Yllättävä himokas spontaani suihinotto?
Millaisia yllättäviä spontaaneja suihinottoja olet antanut/saanut ?? Muistan kun menin eräälle vanhemmalle rouvalle lamppuja asentamaan ja vaihtamaan ja siinä remonttiportailla seistessä nainen alkoikin hieroa ensin reittäni ja hetken päästä etumusta ja pian tunsin lämpimän suun ympäröivän kaluni. Piti pitää tauko ja keskittyä nauttimaan. Hän vielä lopuksi hymyili sperma suupielessä :)
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä kun tulin baarista niin nuorinainen tuli kyseleen kessuja. Istuttiin polttelemaan puistonpenkille ja hetken päästä sanoi tarjoakko toisen voin ottaa suihin. No tyttö otti mahtavasti viimeiseen tippaan ja sitten vedettiin kessut ja toivotettiin hyvät yöt
Laukesitko muuten nopeaa?? Mulla kävi melkein sama yksissä kotibileissä kun tarjosin yhdelle mukavalle daamille juomia omistani jonka tapasin ekaa kertaa. Tupakalle mennessä tulikin perästä ja sanoi että kiitos juomista hällä olis kiva idea parantaa sun oloa. Ei siinä kauaa kestänyt kun siemenet olivat hällä suussa.
Monta vuotta sitten herättyäni menin alakertaan keittää kahvia, kuulin että joku kävelee perässäni kohta alas, se on vaimon sisko, voin kertoa että hänellä on suurimmat rinnat mitä olen koskaan nähnyt ja muutenkin muodokas vartalo kun kerran satuin hänet näkemään alasti. Sain keittimen päälle ja olin kääntymässä jääkaapille kun vaimon sisko oli edessäni. Hän kyykistyi edessäni ja nykäisi bokserini alas. Vielä hieman aamu jäykkä kalu paljastui ja hän ilmaisi sen saman tien syvälle suuhunsa. Voitte uskoa että kalu paisui täyteen mittaansa nopeasti ja järki pakeni päästä, ei käynyt mielessä että tämä on väärin, nautin vain elämäni parhaasta suihin otosta, hän imi kovaa ja kuiskasin että tulee kohta, hän vaan hiljaa ynisi jotain ja ymmärsin että saan laueta hänen suuhunsa. Kun laukesin niin tavaraa vaan tuli ja tuli, hän nieli kaiken. Kun tuleminen lopulta loppui nousi hän ylös ja tuumasi että hän näki silloin kun katselin häntä alastoma ja jatkoi vielä että on nähnyt minut alasti ennen tätä kun oli kerran käynyt minua ja vaimoani vakoilemassa kun rakastelimme. Siitä asti kuulemma tehnyt mieli ottaa suuhun, sain vastatuksi hänelle että joskus teen vastapalveluksen, hän hymyili ja vastasi jäävänsä odottamaan....
Ja on tosi vaikka joku nillittää kirjoitti:
Monta vuotta sitten herättyäni menin alakertaan keittää kahvia, kuulin että joku kävelee perässäni kohta alas, se on vaimon sisko, voin kertoa että hänellä on suurimmat rinnat mitä olen koskaan nähnyt ja muutenkin muodokas vartalo kun kerran satuin hänet näkemään alasti. Sain keittimen päälle ja olin kääntymässä jääkaapille kun vaimon sisko oli edessäni. Hän kyykistyi edessäni ja nykäisi bokserini alas. Vielä hieman aamu jäykkä kalu paljastui ja hän ilmaisi sen saman tien syvälle suuhunsa. Voitte uskoa että kalu paisui täyteen mittaansa nopeasti ja järki pakeni päästä, ei käynyt mielessä että tämä on väärin, nautin vain elämäni parhaasta suihin otosta, hän imi kovaa ja kuiskasin että tulee kohta, hän vaan hiljaa ynisi jotain ja ymmärsin että saan laueta hänen suuhunsa. Kun laukesin niin tavaraa vaan tuli ja tuli, hän nieli kaiken. Kun tuleminen lopulta loppui nousi hän ylös ja tuumasi että hän näki silloin kun katselin häntä alastoma ja jatkoi vielä että on nähnyt minut alasti ennen tätä kun oli kerran käynyt minua ja vaimoani vakoilemassa kun rakastelimme. Siitä asti kuulemma tehnyt mieli ottaa suuhun, sain vastatuksi hänelle että joskus teen vastapalveluksen, hän hymyili ja vastasi jäävänsä odottamaan....
