Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikitön julkaisu somessa saa vähemmän tykkäyksiä kuin meikillinen?

Vierailija
27.12.2022 |

Julkaisen tavallisena tallaajana kuvia someen ja osassa olen meikannut ja laittautuneena ja osassa kuvia olen oma itseni arkisissa jutuissa.
Osaa kuvista olen saattanut muokata missä olen meikattuna.

Kuvat joissa olen tälläytyneenä saavat tykkäyksiä enemmän kuin ne missä olen oma luomu itseni vaikkapa kädet multaisina kasvimaalla.

Juuri luin jutun Sini Arielista jossa hän kertoi vastaavan havainnon. Meikilliset kuvat saavat tykkäyksiä, mutta meikitön julkaisu on saanut seuraajia katoamaan.

Miksi näin? Eikö nyt jokainen tajua ihmisen näyttävän erilaiselta ilman meikkiä kuin meikin kanssa? Varsinkin jos meikkaa vahvemmin. Ei kukaan synny meikit kasvoillaan ja ole 24/7 tällättynä. Miksi luonnollisuutta ei arvosteta samalla tavalla kuin niitä kuvia joissa ollaan muokkauksien kera Kardashian-klooneja?
Miksi feikki ansaitsee tykkäyksiä aidon sijaan, mitä tämä kertoo meistä ihmisistä ja meidän arvoista ja toisen arvostuksesta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tykkäävät laitetuista kuvista useammin siksi, että voivat vastavuoroisesti taas kehdata laittaa itsestään uuden sellaisen. Ja jos toinen näyttää ilman meikkiä kauniimmalta kuin itse, sekin voi vaikuttaa. Myös se, mikä on oikeasti luonnollinen ja meikitön, vaikuttaa. Eli joku Sini Ariel ei taida koskaan olla ilman täytehuuliaan tai ripsipidennyksiään tai jotain primeria. Eli oikeasti luonnollinen jopa ihohuokoset näyttävä kuva ilman mitään kulmavärjäyksiä ja ripsipidennyksiä saati tekoripsiä ja -tuuhennoksia (ja nämä kyllä näkee helpolla), ja vielä ilman mitään blurry blurry -sumennoksia otettu kuva saisi varmasti tykkäyksiä, jos henkilö on muutenkin luonnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme