Erika Vikman jätti Jyrki 69:n
Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.
Kommentit (1712)
Jyrkillä on vielä hyvin aikaa tehdä lapsia. E-typen laulajakin sain nyt 57 v. ensimmäisen lapsensa.
Jyrki liekehtii Erikan tainnoksiin Emma-gaalassa 2023
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e3be880a-e4d9-40e1-aca7-9e94b6…
Onkohan heillä kokonaan uusi yhteisbiisi vai vetävätkö maailmanlopun reunalla kahdestaan?
Vierailija kirjoitti:
Jyrki liekehtii Erikan tainnoksiin Emma-gaalassa 2023
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e3be880a-e4d9-40e1-aca7-9e94b6…
Onkohan heillä kokonaan uusi yhteisbiisi vai vetävätkö maailmanlopun reunalla kahdestaan?
Höh, eivät edes esiinny, van jakavat vain palkinnon, plääh :(
Erikan tyyli vaan pahenee pahenemistaan
Emma-gaalan pukuun sopii hyvin ystäväni aforismi,"mautonta,mutta sopii tyyliin"
Mä sain susta sen käsityksen et sä näytät limaliskolta
Onko Erikan rakkauden kohde Jyrki69?
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan rakkauden kohde Jyrki69?
Tuskinpa. Ovat olleet kiertueella koko alkuvuoden
No,eipä se ihme ole kun Jyrki on 69 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Etikalla on hauskempaa ilman mörköjyrkiä
Jyrki on uskis.
Eiks sen uuden levyn muuten pitänyt ilmestyä huhtikuussa?
Erika sanoi instastooreissaan muutama päivä sitten, että rakkautta on ilmassa. Onko tämä nyt joku muu kuin Jyrki sitten?
Vierailija kirjoitti:
Erika sanoi instastooreissaan muutama päivä sitten, että rakkautta on ilmassa. Onko tämä nyt joku muu kuin Jyrki sitten?
Niin sanoi, mut ei heistä kyllä mitään ole tihkunut, mistään kai nyt joku joskus näkis, jos olisivat yhdessä. Täältähän poistuu paljon Erikaan ja Jyrkiin liittyviä ketjuja. Mm liittyen E ostamaan taloon. Siinäkin puhuu vain itsestään, et hänelle uusi koti. Mutta olisko sittenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi, mut ei heistä kyllä mitään ole tihkunut, mistään kai nyt joku joskus näkis, jos olisivat yhdessä. Täältähän poistuu paljon Erikaan ja Jyrkiin liittyviä ketjuja. Mm liittyen E ostamaan taloon. Siinäkin puhuu vain itsestään, et hänelle uusi koti. Mutta olisko sittenkin?
Luulis et olis helpompaa, jossei tarttis niin kauheesti salata.
Kyllä tuo mun mielestä on Jyrki, jota Erika pussaa poskelle Instansa kuvassa 🤔
Vierailija kirjoitti:
En näe kuvaa. Jos Jykäykseltä on albumi tulossa, kuten joku yllä sanoo, on taas kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla Jyrki, en muutenkaan usko että Jyrki olisi lumilautailemassa. Ettei vaan ois joku bändiläinen tämä uusi sydänkäpy?
Etikalla on hauskempaa ilman mörköjyrkiä