Tosi tai ei (ja miksi ei olis tosi), niin ihana tarina. Tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä kun tulin baarista niin nuorinainen tuli kyseleen kessuja. Istuttiin polttelemaan puistonpenkille ja hetken päästä sanoi tarjoakko toisen voin ottaa suihin. No tyttö otti mahtavasti viimeiseen tippaan ja sitten vedettiin kessut ja toivotettiin hyvät yöt
Tulin baarista! Kyllähän tyttö sai töitä tehdä, mutta sitä upeammin laukesin
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää?
Ja tosi on vaikka joku nillittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää?
Todennäköisesti kertoja tykkäsi erittäin paljon, ja vaimon siskollekaan ei jäänyt kokemuksesta pahaa makua suuhun.
Ja tosi on vaikka joku nillittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää?
Kaikki täysjärkiset.
... järki pakeni päästä, ei käynyt mielessä että tämä on väärin, nautin vain elämäni parhaasta suihin otosta....
Uskon, että kaikilla miehillä itse asiassa ei järki pakenisi päästä, ja monet miettisivät, että tämä on väärin, mutta silti heille olisi silti lähes mahdotonta keskeyttää suihinottoa. Siinä jyllää silloin jokin suurempi henkis-fyysinen voima mikä ohittaa järjen ja syyllisyystunteen. Tietysti osalla miehistä ei muutenkaan ole juuri järkeä taikka kykyä syyllisyyden tunteeseen, eli aina sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
... järki pakeni päästä, ei käynyt mielessä että tämä on väärin, nautin vain elämäni parhaasta suihin otosta....
Uskon, että kaikilla miehillä itse asiassa ei järki pakenisi päästä, ja monet miettisivät, että tämä on väärin, mutta silti heille olisi silti lähes mahdotonta keskeyttää suihinottoa. Siinä jyllää silloin jokin suurempi henkis-fyysinen voima mikä ohittaa järjen ja syyllisyystunteen. Tietysti osalla miehistä ei muutenkaan ole juuri järkeä taikka kykyä syyllisyyden tunteeseen, eli aina sama lopputulos.
Voin vain kuvitella miten hankala tilanne olisi itselleni. Jos ehtisi tarpeeksi ajoissa perääntyä, ei ongelmaa olisi mutta jos joku viehättävä nainen yllättäen alkaisi housujani avaamaan ja kaivamaan kalua esille olisin varmaan ensin niin yllättynyt etten välttämättä edes estelisi. Kohta sitten olisikin varmaan lähes mahdotonta irtaantua tilanteesta...
Kyllä se näin kävi kun yllättäen otti kalun suuhunsa ja oli niin taitava imemään niin järki jätti ihan kokonaan. Samoin siinä kävi kun pääsin häntä nuolemaan, talo oli tyhjä vain me kaksi, hän oli sohvalla puhelimellaan kun kävelin hänen luokseen ja aloin riisumaan sukkia ja housuja häneltä. Hän ymmärsi heti mitä on tulossa ja riisui nopeasti alavartalon paljaaksi. Kaunis pörröinen pillu paljastui ja se oli jo ihanasti kostean näköinen. Hän istui sohvalle jalat avoinna, minä kumarruin alas ja aloin hinnoissani nuolemaan hänen ihanaa pillua. Hän voihki hiljaa nautinnosta, aloin samalla sormettaa pilluun, ei kestänyt kauaa kun hän laukesi suutani vasten orgasmiin, en päästänyt häntä vielä vaan jatkoin nuolemista, hitaasti siirsin sormen pillusta pepulle ja aloin hitaasti ja varovasti työntään sisään. Hän voihki ihan hurmiossa kun sormi meni vähän matkaa sisään, nuolin klitorista oikein kunnolla ja jonkin ajan päästä hän laukesi uudestaan suutani vasta. Nousin ylös, suupieleni ihan hänen kiimanesteissä, en ehtinyt niitä pyyhkäistä kun hän nousi ylös eteeni ja suuteli minua suoraan suulle kiihkeästi. Suutelimme hetken aikaa, kalu seisoi kivikovana housujeni sisällä, hän avasi housuni ja kumartui ottamaan kaluni suuhunsa. Se tuntui yhtä hyvälle kuin tuossa edellä kuvattuna. Ja tämä on tosi juttu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella miten hankala tilanne olisi itselleni. Jos ehtisi tarpeeksi ajoissa perääntyä, ei ongelmaa olisi mutta jos joku viehättävä nainen yllättäen alkaisi housujani avaamaan ja kaivamaan kalua esille olisin varmaan ensin niin yllättynyt etten välttämättä edes estelisi. Kohta sitten olisikin varmaan lähes mahdotonta irtaantua tilanteesta...
