Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen seksinarkomaani, petän miestäni, mikään ei ole tarpeeksi

Vierailija
14.11.2006 |

Moikka

Mä en tiedä mitä tehdä, tarvitsenkohan oikeesti ammattiapua?

Olen 27-vuotias nainen. Olen aina ollut kiinnostunut seksistä. Niin pienestä kuin muistan, olen harrastanut myös masturbointia. Nykyään sekin on jokapäiväistä. Olen suhteessa, siis seurustelen, mutta olen pettänyt miestäni varmaankin jo 10 kertaa, en edes itse tiedä.. Miehiä mulla on kaikenkaikkiaan ollut ehkä 20-30.

En tiedä mitä etsin.. seksiä, jännitystä, hyväksyntää vai mitä? Periaatteessa mulla on kyllä oikein hyvä itsetunto, olen kaunis nainen ja ottajia riittäisi, silti ilmeisesti vaan tarvitsen jotenkin sitä, että huomaan, että edelleenkin kelpaisin. Olen flirtin hyvä ystävä, flirttaan joka tilanteessa, hienovaraisesti silloinkin kun mies on varattu.

Omassa suhteessa kaikki periaatteessa aivan kohdallaan, ehkä haen toisista kumppaneista vaan vielä parempaa, en tiedä mihin tyytyä ja tiedän senkin, että parempaa ei ole, en vaan osaa lopettaa. Olen ennenkin seurustellut ja miehiä kuitenkin ollut, niin tiedän, ettei se vaihtamalla parane jos toisessa ei varsinaisesti mitän vikaa ole ja kaikki toimii. Kaikissa on omat vikansa.

Mies tietää, että olen pettänyt sitä. Joka kerta lupaan, etten enää, mutta silti heti tilaisuuden tullen käyn vieraissa. En luota itsekään itseeni. Huomio hivelee vaan itsetuntoa ja seksi on ihanaa.. En sano koskaan ei, edes omalle miehelle..

Jotenka, mä en nyt tiedä miten tähän tulee loppu ja haluanko sitä edes :(

Näinkään tämä ei voi jatkua, vedän mieheni muuten jojoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksiriippuvuutta tuon kuvaamasi perusteella. Mutta terapiaa tarttet kyllä ja siitä voi olla sinulle apua, muuten elämäsi voi mennä todellakin pilalle.

Vierailija
2/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapian avulla voisit oppia elämään ilman pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä tehdä.

ap

Vierailija
4/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole pienenä saanut isältäsi mitän ihmeenpää positiivista huomiota, ja kannustusta.

Vierailija
5/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina odotettiin, että kai nyt parempaan pystyt..

En ole kertonut miehelle itse, se kysyy ja mä en osaa valehdella kun on niin huono omatunto. Oravanpyörä.

ap

Vierailija
6/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYHMÄ NIILLE, JOIDEN ELÄMÄÄ SEKSI HALLITSEE LIIKAA

Sexpo säätiön tiloissa kokoontuu miesten ja naisten oma-apuryhmä niille, joiden elämää seksi on ruvennut hallitsemaan liikaa.

Miesten ryhmä kokoontuu tiistaisin kello 18-20.

Naisten ryhmä, tiedustelut: rakastanliikaa @ yahoo . com

Tiedustelut puhelinneuvonnasta, puh. 09 - 6866 4556. Ryhmän perusfilosofiaan voit tutustua www-sivuilla: www . balanssi . org

Jos ryhmäänmeno ei tunnu luontevalta, niin yksilöterapiassakin voidaan seksiriippuvuutta hoitaa. Seksuaaliterapeuttienkin tietoja löydät Sexpon sivuilta. Sinne voit myös laittaa kysymyksen nimettömänä ja saada vastauksen. Surffaa siis Sexpon sivuille.

Vierailija
7/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista