Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin kirsikkaliköörikonvehdit ovat melkein yhtä hyviä kuin mon cheri:t!

Vierailija
26.12.2022 |

Hämmästyin. Söin kolme saman tien.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla??

Vierailija
2/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla??

En ymmärrä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla??

Selitä oikeasti, mitä kommenttisi tarkoittaa. Sain sellaisen joululahjaksi ja nyt maistoin, saman tien kolme konvehtia. Ap

Vierailija
4/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän Lidlin kirsikkaliköörikonvehdeista. Mulla on yksi avaamaton rasia jemmassa. Säästän sitä vielä toistaiseksi. Mon Cherit oli kyllä ihanan makuisia kun niitä sai vielä Suomesta. Nykyään niitä ei saa myydä täällä, kun niissä on lain mukaan liian suuri alkoholiprosentti. Kiitoksia vain tomppelit poliitikot tästäkin päätöksestä.

Vierailija
5/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän Lidlin kirsikkaliköörikonvehdeista. Mulla on yksi avaamaton rasia jemmassa. Säästän sitä vielä toistaiseksi. Mon Cherit oli kyllä ihanan makuisia kun niitä sai vielä Suomesta. Nykyään niitä ei saa myydä täällä, kun niissä on lain mukaan liian suuri alkoholiprosentti. Kiitoksia vain tomppelit poliitikot tästäkin päätöksestä.

Myydään Alkon myymälöissä rajoitetun ajan. Itse sain vakioalkostani yhden rasian, jäljelle jäi kaksi rasiaa, kuulema kauden viimeiset.

Vierailija
6/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myydään Alkon myymälöissä rajoitetun ajan. Itse sain vakioalkostani yhden rasian, jäljelle jäi kaksi rasiaa, kuulema kauden viimeiset.

Kiitoksia vinkistä. Ehkäpä seuraavan Joulun aikaan käyn Alkossa katsomassa, josko niitä näkyisi :)

Vierailija
7/7 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia vinkistä. Ehkäpä seuraavan Joulun aikaan käyn Alkossa katsomassa, josko niitä näkyisi :)

Minäkin ostin Alkosta ehkä joulukuun alussa. Ap