoja poistaa. Anteeksi voi pyytää jos on toiminut väärin mutta eihän tehty sillä siltikään katoa, ei myöskään muistista. Ne oletettavasti harvat tapaukset, joissa ihminen on oikeasti hukkunut vihaansa hyötyisivät ehkä avusta mutta sitä tuskin hakevat ja siihen heillä on oikeus kunhan eivät aktiivisin toimin vahingoita muita.

Vierailija
10/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut elämästäni kaksi ihmistä, jotka vain käyttivät hyväkseen anteeksiantoani. Näistä molemmat pitävät mua pitkävihaisena, mutta välien katkaiseminen oikeastaan mahdollistaa anteeksiannon, kun sitä ei kukaan voi enää hyväksikäyttää. Nyt olen sekä turvassa ja mieli rauhallinen, mun ei tarvi murehtia tai miettiä enää mitään.

Vierailija
11/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävihaiset ovat yleensä niitä alhaisemman älykkyysosamäärän omaavia.

Vierailija
12/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkävihaiset ovat yleensä niitä alhaisemman älykkyysosamäärän omaavia.

Vähemmän älykkäältä kyllä tuntuisi se, ettei opi kerrasta jos tulee huonosti kohdelluksi, vaan antaa samalle ihmiselle mahdollisuuden aina uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
13/13 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, johon välit on katkaistu, voi kuvitella, että kyse on pitkävihaisuudesta. Useimmiten kyse taitaa olla siitä, että ihminen, johon välit on katkaistu, on käytökseltään sellainen, että kuluu vain energiaa, jos ylläpitää välejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi