" harrastaako " nykynuoret paljon peppuseksiä?
Tuntuu vaan siltä, että mun ikäluokan(s.70) ihmisistä harvemmat ovat harrastaneet ja jotenkin vieroksuvat sitä. Monelta nuorelta(alle 30v) olen kuullut että ovat kokeilleet. Onko se jotenkin 2000-luvun juttu tms?
Kommentit (13)
mutsilta, niin se sano ettei enää halua lapsia, joten vain peppuun ottaa, ei ollenkaan ykköseen. Kuulemma ois katastrofi jos tulis raskaaks 63 vuotiaana.
t. 3
Nykynuoret harrastelee peppuseksiä hmm olen itse 26v ja panin kesällä 17v naista ja kyllä halus myös peppuun kun kaikki sen kaveritkin harrastaa? Kaitpa se nykyään nuorten muoti juttu.
itsellä ei olis tullu mieleenkään noin nuorena, en ees varmaan tienny, että sellasta onkaan. Vaikka muuten olen harrastanut aktiivisesti seksiä 15-vuotiaasta.
Ekan kerran kokeilin oltuani 11 vuotta naimisissa 35-vuotiaana. Ja sen jälkeen säännöllisesti 1-2 krt viikossa varmaan. Muuten sekstailemme 5-6krpäivänä viikossa.
Parasta peppuseksiä olen saanut vuonna 1960 syntyneeltä mieheltä... :)
nuoret sellaista harrasta se on homojen hommaa. paskareikä on paskantamista varten, kyllä näin tosi
homot suihinkin. Ei suihinottaminen kuitenkaan sen takia ole homojen hommaa, että homot harrastavat suihinottoa. Sama juttu peppuseksin kanssa.
Vierailija:
nuoret sellaista harrasta se on homojen hommaa. paskareikä on paskantamista varten, kyllä näin tosi
Aina ensin pannaan tyttöystävän kanssa kakkoseen, sitten ykköseen josm haluja riittää
eikä edes pestä vehkeitä välillä. Ei ole tullut mitään infektioita.
Vierailija:
Aina ensin pannaan tyttöystävän kanssa kakkoseen, sitten ykköseen josm haluja riittää
ja mun äiti on terkkari. Mä en haluu et se tietää...
terveisin melli, 16½ vuotta
ja kerran kuussa peppuseksiä tulee harrastettua (mieheni 64 syntynyt)
ja ex miehenikin kanssa joten kyllä 70 lukulaiset harastaa seksiä ja 60 luvun miehet ainakin
On kuulemma ihan yleistä, hänen mukaansa.