Ahdistaa vähän uusivuosi humalaisten seurassa
Olen viettämässä lomaa useamman sadan kilometrin päässä kotoa, kavereiden luona. Tänään ollaan menossa porukalla toisen kaverin luokse uudeksivuodeksi. Periaatteessa menen oikein mielelläni- paikalla olevat ihmiset ovat kivoja, syödään hyvin ja ollaan iloisia. Alkuillan viihdyn aina hyvin.
Itse en oikeastaan käytä alkoholia. En ole absolutisti, pari annosta saatan juodakin. Muut vain nauttivat selvästi enemmän illan aikana. Kivoista kavereista tulee humalan myötä rasittavia. Ei mitenkään ilkeitä tai riidanhaluisia, mutta liian äänekkäitä, liian rajattomia, liian kännisiä. Normaalisti jään itse kaverille nukkumaan kun muut innokkaat lähtevät baariin, mutta nyt on tarkoitus olla koko yö kaverin luona. Eli yritän nukkua jossain patjalla kun jotkut vielä mölyävät ja itseä vituttaa. :(
Kommentit (8)
Kuulostaa kyllä painajaiselta, jos ei ole enää teineistä kyse
Ei pidä mennä paikkoihin minne ei halua mennä.
Jätät menemättä tai hankit toisen yöpaikan. Mitä järkeä tuollaisessa on.
No jos pitää valita, viettääkö uudenvuoden yksin vai kivassa, mutta vähän rasittavassa porukassa, niin aika helppo valinta. Se on vain yksi yö. Valvot mukana ja otat sen kolmannenkin juoman. Tai sitten et lähde mukaan, mutta et voi odottaa nukkumarauhaa yhden ihmisen takia.
Älä viitsi nipottaa.