Jos se daami osaa imeä ja pyörittää kieltä samalla niin sitä tunnetta ei halua lopettaa ja sen vain haluaisi jatkuvan. Taivaallinen ihana lämmin suu ei parempaa ja naiminen ja suihinotto on vähän niinkuin pizza ja kebab. Molemmat on herkkua omalla tavalla
Ennen oli vakkari tuttu nainen joka todella tykkäsi ottaa suihin ja loppuun asti. Oli mukava käydä aina hänellä imettämässä pussit tyhjäksi kun alkoi painaa paineet :)). Itse sitten nuolin häntä kiitokseksi. Ikävä niitä aikoja oispa joku innokas imevä suu Ilmottautukaa ?
Ensimmäinen ex kerran heräsi yöllä ja sai mieleensä suorittaa oraalinen seremonia minulle kun olin unessa. Tietenkin heräsin siihen ja säikähdin, aloin potkimaan ja muksimaan möykkyä joka oli syömässä kalleintani. Hän tykkäsi siitä kun heräsi siihen että olin sormeilemassa/nuolemassa häntä, joten ajatteli että minä herään samalla tavalla.
Tämän jälkeen sovittiin että oraalinen seremonia suoritetaan aina hereillä ja kaavan mukaan niin, että hän asettuu hellyttävän nöyrällä tavalla rukoilijanasentoon, jalkaterät kauniisti ojennettuna, reidet söpösti toisissaan kiinni sekä selkä ryhdikkäästi pystyssä niin että tisulit törröttävät herkullisesti, ja hän pitää kätensä selkänsä takana poissa häiritsemästä toimitustaan. Näin minä voin siinä tilanteessa seistä vapautuneesti/rentoutuneesti nautiskellen ilman että joudun koukistamaan polviani. Tässä kuvassa on nuo perusasiat on esitetty aivan OK: https://de.gig.sex/contents/videos_screenshots/26000/26389/preview.jpg
Exex oli mestari näissä. Mieleen jääneistä top 3.
3.Kävelin saunan jälkeen keittiöön jääkaapille. Muija vaan tuli viereen nykäs pyyhkeen alas ja imi mallit nieluun täysin varoittamatta. Koko prosessi kesti varmaan 50sekuntia. Käsi oli jääkaapin ovenkahvassa kun homma alkoi ja loppui. Oltiin tossa vaiheessa seurusteltu ehkä 2kk.
2. Oltiin suhteellisen vilkkaalla uimarannalla. Yhtäkkiä ex pyllisteli edessä string bikinien alaosa siirrettynä sivuun. Oli ottavinaan jotain laukusta. No tämä näky herätti välittömästi erektion. Jota hän huomaamatta kädellä avusti hekuman huipulle. Kun aloin tulla hän vetäisi elimen syväkurkkuun ja lutkutti loppuun. Kiinni jäämisen riski ja pitkäkestoinen kiusaaminen teki orgasmista yhden kovimmista ikinä.
1. Nakurannalla Kanarialla. Oltiin kävelemässä pelipaikoille. Pikku hiprakassa kun neidolle tuli pissahätä. Auringon raiskaaman puskan taakse pissalle ja samalla kyykyssä muna suuhun. Siinä roiskutin spermat alaleualle ja rinnoille. Useamman ihmisen vilkuillessa. Kovin orgasmi ikinä.
Varmasti top kympissä saamistani suihinotoista sain sellaiselta bubiruusulta johon en ehkä muuten olisi koskenut. Mutta suu oli samettia, ja taidot kuin kurtisaanilla.