Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta ehjää kuukautta olit töissä tänä syksynä?

Vierailija
30.12.2022 |

Minä olin 4 vko putkeen töissä elo-syyskuun taitteessa. Syyskuun lopussa lapsi sairastui ensin flunssaan, oli löheszviikln pois koulusta. Lokakuussa flunssan jälkitautina poskiontelontulehdus, taas viikko pous koulusta. Marraskuussa taas ylätieinfektio, löhes viikko pois koulusta. Joulukuussa ensin nuhaa ja kuumetta, sitten vatsatauti.

Välillä sairastuin myös itse.

Syödään terveellisesti, ulkoillaan, nukutaan tarpeeksi. Miten voisi huolehtia, ettei koko talvi olisi samanlaista sairastelua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa sairastin koronan ja olin pois pakolliset 5 päivää. Sen jälkeen ei ole ollut yhtään poissaoloa.

Vierailija
22/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat. Kahdesti paripäivää Itse kipeänä. Koululaisen sairastelut hoiti etätyöläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksyn, paitsi elokuus 1,5 viikkoa työttömänä, ku Parkki meni kiinni.

Vierailija
24/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lomatkin

Vierailija
25/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elokuusta alkaen joka kk sairaana. Nyt viimeisin mikä lie kuolemantauti. Vielä on korona ja influenssa sairastamatta, noro-virus myös. Eiköhän ne kuitenkin sieltä tule kun malttaa odottaa 😌😌

Vierailija
26/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi aloitti perhepäivähoidossa elokuussa. On ollut yhden kerran kipeä koko syksyn aikana. Kavereiden päiväkodissa olevat lapset on joka toinen viikko sairaana. Ollaan kyllä päästy todella vähällä.

Vierailija
27/36 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tilapäinen hoitovapaa lapsen asioiden järjestelyä varten. Ei automaatinen lapsen hoitamisloma, kuten moni sitä käyttää. Voitaisiin lyhentää yhteen päivään.

"hoitamiseksi tai hoidon järjestämiseksi" sanoo työsopimuslaki. Saa siis käyttää myös ihan siihen hoitamiseenkin.

Kuinka moben olet kuullut yrityävän edes järjestää hoitoa? Ilmaiseksi kun saa jäädä kotiin, ei palkata edes hoitajaa.. yhteuskunta ja muut maksavat taas vanhempien lomailut ja samalla työyhteisössä, joku muu hoitaa ne hommat

Olen joutunut vastaavaan näistä jörjestelyistä ja kroonisesti aina sama ammattiryhmä on kotona hoitamassa lösiaan sen 1-3mpöivää, kunnes 4. päivänä yllättäen lapsi on terve tai löytyi hoito, kun tulisi palkatonta.

Vierailija
28/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pv joulukuun alussa sairaslomalla kun iski flunssa.

Vierailija
29/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin saikulla 5 vuotta sitten kun liukastuin. Taudit ei vaan tartu :(

Vierailija
30/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sairauden takia poissa töistä 2/2020. Koronankin sairastin niin lievänä, että olin etätyökuntoinen.

Vierailija
31/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa olla tämä joulukuu 0 saikkupäuvää. Marraskuukin kenties.

Syksyllä korona, myöhemmin pitkään jatkunut flunssa, mistä pari saikkupäivää alussa.

Vierailija
32/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime helmikuussa sairastin koronan. Silloin olin saikulla viisi päivää. Lasten sairastelujen takia viime keväänä töistä pois kolme tai neljä päivää. Siinä tämän vuoden poissaolot töistä.

Vierailija
33/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilapäinen hoitovapaa lapsen asioiden järjestelyä varten. Ei automaatinen lapsen hoitamisloma, kuten moni sitä käyttää. Voitaisiin lyhentää yhteen päivään.

Se lapsi harvemmin siinä yhden päivän aikana tervehtyy? Usein myös kun hoidat kipeää lasta ja nukut tämän kanssa lopputuloksena on, että sama tauti tarttuu myös aikuiseen.

Vierailija
34/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä koko vuoden normaalisti. Paitsi kesä-ja joululoman, sairaslomalla viimeksi kaksi päivää n 3 vuotta sitten.

Vierailija
35/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hoitamiseksi tai hoidon järjestämiseksi" sanoo työsopimuslaki. Saa siis käyttää myös ihan siihen hoitamiseenkin.

Kuinka moben olet kuullut yrityävän edes järjestää hoitoa? Ilmaiseksi kun saa jäädä kotiin, ei palkata edes hoitajaa.. yhteuskunta ja muut maksavat taas vanhempien lomailut ja samalla työyhteisössä, joku muu hoitaa ne hommat

Olen joutunut vastaavaan näistä jörjestelyistä ja kroonisesti aina sama ammattiryhmä on kotona hoitamassa lösiaan sen 1-3mpöivää, kunnes 4. päivänä yllättäen lapsi on terve tai löytyi hoito, kun tulisi palkatonta.

Sairaalle surkealle lapselle hoitajaksi vieras sairaiden lasten hoitaja, joka siirtää edellisen hoitopaikan infektion seuraavaan perheeseen?

Vierailija
36/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussa olin koronassa, muuten terve koko vuoden. Välillä ihmettelen kuinka joku aikuinen voi olla jatkuvasti kuumeessa, flunssassa, mahataudissa ja näiden jälkutaudeissa. Siihen vielä päälle migreenit, kipeät olkapäät ja selkäsäryt. Mikä teitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme