Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman sähkösopimuksen otan nyt?

Vierailija
27.12.2022 |

Kuuden kuukauden määräaikainen sopimus. Sähkön perusosan hinta 20 c/kWh, ja kiinteä kuukausimaksu 3,54 € / kk.

Pörssisähkö toistaiseksi voimassa oleva. Spot + 0,30 c/kWh ja perusmaksu 0€/kk 30.4.2023 asti.

Kumpi näistä kannattaa ottaa kerrostalo asuntoon? Tuleeko hinnat laskemaan keväällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jossain kerrostaloluukussa.

Vierailija
2/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tähän tilanteeseen määräaikaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itse pörssisähkön. Sähkönhintaa seuraamalla voi keskittää isompaa kulutusta niille päiville, jolloin sähkö on halpaa.

Vierailija
4/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarjoaa 6kk määräaikaista sähkösopimusta? Itse en ole löytänyt kuin muutamia harvoja määräaikaisia, mutta ne kaikki ovat 24kk. Ei löydy edes 12kk, 6 kuukaudesta puhumattakaan.

Vierailija
6/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarjoaa 6kk määräaikaista sähkösopimusta? Itse en ole löytänyt kuin muutamia harvoja määräaikaisia, mutta ne kaikki ovat 24kk. Ei löydy edes 12kk, 6 kuukaudesta puhumattakaan.

Helen

Vierailija
7/7 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö ilman muuta. Hinnat tulee laskemaan, usko pois. Sähköyhtiöt soittaa nyt häiriöksi asti ja tuputtaa näitä määräaikaisia, ylihintaisia sopimuksia, että saat asikkaat koukkuun ja sitoutumaan. Pörssisähkösopimuksesta pääset 14vrk sisällä eroon jos tulet toisiin ajatuksiin, määräaikaisesta et. Pyykkäät viikonloppuna tai käytät taloyhtiön koneita. Halpoina tunteina myös ruokaa isompia määriä, pakastimeen asti ja siivoat. Vaihda viimeistään nyt kaikki lamput ledeihin.