Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa vähän uusivuosi humalaisten seurassa

Vierailija
31.12.2022 |

Olen viettämässä lomaa useamman sadan kilometrin päässä kotoa, kavereiden luona. Tänään ollaan menossa porukalla toisen kaverin luokse uudeksivuodeksi. Periaatteessa menen oikein mielelläni- paikalla olevat ihmiset ovat kivoja, syödään hyvin ja ollaan iloisia. Alkuillan viihdyn aina hyvin.

Itse en oikeastaan käytä alkoholia. En ole absolutisti, pari annosta saatan juodakin. Muut vain nauttivat selvästi enemmän illan aikana. Kivoista kavereista tulee humalan myötä rasittavia. Ei mitenkään ilkeitä tai riidanhaluisia, mutta liian äänekkäitä, liian rajattomia, liian kännisiä. Normaalisti jään itse kaverille nukkumaan kun muut innokkaat lähtevät baariin, mutta nyt on tarkoitus olla koko yö kaverin luona. Eli yritän nukkua jossain patjalla kun jotkut vielä mölyävät ja itseä vituttaa. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi nipottaa.

Vierailija
2/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä painajaiselta, jos ei ole enää teineistä kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä paikkoihin minne ei halua mennä.

Vierailija
4/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät menemättä tai hankit toisen yöpaikan. Mitä järkeä tuollaisessa on.

Vierailija
6/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä vaan menemättä

Vierailija
8/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää valita, viettääkö uudenvuoden yksin vai kivassa, mutta vähän rasittavassa porukassa, niin aika helppo valinta. Se on vain yksi yö. Valvot mukana ja otat sen kolmannenkin juoman. Tai sitten et lähde mukaan, mutta et voi odottaa nukkumarauhaa yhden ihmisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä