Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra ajoi sähkö- ja energiatukia jo 14.1.2022

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella selvää tässä syksyllä, että hallitus oli täysin haluton tarttumaan kansalaisia kohtaavaan katastrofiin sähkönhintojen kanssa. Inflaatio lähti nostamaan hintoja jo alkuvuodesta johtuen polttoaineen hinnoista.

Vierailija
22/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy rehellisesti sanoa, että se, joka haluaa tämän Suomen asiat kuntoon, äänestää PS.

Ovat yrittäneet tehdä asioille jotain jo pitkään, mutta kukaan ei ota kuuleviin korviin ja sitten tehdään hätäratkaisu ennen vaaleja.

Olet osittain oikeassa.

Mutta on aina helpompi olla ja huudella oppositiosta.

Kuin itse olla toteuttamassa niitä asioita, joita vaatii ja joita arvostelee.

Se hallitus työskentely kun on ryhmä hommaa, tiimipeliä.

Kaikkea haluamaansa ei hallituksessakaan saa läpi.

Toki hallitusohjelma määrittää jo puolueiden haluamiset, mutta onhan nuo riidat toiveista ja haluamisista nähty jo tässäkin hallituksessa.

Joo, mutta näillä sähkönhinnoilla alkaa ennennäkemätön lama, kun keskiluokan maksukyky loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy rehellisesti sanoa, että se, joka haluaa tämän Suomen asiat kuntoon, äänestää PS.

Ovat yrittäneet tehdä asioille jotain jo pitkään, mutta kukaan ei ota kuuleviin korviin ja sitten tehdään hätäratkaisu ennen vaaleja.

Olet osittain oikeassa.

Mutta on aina helpompi olla ja huudella oppositiosta.

Kuin itse olla toteuttamassa niitä asioita, joita vaatii ja joita arvostelee.

Se hallitus työskentely kun on ryhmä hommaa, tiimipeliä.

Kaikkea haluamaansa ei hallituksessakaan saa läpi.

Toki hallitusohjelma määrittää jo puolueiden haluamiset, mutta onhan nuo riidat toiveista ja haluamisista nähty jo tässäkin hallituksessa.

Kukaan ei väitä, että perussuomalaisetkaan voi korjata kaiken taikaiskusta. Itse asiassa olen itsekin todennut moneen kertaan nykyhallitukseen liittyvissä politiikkakeskusteluissa, että yksikään puolue ei pysty siivoamaan Marinin jälkiä. Ainoa keino kuitenkin muuttaa asioita paremmaksi ja parempaan suuntaan, on äänestää muita puolueita.

Ja sen voi nähdä sielunsa silmin, kun Marin tuttuun tyyliinsä räksyttää ja tiuskii opposition penkistä kun uusi hallitus kurjistaa suomalaisten elämää, vaikka se on sataprosenttisesti hänen itsensä vikansa. Maan johtamiseen tarvitaan aika paljon kaukokatseisempaa toimintaa, kuin mitä viime vuodet ovat olleet. Olettaen tietysti, että edes se oma maa ja sen kansalaiset ovat päättäjien intresseissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän