Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saa romantiikkaa elämään?!

Vierailija
29.12.2022 |

Siis AINOA asia jota parisuhteessa toivoisin, olisi että elämässä oli romantiikkaa. Arjen pientä romantiikkaa, välillä jotain spessumpaa. Jotain, joka erottaisi suhteen kämppissuhteesta tai Friends with Benefits-suhteesta. Jokaikisen suhdeviritelmän alkumetreiltä olen suusanallisesti suomenkielellä ollut selkeä siitä mitä toivon. Aina miehet jaksavat hetken feikata ja sitten olen taas tilanteessa, jossa mietin että miten helkkarissa sen yhden toiveen voi enää selkeämmin esittää?!

Miten se voi olla liikaa vaadittu?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää mies, joka tykkää myös romantiikasta niin se voi jatkua enemmän kuin ne pari feikki kertaa. Harvoja tällaiset.

Vierailija
2/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua sinua, siinä syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole yhtälailla sinun vastuullasi sitä romantiikkaa tuoda suhteeseen?

Vierailija
4/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavaksi herkkää miestä, vähän sellaista ujoa, tietänet mitä tarkoitan. Tuollaisesta voi kuoriutua hyvinkin romanttinen.

Musiikkimaku paljastaa romanttisuuden.

Mies, joka kuuntelee klassista.

Kirjatoukka, tietää filosofiasta, taiteesta. 

Vierailija
5/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija halusi BDSM:ää. Heitin seksin aikana lämpökynttilän sulat selälle ja pinkaisi munasta irti kuin hauki rannasta. Mitä tein väärin?

Vierailija
6/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on romanttiset elokuvat ja kirjallisuus.

Vierailija
7/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se noin toimi, että kerrot miehelle, mitä toivot, ja hän sitten naps vaan muuttuu romanttiseksi. Ajatus on ihan hassu. 

Ole itse ensin romanttinen miehen suuntaan, ja jos mies vastaa toivotulla tavalla, olet löytänyt etsimäsi.

Vierailija
8/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka säilyy parhaiten kun ei muuteta yhteen. Jos on pakko muuttaa yhteen niin sitten minimissään omat makuuhuoneet täysin eri puolella taloa.

Kylki kyljessä 24/7 kökkiminen tappaa romantiikan.

Vierailija
9/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun housuissa oli sun arkeen ihan isoakin romantiikkaa.

Vierailija
10/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen herkkismies, sellainen sinun pitää löytää. Ei romantiikkaa oikein voi suorittaa kuin töissäkäyntiä tai selkäjumppaa.

Vierailija
11/11 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija halusi BDSM:ää. Heitin seksin aikana lämpökynttilän sulat selälle ja pinkaisi munasta irti kuin hauki rannasta. Mitä tein väärin?

Et pitänyt kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi