mitä uudenvuodenpommeja aiot ostaa
Kommentit (15)
En mitään. Vietän uuttavuotta alpeilla kylässä jossa kaikki ilotulitteet on kielletty.
Sovimme perheen kanssa, että sillä rahalla menemme ravintolaan syömään herkkuruokaa vatsat täyteen. 😊
Tässä on meidän tilaus, huomenna pääsee noutamaan ( Meitä kolme perhettä tilasi yhdessä)
Peacemaker ja Peacekeeper
Phantom
Flash Pack
Zea Brocade crown
Sika Sälissä-patalajitelma
Bengalituli
China -Böller
Volta Multicolor
Esoja pari
Pyrokratialta tilattu.
En paukuttele tänä vuonna, kun ei ole rahaa. Hyvä syy siis olla paukuttelematta.
En saa mitään katetta eahoilleni katsomalla hetken taivaalle muovilasit päässä. Menemme koko perhe ja tuttava perhe niillä rahoilla teatteriin.
En mitään. Pitäisi kieltää mokomat ympäristön tuhoajat. Yhtä hyvin voisi polttaa vain seteleitä lumihangessa.
Jättäkää jo ne pommit ostamatta,aikuiset ihmiset. Enempi niistä on haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää jo ne pommit ostamatta,aikuiset ihmiset. Enempi niistä on haittaa kuin hyötyä.
Ennen olin vastaan, mutta sitten se ylimennyt valitus ja vonkuminen sai mut kääntämään kelkkani :)
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään katetta eahoilleni katsomalla hetken taivaalle muovilasit päässä. Menemme koko perhe ja tuttava perhe niillä rahoilla teatteriin.
Meillä ei ilotulitteet sulje pois esim. teatteria ja ravintolakäyntejä tai matkoja. Mutta valitsisin itse kyllä varmaan myös teatterin jos pitäisi .
Saisivat jo kieltää niiden myynnin. Saa nähdä montako eläintä taas tapetaan ilotulitteilla ja moniko menettää silmänsä tai saa tulitteen päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat jo kieltää niiden myynnin. Saa nähdä montako eläintä taas tapetaan ilotulitteilla ja moniko menettää silmänsä tai saa tulitteen päällensä.
Irlannissa kiellettiin, minkä jälkeen paljon useampi on vahingoitunut, koska ihmiset alkoilevat tehtailemaan omatekoisia tulitteita ja ne sitten räjähteli miten sattui.
Suomi taitaa olla ainut maa jossa niitä saa vielä itse ampua. Siihen on syynsä miksi ne on kielletty,suomessa raha vain on tärkeämpää kuin ihmisten ja eläinten terveys.
Kossun ja kalajaa.