Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustamaalaus miespuolisille hlöille?

Vierailija
31.12.2022 |

Eli mistä kertoo, kun oon elämäni aikana aika monesti joutunut tilanteisiin, että jollekin miespuoliselle (tuttu, kaveri, työkaveri, sukulaiset ym) on mustamaalattu mua selän takana?

Olen siis nainen, kaunis ja yleensä miesten mieleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja etenkin kavereiden kumppaneille ym.

Vierailija
2/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot saanut selville tästä mustamaalauksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyt olevan täynnä itseäsi,ehkä just siks.

Vierailija
4/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaamiseen voi olla monta syytä. Kateus tai se, että sinä olet hankala ihminen ja siitä pitää etukäteen varoittaa, tai joku nainen haluaa miehen x itselleen ja siksi yrittää painaa alas. Onhan noita. 

Millaisissa piireissä oikein liikut, jos sinua mustamaalataan usein? Itse olen niin ulkona sosiaalisista höpötyksistä, etten ole sitten teini-iän jälkeen kuullut jonkun mustamaalaavan minua. 

Vierailija
5/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas sosiopaatti

Vierailija
6/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten oon saanut selville - no monella tapaa. Yks on ihan se, että jonkun käytös itteäni kohtaan muuttuu ja puheista tulee ilmi. Sekä pari kertaa käynyt niin, että joku kaveri tms on sanonut "mun mies piti sua vähän omituisena" vaikka olen todella mukava ihminen ja normaalisti ihmiset kehuu että olen hyvin mukava ym. Niin kyllä tollasesta ymmärrän, että jostain syystä haluaa ns erkaannuttaa ettei muut pitäisi.

Olen sosiopaatin vastakohta, ystävällinen ihminen, joka tällasesta haukkuu sosiopaatiksi, on sitä itse. Tiedät kyllä.

Vierailija
7/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mies piti sua omituisena" = Ei pitänyt, mutta koen sut ITSE uhkaksi, joten levittelen sit tämmöstä shaibaa, että et vie sitä multa.

Vierailija
8/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten oon saanut selville - no monella tapaa. Yks on ihan se, että jonkun käytös itteäni kohtaan muuttuu ja puheista tulee ilmi. Sekä pari kertaa käynyt niin, että joku kaveri tms on sanonut "mun mies piti sua vähän omituisena" vaikka olen todella mukava ihminen ja normaalisti ihmiset kehuu että olen hyvin mukava ym. Niin kyllä tollasesta ymmärrän, että jostain syystä haluaa ns erkaannuttaa ettei muut pitäisi.

Olen sosiopaatin vastakohta, ystävällinen ihminen, joka tällasesta haukkuu sosiopaatiksi, on sitä itse. Tiedät kyllä.

Jos joku on saanut vaikka käsityksen että yrität pokailla niiden miehiä?

Vierailija
9/9 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kaunis ja ihana!,just.

Päättele siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan