Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä siellä puhelimessa on jopa kylässä ollessa!

Vierailija
30.12.2022 |

Kun olette vieraana ja tapaatte muita ihmisiä, niin miksi tutkitte puhelintanne? Mitä niin tärkeää sinne tulee?

Tämä mua ihmetyttää aina enkä ole vastausta tähän keksinyt.

Itse kun menen kylään, puhelin jää takin taskuun tai käsilaukkuun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ollessa en roiku mitenkään erityisesti puhelimellani, mutta jos tulee puhelu tai tekstiviesti, luonnollisestikin reagoin siihen.

Ja jossain vaiheessa, kun alan suunnitella poislähtöäni, katson aikataulut, kenties hoidan matkalipun jne.

Ei ainakaan toistaiseksi ole aloittajan kaltaisiin skitsoihin törmänny, joka näkee suunnilleen puhelimen itse paholaisena.

Vierailija
22/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettanut 17-vuotiaan tyttäreni ettei tee tuota kylässäollessa. Tiedän, että vaikeaa tuon ikäiselle mutta onnistuu. Olen ylpeä tyttärestäni. Hyvät käytöstavat!

Harvalta tuon ikäiseltä ja nuoremmalta teiniltä onnistuu. Niin surullista. Aito kontakti toisiin ihmisiin ja vuorovaikutus jää kokematta ja vakavat mielenterveyshäiriöt uhkaavat, koska jossakin vaiheessa elämässä joutuu ehkä muiden kanssa kommunikoimaan naamat vastatusten. Sitten epävarmuus iskee, että miten ollaan ja käyttäydytään toisten ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kätevä äänettömällä kuvata, nauhoittaa ja videoida kylässä.

Osa on niin sairaita, sit ne zoomaa niitä ja tarkastelee ja arvostelee.

Lähettelee kenties eteenpäin.

Osa kuvaa toisten kaappejakin jopa pyykkikoria

Mulla ei enää käy vieraita muuten. En keksi syytäkään miksi ottaisin ketään kotiini..

Salakuvaamaan puhettani jne.

Hieman pelkään, että tuollaista tapahtui meillä kun oli yövieraita.

Vierailija
24/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä kätevä äänettömällä kuvata, nauhoittaa ja videoida kylässä.

Osa on niin sairaita, sit ne zoomaa niitä ja tarkastelee ja arvostelee.

Lähettelee kenties eteenpäin.

Osa kuvaa toisten kaappejakin jopa pyykkikoria

Mulla ei enää käy vieraita muuten. En keksi syytäkään miksi ottaisin ketään kotiini..

Salakuvaamaan puhettani jne.

Hieman pelkään, että tuollaista tapahtui meillä kun oli yövieraita.

Taisi ainakin kahdelle (alapeukuttajalle) iskeä huono omatunto. Eli kuvattu on kylässä ja raportoitu eteenpäin.

Vierailija
25/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuinen kaveri tuli kylään ja roikkui puhelimessaan kiinni kuin "hautova kana". Kerran huomautin, että laittaisi puhelimensa pois, ei vaikutusta. Hetken katselin tilannetta ja sitten kävin avaamassa oven rappuun ja heitin sinne jo valmiiksi hänen takkinsa ja kengät. Suosittelin poistumista aika ripeästi, jonka heti toteuttikin!

Lisään vielä, että ko. henkilö oli itse itsensä kutsunut kylään.

Onneksi ei ole senjälkeen mitään kuulunut...

Vierailija
26/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan vain ihmisiä joilla ei esillä puhelin ja jotka eivät elä sillä.Jim:Arman Pohjantähden alla syyskussa 2022..Käsiteltin some,puhelin ja F.B. Asiantuntijan lausunto F.B ihmiset elävät kuplassa, kaukana tosielämä ! En nyöskään siedä ihmisiä,jotka soitavat maratooni puheluja tai aina viestitävät.Hyvää uutta vuotta toivoo yksi mutsi monista pääkaupunki setu.,Jolle puhelin ei  ole elämä ja joka ei ole F.B/ Instagram

Vierailija
27/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylässä ollessa en roiku mitenkään erityisesti puhelimellani, mutta jos tulee puhelu tai tekstiviesti, luonnollisestikin reagoin siihen.

Ja jossain vaiheessa, kun alan suunnitella poislähtöäni, katson aikataulut, kenties hoidan matkalipun jne.

Ei ainakaan toistaiseksi ole aloittajan kaltaisiin skitsoihin törmänny, joka näkee suunnilleen puhelimen itse paholaisena.

Luonnollisesti?

En ole tiennytkään että tekstiviesteihin pitää heti reagoida.

Vierailija
28/29 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei boomerit.

Vierailija
29/29 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

safd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän