Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaukojunassa äiti ja tytär toljottivat koko ajan muita

Vierailija
27.12.2022 |

Ihan sama mitä teki, vaikka otin kännykän käteeni niin molemmat möllöttivät vähäjärkisen näköisenä minua. Samoin vieruspenkillä istuvia ja jokaista ohi kulkevaa sen kolmen tunnin ajan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOtko julkkis?

Vierailija
2/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä ja kyylä junior

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis toljotit 3h heidän toljottamistaan? 🤣

Sitten he ihmettelivät mikähän sinua vaivaa? 😌

Vierailija
4/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten katsoin pitempään takaisin sen merkiksi, että tuo ei ole kohteliasta. Ei auttanut vaan jatkui taas. :D Miten voi jonkun kahvin juominen olla niin mielenkiintoista? Äidillä oli koko ajan :c ilme ja tyttärellä 8|

Vierailija
5/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pelasivat "Idoootti-peliä". Me tehdään tuota joskus kavereiden kanssa: puhelimeen mölisevät 1 piste, kassi viereisellä paikalla 1 piste jne. Matkan päätyttyä lasketaan pisteet.

Vierailija
6/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku tuijottaa pruukataan kysyä, olenko sulle velkaa vai miksi tuijotat?

Vierailija
7/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli varmaan jostain pikkupitäjästä. suurin osahan tajuaa että mulkoilu ei ole ok, mutta nopea katsominen taas on ihan normaalia.

Vierailija
8/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt että vad kyttär du?

Vierailija
9/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisille on suuri elämys, kun pääsevät ihmisten ilmoille ja lähietäisyydelle. Valitettavasti tuota äidin rajallista geeniperimää ei olisi saanut jatkaa. Toivottavasti tytär ei tulevaisuudessa lisäänny.

Vierailija
10/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät varmaan vähän äiti-tytär-reissulle Hellssinkiin mulkoilemaan muita XD Ei kerkiäkään kaikkia kattoa kun tulee niin paljon porukkaa vastaan.

Vierailija
11/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään katsella muita ja ikkunasta ulos. Oikein silmät pyöreinä ja pää kääntyy kun pöllöllä, kun tuijotan kaikkia.

Vierailija
12/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt että vad kyttär du?

Meinasin kun alkoi kypsyttämään se. Olis ehkä pitänyt napauttaa, mutta ei se tollasille kestokyylääjille varmaan ois auttanut.

Vierailija
13/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävää. oisit jossain vaiheessa tiuskaissut etät tuijottminen ei ole kohteliasta. Niin kuin ei olekaan. Se on hävyttömän röyhkeää.

Vierailija
14/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä pitää kysyä että olenko mä syönyt teidän eväät!?

Vierailija
15/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään välillä ihan vaan katella ihmisiä.

Ja vielä useammin silmänk on johonkin suuntaan ilman, että katselen oikeasti mitään, jonnekin silmien nyt vaan pitää osoittaa, en niitä irtikään saa.

Vierailija
16/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saattaa katella pitkäänkin jotain ihmistä tai ihmisiä, ajattelematta lainkaan sitä, mitä katselee.

Silloin on vain mietteissään, pohtii vain muita asioita mielessään.

Ja johonkinhan se katse on joka tilanteensa suunnaattava.

Junan vaunukin on pieni tila, ettei siellä ole juuri mahdollista katsoa kuin lattialle, kattoon, omiin käsiinsä tai ulos.

Pimeällä ei näe ulos yhtään mitään.

Itsellä on tapana aina lukea matkojen aikana jotain. Lehtiä, kirjaa tai puhelimen kautta.

Voisin nukkuakin, mutta en uskalla, koska vaivani on kuorsaaminen.

Kun lähtee reissun päälle, saa olla varma että aina joku katsoo jotain: Vaatetusta, kävelyä, matkstavaroita, kenkiä, eväitä, syömistä, juomista ja kaikkea mahdollista. Se on normaalia elämää. Ei voi silmät ummessa olla ja kulkea, ettei häiritsisi ketään katsomisellaan.

Eri asia on tietenkin jatkuva intensiivinen tuijotus, siis tuijotus.

Etenkin jos sen tekee vastakkainen sukupuoli.

Se alkaa pitemmän päälle tuntumaan kiusalliselta. Onneksi tuollaista tapahtuu missään, hyvin harvoin.

Vierailija
17/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanut vittuuks kyttäätte moukat!

Vierailija
18/18 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkään välillä ihan vaan katella ihmisiä.

Ja vielä useammin silmänk on johonkin suuntaan ilman, että katselen oikeasti mitään, jonnekin silmien nyt vaan pitää osoittaa, en niitä irtikään saa.

Ihan eri asia katsella tai VILKAISTA ihmisiä kuin töllöttää minuuttitolkulla jotain yhtä ja samaa ihmistä... Tuollaista töllistelyä pidetään etenkin muualla maailmassa todella epäkohteliaana ja typeränä käytöksenä. Ja itse olen kyllä ihan tällä koto-Suomessakin samaa mieltä. Töllistely kertoo vaan sen töllistelijän omasta hölmöydestä ja typeryydestä. Itsekin olen monesti huomannut, että joku jää töllistelemään, niin tekisi mieli heiluttaa keskaria, mutta kun olen kuitenkin itse suht hyväkäytöksinen, niin olen jättänyt keskarin piiloon ja tyytynyt vaan mulkaisemaan töllistelijää äkäisesti takaisin..