Suosittele hyvää kirjaa: dekkaria, trilleriä, jännäriä
tai psykologista trilleriä.
Ei mitään "tapetaan kaikki" kirjaa.
Kommentit (30)
Suomen talousarvioesitys vuodelle 2023. On hiuksianostattavan raastavaa luettavaa.
Voitko antaa esimerkkejä mielestäsi hyvistä kirjoista? Olisi helpompi suositella.
Psykologinen dekkari/trilleri niin ekana tulee mieleen Lars Keplerit, mutta onko nekin liian tapetaan kaikki -meininkiä? :)
Varistyttö-trilogia oli mielestäni oikein pätevä paketti. En nyt muista yksittäisten kirjojen nimiä, mutta tuolla löytää kyllä.
Jallu ja Kalle lehdet. menin nain voitin. Voitto puhtaana käteen.
Kaikki Ilkka Remeksen jännärit on hyviä.
Harmi kun en muista kirjan nimeä tai kirjailijaa, mutta ehkäpä joku toinen muistaa: kirjassa on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa. Ulospäin kaikki vaikuttaa hyvältä, mutta mies ei päästä naista koskaan mihinkään yksin. Naisella on kehitysvammainen sisar, jonka takia nainen pysyy suhteessa. Olen lukenut kirjan e-kirjana, siinä oli muistaakseni oranssinpunainen kansi.
Vierailija kirjoitti:
Karin Fossum: mustat sekunnit.
Mulle saa tehdä melkein mitä vaan.....ihan mitä vaan...
"Kennedyn murhan salattu historia" käy tosielämän dekkarista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun en muista kirjan nimeä tai kirjailijaa, mutta ehkäpä joku toinen muistaa: kirjassa on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa. Ulospäin kaikki vaikuttaa hyvältä, mutta mies ei päästä naista koskaan mihinkään yksin. Naisella on kehitysvammainen sisar, jonka takia nainen pysyy suhteessa. Olen lukenut kirjan e-kirjana, siinä oli muistaakseni oranssinpunainen kansi.
B.A. paris, suljettujen ovien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, ei mikään hirmu hyvä.
Ap voisi antaa esimerkin että mikä on ollut hänen mielestään hyvä jännäri. Olisi helpompi antaa vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Läckbergin Mentalisti
Oon kuunnellu muutamia Läckbergejä. Ihan hyviä, mutta alkavat toistaa itseään.
Pitää antaa tälle vielä mahdollisuus :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi antaa esimerkin että mikä on ollut hänen mielestään hyvä jännäri. Olisi helpompi antaa vinkkejä.
Esim. Verihäät, Alex ja Edellinen asukas
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, ei mikään hirmu hyvä.
Oon kuunnellu tuon, tykkäsin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Karin Fossum: mustat sekunnit.
Kiitti, pitää tutustua :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
"Kennedyn murhan salattu historia" käy tosielämän dekkarista.
Kiitti. Siitä JFK leffasta tykkäsin tosi paljon!
-ap
Toinen rouva Parrish
Amber Patterson on väsynyt olemaan mitättömyys: näkymätön nainen, joka sulautuu taustaan. Hän ansaitsee parempaa. Hän ansaitsee rikkaan, ylellisen ja leppoisan elämän.Daphne Parrish on connecticutilaisen Bishops Harborin kullanmuru. Hän näyttää mallilta, asuu loisteliaassa kartanossa ja on naimisissa miljonääri Jackson Parrishin kanssa. Hänellä on kaikkea, mitä Amber haluaa.Kateus voisi näivettää Amberin kuoliaaksi - mutta hänellä on suunnitelma. Ennen pitkää hänestä on tullut Daphnen paras ystävä, ja Jacksonkin alkaa kiinnittää häneen huomiota.Menneisyyden luurangot voivat kuitenkin tuhota kaiken. Jos ne pääsevät päivänvaloon, Amberin nerokas suunnitelma saattaa luhistua...