Mies ei halua lasta
Miehellä aikaisemmasta suhteesta 3 lähes aikuista lasta. Minulla aikaisemmasta nyt 2 alakouluikäistä ja meillä yksi yhteinen 3v. Kaikki biologisesti omani ovat poikia. Meille oli tulossa (pillerit petti) vielä yksi lapsi joka meni kesken vko.11. Piti käydä sairaalassa pillereillä tyhjentämässä.Olen aivan rikki tästä. Mies sanoi kun kerroin raskaudesta että ei halua tätä lasta. 2vko ennen keskenmenoa hän oli lapsesta enemmän innoissaan kuin minä. Kun selvisi että sydän ei pienellä enää syki oli suurin pelkoni, että tämä olisi viimeinen mahdollisuus ja se viimeinen kerta kun voisimme vielä saada lapsia. 😭 pelko alkaa käydä toteen.. tuntuu siltä kun mieheni tahallaan haluaisi pahoittaa mieleni, tehdä elämästäni yhtä tuskaa eikä ole valmis missään määrin kompromissiin😭 pienihän oli jo tulossa.. hän on mielummin hiljaa silloin kun pitäisi puhua epämukavista asioista.. niin nyttenkin. Sekös ottaa päähän!
Yhtenä iltana hän saan sanoi minulle että sulle ku ei voi sanoa joo etkä ota vastaan vastausta ei. Miten kylmä voi ihminen olla.. kohta yli 2viikkoa olen koittanut saada pidettyä itseäni kasassa muiden lasten ja joulun ajan perheen edessä. Eilen yks asia johti toiseen ja petipuuhat oli hyvässä vauhdissa kun hän demonstratiivisesti kaivoi kortsuja esille.. siihen loppu mun innostus. Suru on aivan kauhea, mies on jotenki lukkiutunu asian kanssa ja sitämieltä ettei jaksa asiasta kokoajan olla puhumassa.. itse kaipaisin keskustelua.. mulla suoranaisesti on hätä et onks ny oikeesti näin et ei enää😥 kokemuksia?
Kommentit (2)
Lapsi on kyllä asia jossa ei oikein kompromisseja ole olemassa. Jos lapsia ei halua, niitä ei sitten halua ja sitä päätöstä pitää molempien kunnioittaa. Jos ap haluat vielä neljännen lapsen (ja miehesi ei halua viidettä), sitten sinun on etsittävä toinen isä sille lapsellesi.
Miksei sinulle riitä 3 biologista lasta? Olisit kiitollinen! Monet eivät saa yhtäkään vaikka hakuaisivat.