Onko se red flag jos naisella on ainoastaan miespuoleisia ystäviä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
On. Sillä on sitten kasapäin lohduttajia, kun teille tulee riitaa :)
Ja varmaan vähintään osa niistä on jotain fuckbuddeja.
Riippuu mistä johtuu.
"En tule toimeen muiden naisten kanssa" tarkoittaa käännettynä "En voi sietää muita naisia, koska vertaan itseäni heihin ja tulen helposti kateelliseksi, haluan olla jatkuva huomion keskipiste ja erityinen".
Lähtökohtainen vihamielisyys muita naisia kohtaan kertoo vain ja ainoastaan epävarmuudesta.
Jos taas suurin osa kavereista on löytynyt töistä/opiskeluajoista (miesvaltaisilla aloilla opiskelleet ja työskentelevät naiset saattavat hyvinkin omata laajan, melkein pelkästään miehistä koostuvan kaveripiirin.
Naiset, joilla on paljon miespuolisia ystäviä, ovat sujuvampia kanssakäydä kaikissa asioissa.
Kun siitä puuttuu se IIK ja ÄÄK ja rakennekynnet -kärjistäen sanottuna- niin näiden kanssa
voi tehdä montaa sellaista, mitä muiden naisten kanssa ei voi ja tarkoitan tällä kiinnostuksen
aihepiirejä ja erilaisia rientämisen muotoja. Ja nämä kestävät rankempaa kielenkäyttöä ja ovat paksunahkaisempia ja monipuolisempia kaikessa. Tämä on oma kokemus.
Mitä joku sanoi, että riidan tullen on paljon sopivia lohduttajia, joutuu olemaan siinä suhteessa
samoilla linjoilla, että naisilla ainakin vaikuttaa olevan aina useampi mies jonossa, koska niitä
sopivasti yhtäkkiä putkahtaa jostain välittömästi. Onko sitten oikeasti vai onko se joku pelko että
niin olisi on asia erikseen.
Vaikuttaa h u o r a l t a. Eikun! Itsenäinen ja omaa seksuaalisuuttaan etsivä nainen.
Ei. Olen itse opiskellut ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Sieltä mun ystävät on.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen itse opiskellut ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Sieltä mun ystävät on.
Ja moniko pani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moniko pani?
Moniko pani mitä? Minua ei ystävistäni ole pannut kukaan. Panen itsekin vain miestäni.
Minulla ei ole tyttökavereita vaikka moni nainen olisi halunnut kaveerata. Näin että ei ole vaimo matskua niin näkemiin. Silloin myös mahdolliset poikaystävä ehdokkaat ei koe minua uhkana.
Kyllä mua ainakin kiinnostaisi tietää enemmän siitä naisesta, joka kykenee olemaan pelkällä kaveritasolla usean miehen kanssa. Miehet kun itse tuppaavat pilata ne kaverisuhteet panohalukkuudellaan. En ole onnistunut koskaan löytämään miestä, joka haluaisi olla vain kaveri. Aina tulee jossain vaiheessa se kaiken pilaava tunnustus, että sitä ollaankin ihastuttu tms. Ja mä kuitenkin olen varsin tavallinen nainen, enkä mikään viehkeä kaunotar, vähän jurokin olen luonteeltani, että mä en edes tajua miksi he muka ihastuvat tai haluavat seksiä tai mitä ikinä nyt sekoilevatkaan.
On. Sillä on sitten kasapäin lohduttajia, kun teille tulee riitaa :)