Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joista piti tulla isona esim. palomiehiä mutta joista tuli oikeasti työttömiä pullamahoja?

Vierailija
28.12.2022 |

Vertaistukea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyit paljolta. Miksi haluaisit savun ja noen sekaan, kuumaan loimotukseen. Kävi siis hyvin.

Vierailija
2/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta piti tulla hävittäjälentäjä, mutta totesin että tuhoamisessa ei ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella, että olen lihaksikas työtön joka tykkää ryypätä kallliita viinoja ja oluita. Luuserimateriaalia. Vedä se pullamahas treenillä kuntoon, ni alkaa mieli parantua.

Vierailija
4/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt eläke kun olin 35.nyt 40 ja helvetin Timmi kroppa ja timanttinen kunto kun ei tartte elämää tuhlata töihin.

Vierailija
5/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin rakennus insinööriksi mutta töitä sain vain 2 vuodeksi. 10 vuotta olen ollut työtön nytten. Tosin pimeitä töitä olen tehnyt välillä.

Vierailija
6/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta piti tulla lääkäri, mutta tuli työkyvytön pullamaha.

Vierailija
7/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele liikaa haukea tul syötyy

8/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin aikoinaan lentoemännäksi, mutta pituuskasvuni loppui ennenkuin olisin ollut lentoemännän mitoissa.. Lukiossa haaveilin lähteväni opiskelemaan yliopistoon suomensukuisia kieliä kuten mordvaa, maria ja tseremissiä sekä ädinkielen opettajan ammatista, mutta onneksi elämääni putkahti yksi mies ja sotki suunnitelmani äikänmaikan työstä. En ihan oikeasti kestäisi tämän päivän opettajan työtä edes yhtä oppituntia. 

Vierailija
9/9 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverista maalattiin koko 9 vuotta huippuylioppilasta ja lääkäriä ja hänen piti lähteä kehitysmaahan töihin.

Ensimmäinen seinä tuli vastaan lukion ekana vuonna, ja hän joutui preppauskursseille. Lääkiksen ovet eivät auenneet millään yrittämällä ja nykyisin hän on baariminnana pikku paikkakunnalla. Jokseenkin kaukana ekasta tavoitteesta, mikä on sinänsä harmi.