Mitä mieltä olet kielisuudelmasta: ihanaa vai ällöä?
Kielisuudelma on joidenkin mielestä ihanaa, ja toisten mielestä kamalaa.
Mitä mieltä sinä olet kielisuudelmasta (jos toinen osapuoli on erittäin viehättävä)?
A) Todella ihanaa
B) Melko miellyttävää
C) Neutraali kokemus
D) Hieman epämukavaa
E) Todella ällöttävää
Kerro myös sukupuolesi, oletko mies (M) vai nainen (N)?
Kommentit (13)
A) todella ihanaa, mutta vaan todellakin sillon kun toinen henkilö seksuaalisesti viehättävä
Jokaiseen seksikertaan kuuluu kyllä paljon tätä!
Edellisestä unohtu et olen 45v nainen
A. Mies. Suutelu on seksissä tärkeintä ja jos se on pelkkää pusuttelua, niin ei nappaa. Kieli mukaan, niin on aivan mahtavaa <3.
Todella ihanaa ja kuumaa.
Mutta vain sillon kun harrastan mieheni kanssa seksiä. En tykkäisi jos yhtäkkiä mies tulisi vaikka kesken ruuanlaiton antamaan kielaria.
Vierailija kirjoitti:
Todella ihanaa ja kuumaa.
Mutta vain sillon kun harrastan mieheni kanssa seksiä. En tykkäisi jos yhtäkkiä mies tulisi vaikka kesken ruuanlaiton antamaan kielaria.
N32 kirjoitti tuon
Kielari on hot mutta molempien pitää osata. Ei oitis kieli kurkkuun saakka. Ja jos vain toinen maistuu valkosipulille/tupakalle niin kyllä se on turn off.
M56
Teininä se kuulu, ei enään keskiikäisenä...
Vierailija kirjoitti:
Teininä se kuulu, ei enään keskiikäisenä...
Oon ihan toista mieltä mutta ei mullekaan maistunut enää pitkäaikaisen aviomiehen kanssa.. vasta eron jälkeen uudessa suhteessa kielarit taas hot ja aina seksin aikana ja ennen kuuluu kuvioon!
Toki niin et pikkuhiljaa kehittyen kiihottumisen mukana niin että lopuksi ihan vähän kielet koskettaa ja lopulta ennen yhdyntää ja sen aikana ahmitaan toisen suuta ja myös kieltä 😀
N44
Suhteen alussa oli ihan normaalia hommaa, mutta eipä näin yli 20 vuoden suhteessa juurikaan tule enää kieltä käytettyä suudellessa. Joskus harvoin seksin yhteydessä ehkä.
Olen juuri aloittanut uuden suhteen; en koskaan ennen ymmärtänyt, kuinka ihanaa suuteleminen voi parhaimmillaan olla. Se kiihottaa, ja saa aikaan uskomattoman kiiman, niin että housut kastuvat.
Eikä kielellä suuteleminen ole mitään teinien juttua, kuten joku täällä mainitsi, olen nimittäin 52v nainen. Vaikkakin oloni on kieltämättä kuin teinitytöllä 🙂
A Ihanaa! Miehen kieli syvällä suussani käynnistää sellaisen imemisreaktion, suu kostuu ja alkaa tehdä mieli muutakin Imettävää. Eli kielari johtaa suuseksin ja muuhunkin seksiin. N 44.
Vierailija kirjoitti:
A Ihanaa! Miehen kieli syvällä suussani käynnistää sellaisen imemisreaktion, suu kostuu ja alkaa tehdä mieli muutakin Imettävää. Eli kielari johtaa suuseksin ja muuhunkin seksiin. N 44.
Minullakin miehen antama kielari johtaa kostumiseen, ja siihen, että haluan antaa miehelleni jotain muitakin paikkoja minne laittaa uteliaan ja vilkkaan kielensä.
-nainen, 33v, naimisissa 7v
Todella ällöttävää. En ole ikinä ymmärtänyt mikä siinä pitäisi olla ihanaa.
Olen nainen.